1.
Absolutna utrata zaufania - to jest słowo klucz do tego z jakich powodów postanowiłam szkła nie odsyłać.
Wierzę, że Ty masz inne standardy w kontaktach z klientami.
A kolejne insynuacje (we wczorajszej rozmowie tel.) że być może szkło jest już w dwu częściach, nie pozostawiają mi żadnych złudzeń.
2.
Tylko w świetle tego:
sprzedawcą, a zarazem gwarantem jest Fotohaus Zacharias w Regensburgu.
I do skorzystania z tejże gwarancji pośrednictwo kol. nowarta nie jest mi potrzebne, a w obecnej sytuacji wręcz zbędne.
3.
Może to będzie drobna złośliwość z mojej strony, ale... może dlatego, że też jesteś z Poznania.
4.
Fakty są takie:
szkło wysłałam na Żytnią.
Jeśli ma znaleźć się w serwisie, wolę być o prowadzonej naprawie bezpośrednio i uczciwie informowana.
Żytnia dla mojego kaprysupostanowiła, oczywiście na swój koszt, wymienić cały układ AF w nowym obiektywie, w związku z czym kolejne dwa tygodnie nie będę miała sprawnego szkła.
W tej chwili pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że po dwu tygodniach szkło będzie działało poprawnie. Jeśli ktoś nie wie, to ta "drobna" wymiana to min. USM i pierścienie ostrości.
5.
Otóż to !!!