uu - motoryzacja. aleś wdepnął :P rajdowcy korzystają z różnych skrzyń biegów, w zależności od klas i rodzaju rajdu. Klasy najbardziej prestiżowe, w tym oczywiście WRC, to skrzynie SEKWENCYJNE, a wiec bardziej automatyczne niż manualne. Dlaczego? Bo nic na tym globie nie jest w stanie szybciej zmienić biegu od dzisiejszych skrzyń sekwencyjnych. Nawet najszybszy zawodnik.
Dlatego kolego ripek - argument się mało udał. Jak się czujesz na siłach - zapraszam do dyskusji o motoryzacji, najlepiej jednak gdzie indziej, żeby nas nie posądzono o OT. Uprzedzam jednak - to mój konik.
Co do tych skrzyn ripek mial na mysli ze zawodowcy uzywaja takich na ktore maja wplyw kiedy bieg zmienic i to jest ich decyzja a nie automatu. takze sekwencyjna czy manualna w tej dyskusja to jedno.
R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max