Ale chcesz coś przez to powiedzieć? To śmiało, wal, będziesz trendy. Chyba, że ot tak sobie postanowiłeś wpaść przy porannej kawie i dołożyć od siebie trochę mętnych teorii..??
Gdyby taka sytuacja miała miejsce lokalnie to byłaby rozwiązana w trybie natychmiastowym, podjechałbym osobiście po szkło, ocenił z czym mam do czynienia i sam je odebrał z rąk kupującego zamiast prosić się jak ostatni kretyn czy mogę uprzejmie otrzymać spowrotem szkło i zwrócić pieniążki, czego wcale robić nie musiałem. Tak naprawdę to po 3 tyg niczego nie musiałem, w takich sytuacjach przy tak drogim sprzęcie wystarczy regulacja/naprawa w autoryzowanym serwisie. Ale jakbyś nie doczytał głębszego sensu tej afery to Ci podpowiem - czego bym nie zrobił to i tak miała być urządzona akcja ośmieszenia nowarta.
Ktoś jeszcze dorzuci coś miłego? Śmiało, nie krępujcie się
Koledzy już zajęli miejsca z chipsami i piwkiem - show must go on !!![]()
Przejrzałeś nas... Dzięki temu, my - Poznaniacy - dostajemy od Nowarta same ostre jak brzytwy obiektywy i wyselekcjonowane spośród wszystkich szumiących body te nieszumiące, a resztcie Nowart sprzedaje odpady, których nawet Klienci ósmego świata już nie chcą.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Oczywiście wady ujawniają się dopiero, jak już Sprzedający się ulotni po wielu testach po tym, jak fatyguje się do Krakowa, żeby osobiście wręczyć aparat/szkło.
Ostatnio edytowane przez Chris_11 ; 02-06-2010 o 10:43 Powód: Automerged Doublepost
Naprawdę ci zazdroszczę. Widać, że z nie miałeś z nimi żadnych napraw.
Kilkakrotnie mi to wpisywali do szkieł nówek (kilkanaście dni od zakupu), do szkieł w stanie BNIB.
Nie, takie wytyczne idą z centrali korporacji. Ochrona dobrego(patrz notoryczne front fokusy we wszystkim poniżej 1Dynek) wizerunku marki.
U Żółtych jest jeszcze lepiej: serwisy piszą kodami i cześć pieśni.
WIĘC NIE NARZEKAJ I...
... NIE BĄDŹ ZŁOŚLIWY.
Jeśli żytnia napisała takie coś imho środek szkła był w stanie agonii.
the silence is deafening
... a wyobrażasz sobie w jaki sposób można doprowadzić szkło stałkę klasy 35L w ciągu 20 dni to tak skrajnie agonalnego stanu żeby serwis deklarował od razu wymianę całych jego wnętrzności??
Sytuacja zaczyna mi się powoli klarować dlaczego po wcześniejszych, kategorycznych żądaniach zwrotu pieniędzy lub wymiany na nowy właścicielka tak nagle zmieniła zdanie, kiedy dowiedziała się, iż wpierw musi odesłać szkło celem oceny jego stanu zużycia...