Strona 17 z 28 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 271

Wątek: Nowart - tanio i szybko

  1. #161
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez allxages Zobacz posta
    Wow, niby korpki i przecinki są, ale nie jestem w stanie wziąść się za przeczytanie ostatniego posta. Gratulacje!
    Również Btw - jak ktoś chciał zniechęcić ludzi do Nowarta, to się nie udało (przynajmniej mnie), jakbym miał kiedyś kupować w Polsce to zdecydowanie brałbym go pod uwagę
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  2. #162
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez photolo Zobacz posta
    Selena, ja nie rozumiem tylko jednego, Nowart powyżej napisał: "zakończmy więc dyskusję i zgodnie z ustaleniami odeślij do mnie szkło a otrzymasz pieniądzę" i dalej "...przychyliłem się do twojej prośby o zwrot gotówki więc proszę o wywiązanie się z wzajemnych ustaleń i ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU" - myślę, że to jednoznacznie świadczy o jego klasie jako sprzedawcy i zamyka temat. Jeżeli po takiej deklaracji nadal podważasz wiarygodność Nowarta to jest to już po prostu zwykłe "bicie piany" dla samego "bicia piany" no chyba, że odesłanie obiektywu z jakichś względów jest Ci nie na rękę, a wtedy powstaje pytanie jakie to względy? Cała sytuacja jest dość dziwna/.../Nowart zaś musi mieć podstawy do uznania Twojej reklamacji czyli musi otrzymać od Ciebie obiektyw, sprawdzić w jakim jest stanie, czy nie został uszkodzony tudzież czy nie było w nim nic grzebane i wreszcie czy rzeczywiście zachowuje się tak jak to opisałaś./.../Nowart zadeklarował przyjęcie reklamacji i zwrot gotówki, piłeczka jest po Twojej stronie, odeślij obiektyw żeby mógł go sprawdzić i uznać bądź nie zasadność złożonej przez Ciebie reklamacji wszak w żadnym sklepie nie uznają Ci reklamacji bez dostarczenia do sklepu jej przedmiotu.
    1.Wymiana obiektywu na gotówkę jest w chwili obecnej niekorzystna ze względu na wzrost cen-to oczywiste.
    2.To, że bez odesłania obiektywu do sprzedawcy nie ma mowy o rozpatrzeniu reklamacji-też oczywiste. Czemu do tego nie doszło-nadal jest to dla mnie niezrozumiałe?
    3.Problem z wadliwym paragonem uniemożliwiającym skorzystanie z serwisu w Niemczech-jest też dla mnie delikatnie mówiąc niezrozumiały?
    Zaczynam podejrzewać jakieś "drugie dno" w tej sprawie .

    3.

  3. #163
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    rejestracja rozmowy telefonicznej jest zgodna z prawem jeżeli jej uczestnicy wyrażają na to zgodę. Jeżeli jest inaczej, to można się narazić na odpowiedzialność z art.267KK.
    Przepraszam, ale co ma nagrywanie własnej rozmowy (a nie podsłuchiwanie cudzej) do art. 267, który brzmi, jak poniżej?

    "Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

    Chyba jako rozmówca jestem w gronie osób, dla których informacja jest przeznaczona? A, że rozmówcy robią notatki, zapamiętują lub nagrywają to ich sprawa i ich prawo.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  4. #164
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Oczywiście, że przytoczony artykuł KK ma się do sprawy nijak.

  5. #165
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
    1.Wymiana obiektywu na gotówkę jest w chwili obecnej niekorzystna ze względu na wzrost cen-to oczywiste.
    2.To, że bez odesłania obiektywu do sprzedawcy nie ma mowy o rozpatrzeniu reklamacji-też oczywiste. Czemu do tego nie doszło-nadal jest to dla mnie niezrozumiałe?
    3.Problem z wadliwym paragonem uniemożliwiającym skorzystanie z serwisu w Niemczech-jest też dla mnie delikatnie mówiąc niezrozumiały?
    Zaczynam podejrzewać jakieś "drugie dno" w tej sprawie .

