1.
Cytat Zamieszczone przez photolo Zobacz posta
... po przeczytaniu tej całej dyskusji, a zwłaszcza wypowiedzi obu stron sporu tj. Seleny i Nowarta wg mnie doszło do absolutnej utraty zaufania kupującej do sprzedającego ...
Absolutna utrata zaufania - to jest słowo klucz do tego z jakich powodów postanowiłam szkła nie odsyłać.
Wierzę, że Ty masz inne standardy w kontaktach z klientami.
A kolejne insynuacje (we wczorajszej rozmowie tel.) że być może szkło jest już w dwu częściach, nie pozostawiają mi żadnych złudzeń.

2.
Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
Dopowiem co mną kieruje - gdy wymienię szkło na kolejne nowe, mam sporą dozę prawdopodobieństwa, że kupująca odstawi kolejny numer, szkło się cudownie popsuje a żeby mieć podkładkę pod swoje argumenty skroi kolejną aferę na glinianych nogach.
Podobnie z korektą dowodu zakupu - żaden to problem - ja jednak nie chcę mieć NIC WSPÓLNEGO z tą osobą zarówno teraz jak i w przyszłości a posiadanie w dalszym ciągu przez nią szkła naraża mnie na kolejne "pseudo-reklamacyjne" ataki w przyszłości. Na takie byłbym narażony mając na względzie 24 miesięczny okres odpow. sprzedającego wynikającego z ustawy.
Tylko w świetle tego:

sprzedawcą, a zarazem gwarantem jest Fotohaus Zacharias w Regensburgu.
I do skorzystania z tejże gwarancji pośrednictwo kol. nowarta nie jest mi potrzebne, a w obecnej sytuacji wręcz zbędne.


3.
Cytat Zamieszczone przez Chris_11 Zobacz posta
Ja mogę dodać ze swojej strony, że dawno temu zakupiłem u Nowarta body 40D, które niestety po 16. miesiącach zaczęło stwarzać problemy... Szybki kontakt i Nowart ani przez chwilę nie uchylał się od pomocy, czy zostawieniu mnie na lodzie mówiąc "wysyłaj do serwisu, co mnie to obchodzi". Wręcz odwrotnie - oferował pełną pomoc w rozwiązaniu problemu podsuwając możliwe rozwiązania.

Stąd, osobiście ciężko mi uwierzyć w wypowiedzi Seleny.
Może to będzie drobna złośliwość z mojej strony, ale... może dlatego, że też jesteś z Poznania.

4.
Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
Zaczekajmy, bo przy braku nowych faktów, to tylko "bicie piany"
Fakty są takie:
szkło wysłałam na Żytnią.
Jeśli ma znaleźć się w serwisie, wolę być o prowadzonej naprawie bezpośrednio i uczciwie informowana.
Żytnia dla mojego kaprysu postanowiła, oczywiście na swój koszt, wymienić cały układ AF w nowym obiektywie, w związku z czym kolejne dwa tygodnie nie będę miała sprawnego szkła.

W tej chwili pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że po dwu tygodniach szkło będzie działało poprawnie. Jeśli ktoś nie wie, to ta "drobna" wymiana to min. USM i pierścienie ostrości.

5.
Cytat Zamieszczone przez Sunders Zobacz posta
"Rejestracja rozmowy telefonicznej jest zgodna z prawem i zasadami etyki, jeżeli jej uczestnicy wyrażają na nią zgodę. Sposób uzyskania zgody nie wymaga specjalnej formy."
:wink: :smile:
Otóż to !!!