Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Canon CameraWindow - problem

  1. #1
    blekitna_stal
    Guest

    Domyślnie Canon CameraWindow - problem

    Kupiłem sobie Canona A710IS i mam problem przy zgrywaniu zdjęć przez dołączone oprogramowanie! Zainstalowałem programy, podłączyłem aparat i gdy wyskoczyło okienko, to wybrałem Canon CameraWindow i nic się nie dzieje!!! Nic się nie otwiera, a na aparacie też nic się nie dzieję, ekran lcd jest czarny.
    Raz podłączyłem u kolegi (ma taki sam) i działal normalnie, żadnych problemów.
    U mnie na XP nie chce działać, z początku myślałem że to może wina systemu, ale kilka dni temu zainstalowałem windowsa od nowa i w pierwszej kolejności zainstalowałem płytkę od Canona i to samo - nic się nie dzieję.
    Windows wykrywa aparat.
    Muszę recznie wyjmować kartę pamięci i przegrywać fotki, ale chciałbym przez załączone oprogramowanie, ponieważ jest tam możliwość np. dodania daty do fotki, automatyczne obracanie itp.
    Co może to powodować?

  2. #2
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Zduńska Wola/Wwa
    Wiek
    33
    Posty
    57

    Domyślnie

    może sformatuj kartę i potem spróbuj jeszcze raz.

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Chicago, IL
    Wiek
    47
    Posty
    65

    Domyślnie

    Sprawdz jaka masz wersje programu ZoomBrowser EX. Prawdopodobnie musisz zainstalowac update. Gdy to zrobisz Camera Window powinien dzialac. Update znajdziesz tutaj: http://software.canon-europe.com/sof...585.asp?model= Poza tym nawet jak Camera Window nie dziala, a piszesz ze komputer wykrywa aparat, zawsze mozesz sciagnac zdjecia wchodzac na Moj Komputer i tam bedziesz mial aparat wykryty jako dysk.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez barto78 ; 16-02-2008 o 03:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •