Na Żytniej mają ZWALONY obiektyw wzorcowy. Mają na nim BF i każdemu z FF w body zwiększają tylko wadę...
Są kompetentni/rozumni/myślący inaczej i dlatego nie rozumieją klientów.
I tyle. Trzeba poprosić o "zepsucie" swojego body i ustawienie na nim duuuużego Back Focusa. U mnie tak było. Siedziałem i mówiłem: - cofamy jeszcze. A oni: ale to bedzie ogromny BF, a ja na to OK, proszę jeszcze do tyłu. I w końcu wyregulowali jak chciałem.
I jakoś po "zepsuciu" i ustawienie według nich ogromnego BF moje wszystkie szkła celowały jak trzeba. Zresztą na innych puszkach też
Ja ich działania nie kapuję, robią z nas idiotów, a Canon Polska/Europe ma to gdzieś. Taka firma.
http://canon-board.info/showthread.p...80073#poststop
PS
Pragnę bardzo, aby wzorcowe szkło serwisu na Żytniej ktoś rozdeptał/ukradł/spalił...