Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Aż się boję poruszyć znów ten temat :) Ale chodzi znów o G6 vs. Pro 1.

Mieszany widok

morfeusz_30
    Guest

Red face Aż się boję poruszyć znów ten temat :) Ale chodzi znów o G6 vs. Pro 1.

Proszę nie rzucajcie we mnie kamieniami Naczytałem się na temat tych dwóch aparatów na tym forum i zamiast być mądrzejszy to mam mentlik w głowie. Jestem początkujący w temacie fotografowania. Moją cyfrówkę Konica "dla idiotów" ;-) chciałem zamienić na coś na czym, można się pouczyć robić zdjęcia. Coś eksperymentować itd. Wiem że parę osób od razu pewnie powie o 300d, ale myślę że dla mnie to póki co byłaby przesada.
    Najpierw byłem zainteresowany G6, potem zaintrygował mnie Pro 1, ale jakoś nie wiele dobrego można tu przeczytać o tym aparacie. W temacie G6 też pojawiają się niepokojące wieści, jak te o "martwych pikselach". Aparat sprowadzam sobie ze Stanów i chciałbym zminimalizować ryzyko "wpadki" do minimum. Mówiąc szczerze to w Pro 1 najbardziej pociąga mnie ten zoom 7x. Ale może to w sumie bzdet i w praktyce nie jest to takie przydatne. Pozostałe parametry chyba by mi wystarczały takie jak w G6. Nie gonię za ilością pikseli. Sam nie wiem. Liczyłbym najbardziej na opinie ludzi, którzy mają te aparaty już dłużej. A może coś innego w tej cenie ?? Ale co ?? Sorry że się powtarzam, ale mam zgryz i nie wiem co wybrać.

Pełne uzależnienie Awatar gietrzy

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez morfeusz_30
    Mówiąc szczerze to w Pro 1 najbardziej pociąga mnie ten zoom 7x. Ale może to w sumie bzdet
    Z góry przepraszam za moją wypowiedź
    Nie miałem Pro 1. Nie miałem G6. Miałem G3 i właśnie ten zoom i jakość szkła sprawiają, że seria G troszeczkę suXx przy Pro1.
    Widziałem sample z Sieci i muszę powiedzieć, że "widziałem w tych zdjęciach kolory, kontrast mojej L-ki (24-70), więc jakość L-ki to nie bajer!
    Natomiast co do szybkości ostrzenia to wiadomo: to jest kompakt i tego nie przeskoczysz.