Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Lista dobrych uczynkow serwisu na Zytniej

  1. #11
    Uzależniony Awatar Richie
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Nowy Tomyśl
    Wiek
    46
    Posty
    625

    Domyślnie

    Ja w zeszłym tygodniu także wysłałem 5D razem z moimi szkłami (35/2 + 85/1,8).Na każdym (sprawdzałem tez na kolegi 50/1,4) miałem FF. Wysłałem całość ale opisałem ze na poprzednim aparacie (30D) nie miałem kłopotów z BF/FF na wyżej wymienionych szkłach. Jutro będę dzwonił by zapytać co stwierdzono....jestem ciekaw czy szkła tez będą regulowali .

    Ogólnie z serwisu na Żytniej korzystałem 3 razy i złego słowa nie mogę powiedzieć.Wszystko szybko,sprawnie i co najważniejsze dobrze naprawione.
    Richie
    FF + stałki + błyskotka

    MOJE PLFOTOMOJE FOTOMOTYWY

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    No to odrobinę więcej kultury życzę i do netykiety odsyłam. (Punkt 1. Zasad Porządkowych: http://canon-board.info/announcement.php?f=41&a=3 ).

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm

    "Odpisując na list, NIGDY nie cytuj go w całości, a zostaw TYLKO to co niezbędne, do czego odnosi się Twój komentarz. Godne potępienia jest zacytowanie listu po to tylko, aby dodać pod nim tekst w stylu: "zgadzam się z tym", "też tak myślę", "tak", "OK". Z drugiej strony nie popadaj w skrajność i nie unikaj cytowania w ogóle. Często jest ono niezbędne do zrozumienia, o co właściwie w Twoim komentarzu chodzi."

    Potraktuj to jako ostrzeżenie... na razie bez kartki i punktów.

    Chętnie bym się dowiedział, aby ulepszyć moje posty, za co to ostrzeżenie

    "na razie bez kartki i punktów"

    i na czym polegają moje braki kultury, bo dalibóg nie wiem.

    Cytowany punkt 1 mówi że:

    "Nie tolerowane jest CHAMSTWO wobec innych forumowiczów oraz publikowanie materiałów o treści wulgarnej lub sprzecznej z prawem (w tym linki do stron z warezami, pornografią...)".

    Czyżby moja wypowiedź zawierała jakiekolwiek znamiona chamstwa, bądź pornografii ???
    Wydaje mi się, że raczej nie (choć oczywiście mogę się mylić).
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Richie Zobacz posta
    Ja w zeszłym tygodniu także wysłałem 5D razem z moimi szkłami (35/2 + 85/1,8).Na każdym (sprawdzałem tez na kolegi 50/1,4) miałem FF. Wysłałem całość ale opisałem ze na poprzednim aparacie (30D) nie miałem kłopotów z BF/FF na wyżej wymienionych szkłach. Jutro będę dzwonił by zapytać co stwierdzono....jestem ciekaw czy szkła tez będą regulowali .

    Ogólnie z serwisu na Żytniej korzystałem 3 razy i złego słowa nie mogę powiedzieć.Wszystko szybko,sprawnie i co najważniejsze dobrze naprawione.
    Wydaje mi sie najpierw bedziecie sie kontaktowali, sprawdza "co dolega" i przedstawia Ci liste co moga zrobic i Ty albo sie zgodzisz albo nie.

    Mozna zastrzec ze np maja skalibrowac body a szkiel nie ruszac... tylko co jesli faktycznie potrzebna bedzie kalibracja i znow bedziesz musial odsylac. Ja od razu powiedzialem ze jesli bedzie trzeba to zeby szkla skalibrowac bo zrobilem wypad na 2 dni do wawy i nie chcialem bawic sie w sprawdzanie czy po kalibracji puszki moje szkla dobrze ostrza, znow czekac dzien (a akurat to byl piatek wiec musialbym zostawac 2 dni dodatkowo do poniedzialku) czy jednak potrzeba regulacji. Licze zawsze na to ze serwisy sa na tyle uczciwe ze jesli faktycznie tak jest, to poinformuja, ze tylko body wymagalo kalibracji. Obawiam sie ze skoro dalem zgode na kalibracje szkiel i zgodzilem sie na zaplate, to kalibracja BYŁA konieczna, nawet jesli szkla byly perfekt.
    To nie chodzi o kase, bo wiadomo , ze za prace sie nalezy, tylko o fakt - czy praca faktycznie byla wykonana, czy po prostu wstawiony kit, za ktory pobrano naleznosc.

    (przeciez tak samo czesto jest z autami, ze co to nie trzeba bylo wymienic...zreszta kiedys leciala Usterka, ktora dokladnie pokazywala jak pracuja serwisy w PL)

    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Chętnie bym się dowiedział, aby ulepszyć moje posty, za co to ostrzeżenie
    "na razie bez kartki i punktów" i na czym polegają moje braki kultury, bo dalibóg nie wiem....
    ....Czyżby moja wypowiedź zawierała jakiekolwiek znamiona chamstwa, bądź pornografii ???
    Wydaje mi się, że raczej nie (choć oczywiście mogę się mylić).
    Pozdrówka
    Chodzi chyba o to ze cytaty sa za dlugie (w sumie wkleiles caly moj dlugi post) bo jesli 10 osob by rowniez zacytowalo w calosci to raz, ze robi sie balagan a dwa to sie bardzo niewygodnie czyta! No ale moge sie mylic.
    Ostatnio edytowane przez JaBlam ; 21-01-2008 o 01:33 Powód: Automerged Doublepost
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  4. #14
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    80
    Posty
    160

    Domyślnie

    Z serwisu na Żytniej korzystałem 2 razy (usunięcie luzów i kalibracja obiektywu EF 24-85/3.5-4.5 USM za 160 zł, oraz wymiana palnika w lampie Speedlite 580 EX za 360 zł), za każdym razem z półroczną gwarancją, z pełną kulturą obsługi i fachowością. Z ich usług jestem bardzo zadowolony, według mnie zasługują na pochwałę.
    Canon EOS 30D, Canon EOS 400D, EOS 5D; EOS T1i, EOS T2i; EF 17-40/4L, EF 100-300/5.6L, EFS 60/2.8 macro, EF 200/2.8 L II, EF 100-400/4.5-5.6L IS USM, EF 70-200/4 IS L, EF 70-300/4-5.6 IS USM, EF 300/4 L; EF 1.4 Extender, EF 2x Extender, Speedlite 420EX, Speedlite 580EX; "IS is for us old farts with too much shake"(NINAS)

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    A to ja tez napiszę
    na żytniej lądował aparat - dwa razy
    1. sprawdzenie czy po podróży podwodnej nie ma sladów rdzy na elektronice
    2. czyszczenie matrycy pod filtrem (nie wiem jak ale dwa pyłki wlazły pomiędzy filtr a matrycę)
    wysłałem też obiektyw 28-105 USM wersja I, Utopiony, dwukrotnie naprawiany przez lokalnego magika, który nie był w stanie sobie z nim poradzić potem żytnia przywróciła obiektyw prawie do stanu używalności ale w międzyczasie kupiłem inny i tego nie używam.
    Wszystko bez spięć, wysyłka i rozmowy realizowane przez sprzedawcę u którego kupuję. Ponadto czyszczenie matrycy pod filtrem zrobili darmowo (jakąś promocę mieli)
    Dodam, że znajomy sprzedawca nigdy zbytnio nie narzekał na Żytnią. byłem za to świadkiem narzekań na "żolty" serwis. Wiele osób narzeka na terminy a ja od tegoż sprzedawcy znam relacje dotyczące nikona 70 który w serwisie był leczony przez ponad trzy miesiące (w chwili gdy byłem świadkiem rozmowy sprzedawcy z klientem i rozmowy telefonicznej z serwisem ). Podobno nie był naprawiany w polsce tylko przez polski serwis został wysłany chyba do niemiec. Jak się skończyło nie wiem. Klient ponoć stracił cierpliwość i groził sądami
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  6. #16
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Cytowany punkt 1 mówi że:
    Napisałem Punkt 1 Zasad porządkowych a nie Regulaminu...
    A Twój brak kultury to nie stosowanie się do netykiety i "będę pisał jak mi się podoba" czyli poniżej akceptowanego poziomu kultury pisania na forum. EOT.

  7. #17
    Coś już napisał Awatar spino
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Ostrów Mazowiecka
    Posty
    80

    Domyślnie 50/1,8

    Też nic złego nie powiem, wręcz przeciwnie. Oddałem do serwisu obiektyw Canon 50/1,8, który po upadku składał się z dwóch części i miał w środku ułamany jakiś plastikowy zaczep. Wprawdzie obiektyw miał 2 miesiace i byl na gwarancji to jednak wiedziałem że jeśli już naprawią to odpłatnie (uszkodzenie mechaniczne). Oddzwoniono do mnie po 2 dniach i miło i konkretnej powiedziano co i jak. Naprawa płatna - chyba ok.100zł i że na "dziś" (!) będzie do odbioru. To była dobra wiadomośc bo koszty były 1/3 ceny nowego. Więc było nie za drogo i szybko.
    Niestety jedyny minus to to, że nie oddano mi gwarancji i dowodu zakupu - wprawdzie przypadkowo, a ja sie zorientowalem dopiero kilka dni później bo sprzet oddawałem przez jednąosobę, a odbierałem przez inną i trochę zakręcone to było.
    Ale ogólnie serwis jest OK.
    Ostatnio edytowane przez spino ; 23-01-2008 o 19:56

  8. #18
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    ...złego słowa nie mogę powiedzieć...

    ...Też nic złego nie powiem...

    ...nic złego o nich powiedzieć nie mogę...

    No, to mamy trzech zadowolonych z tego, że w ogóle sprzęt wrócił z serwisu. Gdy go wysyłali, byli przygotowani na najgorsze.:wink:

  9. #19
    Uzależniony Awatar towersivy
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    WLKP-Krotoszyn
    Posty
    992

    Domyślnie

    Wymiana kondensatora w lampie, szybko(3dni) w miłej atmosferze osobiście jestem bardzo zadowolony

    Pzdr.

  10. #20
    misiex
    Guest

    Domyślnie

    Rowniez zgadzam sie z przedmowca...na zytnia nie ma co narzekac.Wyrazam to na podstawie kilkudziesieciu usterek ktore sa usuwane szybko i bezbolesnie...i zachowujac zasady zdrowego rozsadku jesli chodzi o koszty..
    A na przyszlosc polecam wysylanie sprzetu korzystajac z punktow ktore wspolpracuja s serwisem na zytniej i maja rowniez dzieki temu upusty na uslugi.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •