Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: OPEK - omijajcie tą firmę kurierską szerokim łukiem

  1. #11
    Coś już napisał Awatar kompi
    Dołączył
    Mar 2007
    Wiek
    48
    Posty
    55

    Domyślnie

    Nic nowego
    Ja miałem takie jazdy z UPS.
    Na ich stronie na monitorowaniu przez 3 dni pisali - paczka wydana kurierowi, a o godz. 19 paczka wraca na magazyn. Telefonicznie oczywiście nie zastali mnie w domu. Kiedyś rozmawiałem dłużej z kurierem UPS i tak doszliśmy do tego co mu się w tej robocie podoba to stwierdził jasno ze auto mu ładują po sufit i on nie będzie się wysilał za 700zł i tyrał do północy więc wraca z paczkami. Czasami dzwonie do kuriera jeśli paczki nie otrzymam w terminie to o godzinie 17 on już siedzi w bazie.
    Jak na razie nie narzekam na shenkera. Gostek dzwoni do mnie zanim wyjedzie z bazy i jeśli się nie wyrabia to nie ma problemu i podjade do niego na miasto i sam odbieram. Tak sie dogadałem z nim.
    http://pano360.pl |
    Canon 400D | KIT | Sigma 8/3.5 | Canon 55-250 IS

  2. #12
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Gdańsk
    Wiek
    73
    Posty
    634

    Domyślnie

    I tak macie szczęście, że nie trafiliście na takiego kuriera:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/...?id_news=26410

  3. #13
    Bywalec Awatar gacek
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    129

    Domyślnie

    Ja z kolei o DHL mogę bardzo ciekawą historyjkę opowiedzieć Jak to dali paczkę kurierowi, a potem się tłumaczyli, że nie doręczył, a w ogóle to chyba zgubił, "bo to nie jest dobry kurier" :P (Paczka ekspresowa doszła po tygodniu, po nastu telefonach i interwencji ichniejszego zarządu.)

    A teraz czekam na UPS. Przed chwilą do mnie dzwonili i pytali, gdzie jest ulica, na której mieszkam
    Szkła: 10-22 + Σ 17-70 + Σ 50/1.4 + 100 macro + takie tam
    Dodatki: 400D + grip + 580EX II + takie tam

    Puzzle Canona: 50/1.8, 3 kawałki, od lat 6.

  4. #14

    Domyślnie

    Mówcie co cchecie, ale Poczty Polskiej nic nie przebije... Ci to dopiero wyrabiają.. i co najlepsze, mają to kompletnie w nosie.
    OPEKa nie znam, ale pozostałe firmy przynajmniej trzymają poziom usług.
    moje digarty
    EOS 30D, Canon EF-s 10-22mm f/3,5-4,5 USM, Canon EF 50mm/1.4 USM, Canon EF 85mm/1.8 USM, Pretec 2GB Cheetah 80x, Hoya UV SuperHMC, Lowepro Slingshot 200 AW.....&.....Sony_DSC-F717, MemoryStickPRO ULTRA II 512mb, Hoya Polar HMC, Hakuba Skylight 1B MC, torba Jeep-bagM, statyw Velbon Ultra Lux iF.

  5. #15
    Pełne uzależnienie Awatar gonzo44
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    był Kraków, był Gdańsk, jest Kraków :-)
    Wiek
    43
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Ktoś wie może jak to jest z pocztą polską, czy mają obowiązek przesyłkę dostarczyć do adresata czy mogą od razu wystawiać awizo.
    Pytam gdyż u mnie listonosz notorycznie nawet nie puka do drzwi tylko od razu przyjeżdża z plikiem awiz i zostawia w skrzynkach.
    W końcu nadawca płaci za dostarczenie przesyłki do adresata, a awizo ma służyć powiadomieniu tego ostatniego, że nie zastano go w domu i może odebrać paczkę osobiście.

  6. #16
    Bywalec Awatar westu
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    right next door to hell
    Posty
    153

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gonzo44 Zobacz posta
    Pytam gdyż u mnie listonosz notorycznie nawet nie puka do drzwi tylko od razu przyjeżdża z plikiem awiz i zostawia w skrzynkach.
    U mnie już od dobrych dwóch lat tak się dzieje...
    Pani na poczcie tłumaczyła się, że listonosz nie będzie nosił tylu listów bo by oszalał... ;d hehe

  7. #17
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Posty
    1 370

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez westu Zobacz posta
    U mnie już od dobrych dwóch lat tak się dzieje...
    Pani na poczcie tłumaczyła się, że listonosz nie będzie nosił tylu listów bo by oszalał... ;d hehe
    Niezle, a awizo musi doniesc - dziwne

  8. #18
    Początki nałogu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Legionowo
    Wiek
    49
    Posty
    440

    Domyślnie

    Miałem podobną sytuację z kurierem GLS (dawną Stolicą). Aby przesyłka dotarła do mnie przed weekendem, nadawca wysłał ją w środę. W czwartek nie przyszła, więc w piątek zadzwoniłem do nadawcy po nr listu przewozowego. Sprawdziłem na stronie, a tam zero informacji przy tym nr listu. Pani w infolinii też nie wiedziała co się dzieje z przesyłką (tak jakby kurier jej nie odebrał od nadawcy, mimo że widniał na liście jego podpis).
    Paczka dotarła w końcu w środę w następnym tygodniu. Wtedy też (w środę dopiero pojawił się tracking dla tego nr listu wpisany tak, aby chyba tylko widniał w systemie, ponieważ daty i godziny zupełnie się nie zgadzały). Najgorszy w tym jest fakt, iż nie można reklamować takiej przesyłki, bo wersja standard nie uwzględnia reklamacji i mogą paczkę dostarczać ile chcą czasu. Dopiero wersje wyższe przesyłek można reklamować.
    Aparacik, szkiełeczka, lampeczka i plecaczek...

  9. #19
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Solec Kujawski
    Wiek
    53
    Posty
    161

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skrzat Zobacz posta
    Miałem podobną sytuację z kurierem GLS (dawną Stolicą).
    Coś Ci się poplątało: GLS to dawna SZYBKA PACZKA, a dawna STOLICA to obecnie UPS...
    ---------------
    Don_Pedro_123
    ---------------

  10. #20
    Początki nałogu Awatar Jacek Deka
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    50
    Posty
    356

    Domyślnie

    Nie tylko Opek, ale inne firmy włączając Pocztę Polską nawalają.

    Kilka przykładów z życia:
    1. Serwis odesłał koledze (serwisantowi) naprawionego laptopa, a kurier zostawił mu go w kamienicy pod drzwiami. Kolega zdziwił się trochę po powrocie do domu.
    2. Z kolei inny egzemplarz firma mu zagubiła.
    3. Ja wysłałem kilka razy laptopa służbowego i za każdym razem coś było nie tak (raz padła bateria, drugi raz dysk twardy, a za trzecim razem uwalili zawias - i w jaki sposób - może Dell tak ma )
    4. Za każdym razem jak mnie nie ma, muszę dygać przez całe miasto, żeby odebrać paczkę, bo kurier już był i nie ma kto dowieść na dziś - kpina.
    5. Zadzwoniła ostatnio do mnie osoba, że ma moją paczkę w budynku obok. Zapytałem jak to się stało, ano kurier zostawił nie tu gdzie trzeba - dobrze, że znaliśmy się z tą osobą ze szkoły - zgłosiłem to na infolinię bez podania adresu gdzie zostawił kurier i po 2 godzinach paczka do mnie dotarła, ale ile przy tym załatwiania i bluzg.
    6. Przypomniałem sobie jak panowie robili dowcipy z firmy kurierskiej wysyłając mi smsy z pogróżkami. Na szczęście dołożyłem starań i dowiedziałem się co to za dowcipniś. Dyrekcja firmy pozostawiła mi decyzję czy zwolnić dowcipnego kierownika regionu.
    7. O Poczcie Polskiej nie wspomnę, regularnie coś gubią, a już sukcesem było zgubić 2 paczki adresowane do mnie w tym samym czasie.

    Takich przykładów mogę jeszcze podać kilka.
    Mam kolegę który pracował jako listonosz i z tego co mi opowiada, to nie dziwię, że tak jest. Będzie tak nadal, bo ludzie marne grosze w tych firmach zarabiają, a to że raz jest lepiej/gorzej w jednej lub drugiej firmie to najczęściej rotacja pracowników (z jednej firmy kurierskiej do drugiej).

    Rebranding tych firm tak naprawdę nic nie daje, bo ludzie wciąż ci sami tylko nazwy firm i kolory paczek inne.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •