Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Dla "blondynki": Flash / WWW / szablony itp. :)

Mieszany widok

Początki nałogu Awatar Calliactis
    Miasto
    Kraków / Nowy Sącz

Wink Dla "blondynki": Flash / WWW / szablony itp. :)

Mam pytanie. Jestem w 90% zielony jeśli chodzi o tworzenie stron www itp. Kiedyś bawiłem się tworząc niewielki portal na bazie CMS'a - chyba to był Drupal, średnio mi to działało, a potem już nic nie miałem z ta tematyką wspólnego...

Chciałem szybko i dosyć sprawnie zrobić własną stronkę - galerię, na bazie jednego z szablonów zakupionych na templatemonster.com Prawdopodobnie będzie to szablon Flashowy i będzie on siedział na serwerze wykupionym w home.pl

Pytania:

1) w jaki sposób takie szablony sie modyfikuje? Czy zmiany są wprowadzane w plik SWF?
    2) w jaki sposób można wykonywać update tego typu stron - tylko przez zmianę zawartości pliku SWF i upload na serwer?
    3) jak wygląda osadzenie takiego szablonu na serwerze i podlinkowanie? To jest jeden plik / więcej? Czy potrzebuję dodatkowo robić jakąś stronę typu 'index.html' na której będzie ten Flash osadzony aby serwer go widział?
    4) Czy ktoś miał z tego typu sprawą do czynienia, i czy mógłby się podzielić jakimiś informacjami? (info na PM)...
    5) Czy ktoś miał jakieś doświadczenia z serwerami home.pl? Pozytywne / negatywne? Są szybkie? ...

Jak dojdzie jeszcze jakaś kwestia, będę pisał na bieżąco...
    5D mkII | 17-40 f4L | 24-70 f2.8L | 85mm f1.8 USM | 580EX II | 430 EXII |
    rozdarty pomiędzy architekturą a fotografią...

Bywalec Awatar checiu
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

do swf to ciezko cos dodac - mozna ale zabawa jest
    powinienes miec plik .fla albo .swi (jak szablon robili w swishu) i tam mozesz sobie wyedytowac
    home.pl ja nie narzekam - lepszy jak domeny.pl - szybciej mi domene zarejestrowali

kupowac szablon... przeciez tam masz do wyboru czy chcesz plik psd czy flashowy czy jaki chcesz pomodyfikowac to mozesz