Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Canon 400d - co sprawdzic przy za kupie

raqq
    Guest

Domyślnie Canon 400d - co sprawdzic przy za kupie

Witam, mam okazje kupic nowego Canona 400d z obiektywem chyba jakimś kit-owym, aparat nie jest ze sklepu tylko od znajmego i w związku z tym rodzi sie pytanie co mógłbym przed zakupem sprawdzic w tym aparacie, zeby wykluczyc jakiekolwiek wady?
    Jestem początkujący i to byłaby moja pierwsza cyfrowa lustrzanka w życiu
    Kolega jest wiarygodny ale lepiej sprawdzic to co sie kupuje

Dziękuje za pomoc, Pozdrawiam.

gajowy Awatar akustyk
    Miasto
    holandia

Domyślnie

obejrzyj dokladnie, czy nie ma zadrapan obudowy, czy w laczeniach czesci korpusu nie widac brudow (piasek? kurz?). wlacz, zrob jakies zdjecia, pocwicz ostrzenie w slabszym swietle (jak pracuje AF?), sprawdz czy dzialaja wszystkie klawisze...

to powinno dzialac, laski nie robi
    www albo tez flickr

Coś już napisał

Domyślnie

Sprawdz, czy w ogole robi zdjecia

A tak powaznie, warto zobaczyc, w jakim stanie jest matryca - zrob zdjecie jakiegos jednolitego tla (niebo?) i przyjrzyj sie dokladnie, czy aparacik nie wprowadza jakichs widocznych plam, punktow etc.

Poza tym, jesli dzialaja wszystkie przyciski, sprzet rejestruje zdjecia, komunikuje sie z komputerem, wszystko powinno byc ok.
    400d + BG-E3 + EF17-40/4L + EF50/1.8II + EF70-200/4L + 430EX + RS-60E3 + RC-1 + kilka Sandisk'ow Extreme IV 2GB + filtry Hoya S-HMC
    Minolta Dynax 5 + 24-105/3,5-4,5 D + 50/1,7 + Sunpak AF4000 + Fuji Superia 100

Początki nałogu Awatar jceel
    Miasto
    Częstochowa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez przemekthor Zobacz posta
    Sprawdz, czy w ogole robi zdjecia

A tak powaznie, warto zobaczyc, w jakim stanie jest matryca - zrob zdjecie jakiegos jednolitego tla (niebo?) i przyjrzyj sie dokladnie, czy aparacik nie wprowadza jakichs widocznych plam, punktow etc.