    3.
    1/2. dowód zakupu został po prostu źle wypisany w hurtowni w której go zakupiłem - ot cała afera. mogę bez problemu dosłać skorygowany paragon fiskalny/fakturę i odesłać kupującej o czym niejednokrotnie informowałem. Nie chciała ona jednak słyszeć o takim rozwiązaniu o czym poinformowała mnie w przesłanej do mnie wiadomości żądając kategorycznie zwrotu gotówki lub wymiany szkła na nowy twierdząc, że naprawa w serwisie jej nie urządza bo nie ma na to czasu i wie jak działają serwisy (jakbym to ja odpowiadał za to, że nie ma ona czasu oraz za pracę serwisów z którymi ma ona ciągłe problemy... ale jak widać wszystko jest tu moją winą więc zaczynam przywykać...)
    Po otrzymaniu zapewnienia, iż szkło nie nosi jakichkolwiek oznak użytkowania poprosiłem już przed kilkoma dniami o zwrot sprzętu - piszę to już chyba piąty raz...
    Dlaczego jednak właścicielka tak nagle zmieniła zdanie po raz kolejny? Może szkło nie jest tak do końca sprawne i wyglądające na nieużywane? No o różnicy w cenie raczej nie można mówić bo w chwili żądania zwrotu pieniędzy lub wydania nowego szkła była w pełni świadoma jakie to szkło obecnie ma ceny. Zatem wybacz kolego ale nie mam zamiaru domyślać się cóż tym razem kręci ta osoba, nie mam ochoty na najmniejsze, jakiekolwiek z nią kontakty teraz i w przyszłości więc przychyliłem się do jej wyraźnych (mimo, że nie mających pokrycia w prawie) żądań zwrotu gotówki i obiecałem zwrot pełnej kwoty po odesłaniu do mnie tego "totalnie rozjechanego szkła".

    Nie dopatruj się tu zatem drugiego i trzeciegio dna - sprawa jest prosta jak budowa cepa - jutro otrzymuję moje szkło i tego samego dnia zwracam pieniądze na konto p.Lycyny.

    Dziękuję za zrozumienie tym, którzy - pod prąd tej nagonce - wykazują odrobinę zrozumienia jak i tym, którzy postanowili nie wystawiać się na te błotny ukrop pisząc do mnie na PM.
    Chciałbym przeprosić wszystkich tych, którzy poczuli się strasznie zniesmaczeni czytając tę rozpętaną aferę - sam czuję się zażenowany musząc tłumaczyć po kilka razy to samo, musząc udowadniać, że nie jestem kimś, na kogo kreuje mnie prowodyrka tej afery. Zdaję sobie sprawę, że czego obecnie nie zrobię to i tak źle.
    Padły już wszystkie odpowiedzi na zadane pytania ( przepraszam, nie wiem tylko czy w dniu spotkania padał deszcz czy świeciło słońce ... ), przychyliłem się - co powtarzam po raz setny - do żądań właścicielki i zwracam pieniądze po otrzymaniu szkła.

    Sprawę uważam za zamkniętą więc proszę o nie roztrząsanie tego w dalszym ciągu i nie rozkładaniu na czynniki pierwsze każdego słowa - no chyba, że komuś wybitnie na rękę dolewanie oliwy do ognia ...

  6. #166
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    70

    Domyślnie

    [QUOTE=Sunders;822824]1.Wymiana obiektywu na gotówkę jest w chwili obecnej niekorzystna ze względu na wzrost cen-to oczywiste.

    No racja, tylko, że po przeczytaniu tej całej dyskusji, a zwłaszcza wypowiedzi obu stron sporu tj. Seleny i Nowarta wg mnie doszło do absolutnej utraty zaufania kupującej do sprzedającego i sprzedającego do kupującej, a w takiej sytuacji rozwiązanie gotówkowe jest chyba najlepsze i najmniej konfliktowe. Jeżeli tracę zaufanie do sprzedającego to automatycznie nie ufam, że ewentualny następny obiektyw dany w zamian będzie OK., a z drugiej strony jako sprzedający nie ufający kupującej, będący przeświadczonym o tym, że sprzedane przeze mnie szkło było w 100% sprawne, nie chcę powtórnie ładować się w podobną awanturę i wolę oddać pieniądze. To, że Selena trochę straci to niestety przypadek losowy, wynik tego, że akurat ceny sprzętu poszły w górę, może za chwilę spadną i Selena za odzyskane pieniądze będzie mogła kupić sobie drugi obiektyw tam gdzie będzie chciała. Tak czy siak wg mnie, abstrahując od przebiegu całej sprawy i skupiając się na jej obecnym stanie, w tej chwili Nowart jest na czystej pozycji, jego stanowisko jest klarowne, zadeklarował gotowość zwrotu pieniędzy i piłeczka jest po stronie Seleny, wg mnie powinna odesłać obiektyw, a jak ma jakieś wątpliwości co do odesłania to powinna odwieźć go osobiście + ewentualny świadek i to chyba tyle...

