Cytat Zamieszczone przez Husky Zobacz posta
Jak można domagać się zwrotu zakupionego towaru z takim opisem?
Naprawdę ci zazdroszczę. Widać, że z nie miałeś z nimi żadnych napraw.
Kilkakrotnie mi to wpisywali do szkieł nówek (kilkanaście dni od zakupu), do szkieł w stanie BNIB.

Cytat Zamieszczone przez Husky Zobacz posta
Dlaczego profilaktyczna? Nie stwierdzono usterki?
Nie, takie wytyczne idą z centrali korporacji. Ochrona dobrego (patrz notoryczne front fokusy we wszystkim poniżej 1Dynek) wizerunku marki.
U Żółtych jest jeszcze lepiej: serwisy piszą kodami i cześć pieśni.

WIĘC NIE NARZEKAJ I...

Cytat Zamieszczone przez Husky Zobacz posta
Dzięki za linki. Podjadę jutro ze swoimi szkłami do serwisu. Może i mnie wymienią profilaktycznie AF.
... NIE BĄDŹ ZŁOŚLIWY.

Jeśli żytnia napisała takie coś imho środek szkła był w stanie agonii.