I często bywa problemem, kiedy jest np. kilku fotoreporterów i trzeba zachować dyskrecję i nie przeszkadzać artystom. Czasem w ogóle trudno dostać jest akredytacje a jak już się ją otrzyma to wraz z nią obowiązują ścisłe warunku poruszania się ...
Na koncercie - http://www.pbase.com/hofi/jantar
było ok 10 fotoreporterów, którym kazano usiąść w jednym miejscu i nie wolno było się poruszać, gdyż kręciła to TVP2. Jak pamiętam, to 95% kolegów obok mnie miało właśnie 70-200, czy to Sigmy, Canona czy Nikkora. I był jeden ze 135L ale miał konwenter x2.
Jestem również zwolennikiem stosowania stałek, ale myślę, że wówczas najlepszym rozwiązaniem jest mieć 2 body - 1. 85 lub 135 i 2. 24, 35mm. Nie robisz zamieszania ze zmianą szkła i sięganiem do torby, plecaka, tym samym kontrolując sytuację na scenie.