  7. #167
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Dopowiem co mną kieruje - gdy wymienię szkło na kolejne nowe, mam sporą dozę prawdopodobieństwa, że kupująca odstawi kolejny numer, szkło się cudownie popsuje a żeby mieć podkładkę pod swoje argumenty skroi kolejną aferę na glinianych nogach.
    Podobnie z korektą dowodu zakupu - żaden to problem - ja jednak nie chcę mieć NIC WSPÓLNEGO z tą osobą zarówno teraz jak i w przyszłości a posiadanie w dalszym ciągu przez nią szkła naraża mnie na kolejne "pseudo-reklamacyjne" ataki w przyszłości. Na takie byłbym narażony mając na względzie 24 miesięczny okres odpow. sprzedającego wynikającego z ustawy.
    Dlatego zaproponowałem zwrot pełnej zapłaconej kwoty licząc się nawet z naprawdę sporą stratą na szkle, które będę musiał odesłać do serwisu w celu naprawy. Wolę stracić niż ryzykować utrzymywanie kontaktu na jakiejkolwiek płaszczyźnie handlowej.

    Photolo, dzięki za zrozumienie - mimo, że neutralny to jeden z niewielu głosów rozsądku w tej żenującej sprawie.
    Proszę jednak ponownie o zakończenie bicia piany - wszystko zostało już jak napisałeś wyjaśnione.

    Właścicielka obiektywu jest również bardziej zainteresowana dalszym aferanctwem i biciem piany zamiast załatwieniem reklamacji w sposób w jaki oczekiwała więc wiele to mówi o przesłankach wykreowania całej tej burdy. A PM z prośbami o zwrot szkła w celu zakończenia kontaktów traktuje jako inwektywy wypłakując te żale publicznie...

    Możemy chyba temat zakończyć, pani cel został osiągnięty - wątek został utopiony w szambie po sam sufit więc pozostaje pogratulować kreatywoności i sile dążenia do celu po trupach. Proszę zatem właścicielkę o kontakt na PM celem podania nr konta na które mają zostać przelane pieniądze za odesłane do mnie szkło.

    Czy możemy temat zakończyć ??

  8. #168
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2 746

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Przepraszam, ale co ma nagrywanie własnej rozmowy (a nie podsłuchiwanie cudzej) do art. 267, który brzmi, jak poniżej?/.../Chyba jako rozmówca jestem w gronie osób, dla których informacja jest przeznaczona? A, że rozmówcy robią notatki, zapamiętują lub nagrywają to ich sprawa i ich prawo.
    Chyba masz rację. Ja opierałem się na takiej, chyba nie do końca precyzyjnej informacji:
    http://www.metasoft.pl/pl/reclaw.html
    Natomiast aspekt etyczny jest dla mnie oczywisty-zamiar nagrywania należy rozmówcy wcześniej zasygnalizować.

  9. #169
    Uzależniony Awatar Chris_11
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    40
    Posty
    572

    Domyślnie

    Ja mogę dodać ze swojej strony, że dawno temu zakupiłem u Nowarta body 40D, które niestety po 16. miesiącach zaczęło stwarzać problemy... Szybki kontakt i Nowart ani przez chwilę nie uchylał się od pomocy, czy zostawieniu mnie na lodzie mówiąc "wysyłaj do serwisu, co mnie to obchodzi". Wręcz odwrotnie - oferował pełną pomoc w rozwiązaniu problemu podsuwając możliwe rozwiązania.

    Stąd, osobiście ciężko mi uwierzyć w wypowiedzi Seleny.
    Nieważne, czym... Ważne, jak...

    Foto-Blog

  10. #170
    Pełne uzależnienie Awatar allxages
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    2 549

    Domyślnie

    Wiem, że nie moja sprawa ale wciąż nie została rozstrzygnięta sprawa problemów kardiologicznych p. Lucyny. Czy napewno miało na to wpływ całe zdarzenie? Czy może maszyna od EKG wystawiła wyniki z wartościami brutto bez vatu? Jak niemiecki lekarz to zinterpretował?
    Mam nadzieje, że wszystkiego dowiemy się w następnym odcinku "Jak nowart jeździł koleją, a Selena kupowała swoje eLe".

    PS. Tak jak Krzychu, kompletnie mnie to nie przekonało. Opisy pogody, problemy z testowaniem i 3000 innych problemów, które na odległość czuć jakimś wielkim wyolbrzymieniem całej sprawy. Nigdy nie robiłem zakupów w Polsce, ale jakbym planował to napewno nowart byłby jednym z możliwych źródeł towaru.

Strona 17 z 28 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •