Mialem przyjemność uzywania troszke newsweara i jego ogladania w akcji. Bardzo porzadne wykonanie nie rzucajace sie kompletnie w oczy. Do tego te rzepy znacznie szybszy dostep niz w postaci zamkow itd... a poza tym sa one naprawde dobrej jakosci nie taki badziew jak w kurtkach. Przeciez w kosciele wcale nie tzreba zapinac na rzep wystaczy ten jezyk wywinac na druga strone i miec odkryta kabure, mysle ze nic nie wypadnie a nie bedziemy stwarzac halasu. Dwa : do do samego pasa naprawde jest on wygodny, daje rade mimo swoich nikłych rozmiarow. Co do ochorny sprzetu w Newswearze to nei wiem jak u innych ale właścielowi mojego pasa w momencie gdy biegł do tramwaju spadl bo go po prostu nie zapial do koncarunał na ziemie zapakowany w dwa spore szkla i dwie lampy i nic sie nie stalo
Sam jezeli mialbym wiebrac dla siebie to chyba jednak wziałbym newsweara
![]()
Tyle tylko iż osoba ta pisała o pasach/kamizelkach "serii" Chestvest. Ja natomiast odnoszę się tylko do "dowolnie konfigurowalnego systemu" toreb Pouche.
Nie napisałem iż jakość wykonania sprzętu (systemu toreb pasowych) Lowepro jest słaba. Napisałem natomiast iż moim zdaniem jest mniejsza w porównaniu do sprzętu Newswear-a. Dla porównania : torby Lowepro wykonane są z Nylonu 600 TXP natomiast torby Newswear-a z Nylonu Ultra Durable 420 który to prezentuje większą odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Powiem tak : po roku intensywnego użytkowania nie zauważyłem aby jakość połączenia oferowanego przez rzepy była znacząco inna w porównaniu do nowej torby. Oczywiście jak wszystko inne i rzepy ulegają zużyciu, jednakże jak do tej pory pewnie i trwale zabezpieczają przenoszony wewnątrz sprzęt.
Ściany boczne toreb są na tyle wysokie iż nawet zapięcie klapy na jeden z rzepów nie narazi obiektywu na wypadnięcie czy też inne niebezpieczeństwo związane ze zmianą "własności" torby.
Tak? A gdzie jeszcze oprócz sytuacji kiedy to fotograf używa w/w sprzętu podczas ślubu czy też innej uroczystości odbywającej się w obiekcie sakralnym?
Z tym się zgodzę - pasy Lowepro są wygodniejsze. W pierwszym poście zwróciłem uwagę na ten mankament jednakże dyskomfort (pomimo iż występuje) nie jest aż tak duży aby uniemożliwić dalszą pracę (chyba że dana osoba chodzi obładowana kilkoma obiektywami klasy tele).
Niestety żaden system nie jest.
Ostatnio edytowane przez axk ; 31-12-2008 o 15:10
EOS + Speedlite
Czy ktoś z was próbował używać sakwę Newswear Telephoto Press Pouch z tele i założonym body?
Czyli w sytuacji gdy zestaw (np. 70-200 f/2.8 z osłoną i 40D z gripem) jest gotowy do wyjęcia i natychmiastowego robienia zdjęć bez potrzeby zakładania słoika?
Mocowanie sakwy wytrzyma jednakże w przypadku większych korpusów w komplecie z gripem, prawdopodobieństwo przesunięcia się w bok sakwy przy bardziej energicznych ruchach i w konsekwencji możliwość wysunięcia się sprzętu wzrasta. Poza tym rozwiązanie takie jest średnio wygodne czy też funkcjonalne. Sakwy na obiektywy przystosowane są do bezpiecznego przechowywania samych obiektywów a nie zestawów jak powyżej, w takiej konfiguracji nawet nie dopniesz klapy.
Ostatnio edytowane przez axk ; 24-03-2009 o 21:05
EOS + Speedlite
Szkoda.
Kiedyś w [http://www.canon-board.info/showthread.php?t=40462]tym temacie[/url] pisałem że chcę zmajstrować coś przypominającego pas kowboja, gdzie po jednej stronie jest 24-70 z zapiętym 40D z gripem, a na drugim boku 70-200 z 40D z gripem.
Nie musiałbym ciągle przepinać słoików.
PS. Temat samodzielnej budowy pasa zarzuciłem, jestem zbyt leniwy.
Takie rozwiązanie mogło by się sprawdzić tylko w przypadku kiedy to klapa obejmując korpus pewnie by się "zamknęła", niestety klapy są za krótkie.
EOS + Speedlite
Hehe, ale to materiał więc można je przedłużyć. No to wpadłem na pomysł.
C80 skoro tak upares sie na to aby do kabury wchodził Ci aparat z 70-200 z zalozona oslona to chyba jest tylko jedna opcja: Think Tank Digital Holster 50
http://www.thinktankphoto.com/featur...tlHlstr_DH50_2
niestety kupno tego w Polsce raczej jest niemozliwe, cena na oficjalniej stronie 79$