Polecam mbank :P
Szczególnie istotny jest wstęp do szkła, no nie?natomiast nie wiem jak ma się sprawa z 17-35 jeśli chodzi konkretnie o
1. Wstęp
2. Zdjęcia i parametry
3. Budowa i jakość wykonania
4. Rozdzielczość obrazu
5. Aberracja chromatyczna
6. Dystorsja
7. Koma i astygmatyzm
8. Winietowanie
9. Odblaski
10. Autofokus
11. Podsumowanie
12. Komentarze czytelników
A na poważnie, rozważ zamianę sigmy 10-20 na canona 10-22. Inna jakość optyczna.
Szkła: 10-22 + Σ 17-70 + Σ 50/1.4 + 100 macro + takie tam
Dodatki: 400D + grip + 580EX II + takie tam
Puzzle Canona: 50/1.8, 3 kawałki, od lat 6.
Sigma sprawuje się dobrze to kawał dobrego szkła ale potrzebuje coś ze stałym światłem
A gacek się po prostu czepia – skopiowałem całość żeby pokazać o co mi chodzi i dalej mam nadzieje ze ktoś wyrazi swoją opinie na temat tych szkieł
Ze stałym światłem to będzie Tokina 11-16 za jakiś czas. Ewentualnie stałki, ale w tym zakresie to chyba tylko elki niestety są do wyboru.
A czepiać się czepiam. I będę się czepiać. Tam pod spodem na przykład była taka ładna reklama Tokiny na ten przykład, mogłeś też przekleić dla kompletu :P
Szkła: 10-22 + Σ 17-70 + Σ 50/1.4 + 100 macro + takie tam
Dodatki: 400D + grip + 580EX II + takie tam
Puzzle Canona: 50/1.8, 3 kawałki, od lat 6.
Miałem na myśli stałe światło na całej długości ogniskowej czyli 17- 35 f 2.8 albo 17 – 40 f 4
Gacek na forum nie ma zwyczaju tytułowania przez P. lub inne tytuły
No to 11-16 f2.8 się załapieA z tytułowaniem nie załapałem.
Szkła: 10-22 + Σ 17-70 + Σ 50/1.4 + 100 macro + takie tam
Dodatki: 400D + grip + 580EX II + takie tam
Puzzle Canona: 50/1.8, 3 kawałki, od lat 6.
Poprosiłem znajomego który dość biegle zna języki obce i z jego pomącą poczytałem sobie o 17-35 L i na wielu forach oraz kilku pozwanych testach to szkło zebrało baty więc mój wybór padł na 17-40 L dużo tańszy nowy nie używany a na pewno ostrzejszy nie mający problemów z AF chociaż oba wyposażone w USM
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi mądre uwagi![]()