Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Lista dobrych uczynkow serwisu na Zytniej

Widok wątkowy

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie Lista dobrych uczynkow serwisu na Zytniej

    Kazdy kij ma dwa konce. Jest mase postow o fatalnej jakosci uslug serwisu na Żytniej, a ja teraz podam pierwszy pochwalny.

    Wszystko bylo bardzo fajnie dopoki nie sprawilem sobie 50 1.4 i 85 1.8.
    Okazalo sie ze moja 5D nagle ma problemy z AF, na pelnych dziurach Back Focus. Hmm..a podobno wycackany aparat, ktory wysoko poprzeczke szklom stawia. No nic -przyszla chwila prawdy - podpialem 100 2.8, 24-105 .70-200 i pofotografowalem tekst gazety Okazalo sie ze wszystkie przesuwaja mi do tylu tylko jak szkla byly F4 nie zauwazalem tego na fotkach, bo punkt ostrosci zawsze znajdowal mi sie w zakresie GO.

    Zadzwonilem na Zytnia, grzecznie wyjasnilem co sie dzieje i ze zalezy mi na szybkiej naprawie sprzetu. Pani Dorota , ktora odebrala, powiedziala, ze moge umowic sie na jakis konktretny dzien i przywiezc sprzet do serwisu i na wieczor powinien byc zrobiony. WYbralem te opcje bo po historiach z zagubionymi dokumentami, kilkukrotnym odsylaniem bo "znow cos nie tak bylo", uznalem ze latwiej bedzie mi pojechac i wszystko dostarczyc.

    Wczoraj pojechalem do Wawy i zostawilem puszke jak tez wszystkie obiektywy Canona w serwisie (w koncu skoro tam jade osobiscie to sprawdze ze wszystkimi obiektywami Canona), umowilem sie na odbior po 18tej (serwis w czwartki do 20). Po 18 pojechalem, musialem jeszcze troche poczekac ale wreczono mi wszystkie dokumenty, paragony gwarancje i sprzet. Okazalo sie , ze faktycznie moja puszka 5D miala BF , ale nie obylo sie tez bez kalibracji obiektywow. Teraz kazde szklo ostrzy mi jak powinno. 1.4 i 1.8 w koncu uzywalne.

    Musze pochwalic serwis ze tym razem jestem milo zaskoczony, chociaz na poczatku podejrzewalem ze przedobrzyli i mialem dla odmiany FF. Dzisiaj porobilem normalne fotki, okazalo sie ze wszystko jest jak nalezy.
    Czesc szkiel mialem na gwarancji , czesc nie.Wiec zaplacic trzeba bylo.

    Kalibracja puszki, 24-105 (akurat tego szkla nie trzeba bylo) oraz macro 100. 2.8 - bezplatne.

    kalibracja 50 1.4 i 85 1.8 po 61 zl kazda
    70-200 4 IS - 146 zl tu akurat dalem ciala, bo mialem na nie gwarancje, tyle ze z pospiechu na stacje nie wrzucilem do torby a zamiast tego gwarancje od lampy) No coz. zaplacilem. Na przyszlosc bede ostrozny.

    Do tego na kazde szklo bez gwarancji otrzymalem 6 miesieczna gwarancje serwisu na wykonana usluge. Zaplacilem, pojechalem, stracilem 2 dni ale - sprzet dziala jak nalezy, zaoszczedzilem czasu na czekanie, wysylanie, odsylanie itd itd. Co niektorzy uzytkownicy tego forum mieli pecha , ze sprzet lezal wielokrotnie w Wawie wysylany i odsylany)

    Moze nie wszystko co oferuje seris na Zytniej musi byc spaprane? Rok temu psioczylem strasznie ale i od razu rzucalem sie z piesciami i "moimi prawami". Tym razem opanowalem emocje i podszedlem do tego kulturanie i bez specjalnych uprzedzen (chociaz emocje i tak zawsze temu towarzysza)
    Ode mnie w tej chwili wielki plus dla uslug serwisu.

    Dla tych ktorzy planuja wycieczke - naprawde warto poswiecic dzien i umowic sie na konkretny termin. Zaoszczedzi wam czekania i nerwow a w razie watpliwosci macie od razu serwisantow na miejscu.
    Ostatnio edytowane przez JaBlam ; 19-01-2008 o 00:43
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •