Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
ROA, problemy z serwisem są znane nie od dziś. Wielu z nas chodziło tam nie raz, mieliśmy różne doświadczenia. Mnie na przykład ostatnio udało się pójść do nich z rzeczą, z którą nie powinienem. Wytłumaczyli, porozmawialiśmy i skończyło się miło.
doświadczenia dobre też wielu z nas/was miało, ale zawsze lepiej jest ponarzekać

Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
Ale wierz mi, ani przez chwilę nie dziwiłem się, że MMM puściły nerwy i wykropkował kilka przecinków. Oni naprawdę robią co chcą i jak chcą. Idąc na Żytnią, to albo masz szczęście albo nie. A czy tak powinno być?
Nigdy nie twierdziłem że tak ma być. Jeśli robią to co niektórzy opisują jest to naganne, ale od walki z tym są instytucje typu UOKiK, czy sam Canon, nie forum internetowe, którego zapewne oni nawet nie czytają.

Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
Czy oficjalny i jedyny serwis tak drogiego sprzętu powinien używać do dokładnej kalibracji sprzętu wadliwego obiektywu?
Nie powinien i nigdy tak nie twierdziłem

Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
Czy uważasz, że po 5 wizytach, prośbach i tłumaczeniach koledze nie miały prawa puścić nerwy, w dodatku na forum a nie im prost w twarze? Każdy ma swoją granicę cierpliwości. IMO MMM ma ją posuniętą bardzo daleko..
Ale co mu z tego przyszło że sobie pobluzgał publicznie? AF mu się sam ustawił z tego powodu? ROzumiem rozgoryczenie i wkurzenie na serwis, ale przecież żyjemy w UE, może wysłać aparat do Berlina, czy gdziekolwiek indziej tym bardziej że jest na gwarancji.