Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Wątek: canon S1 IS - uszkodzony - czy to jakas typowa choroba?

  1. #31
    mariuszz
    Guest

    Domyślnie

    Mojego S1 wysłałem 26 lutego, po dwóch tygodniach pisałem maila z zapytaniem o aparat, w odpowiedzi dostałem informację o braku części i wymianie na S5 po otrzymaniu dostawy aparatów przez serwis.
    Koło 20 kwietnia odebrałem telefon z serwisu o wysyłce aparatu.
    Tak więc trwało to prawie dwa miesiące.

  2. #32
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    tak to wyglada ze co miesiac wysylaja. no nic, mam nadzieje tylko ze wysla aparat w tym tygodniu zgodnie z obietnica, bo juz kilka okazji przegapil a nastepne sie zblizaja :/

  3. #33
    szablaa
    Guest

    Domyślnie

    Czekam już 40 dni i cisza, chyba zadzwonię do nich na Żytnią,bo to jest lekceważenie klientów.

  4. #34
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    probuj, pewnie powiedza Ci to co mi powiedzieli, ze telefony beda jutro u nich i beda wysylac. ja od dzisiaj pewnie dzwonie codziennie, bo mi aparat jest potrzebny, a juz ponad 2 miesiace musze sie meczyc z kompakcikiem :/

  5. #35
    szablaa
    Guest

    Domyślnie

    Wczoraj odebrałem z serwisu na Żytniej nowego S5 IS z gwarancją 12 mies.
    Chylę czoła przed firmą Canon za uczciwe podejście do klientów.

  6. #36
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    Ja dzisiaj dostalem smsa ze wysylaja.
    Jak dojdzie i wszystko bedzie ok, tez sie tu pochwale

  7. #37
    Arecki
    Guest

    Domyślnie

    Ja nie mogę złego słowa powiedzieć o serwisie na Żytniej, wczoraj dostałem nowiutkiego S5IS w zamian za starego S1IS, trochę to trwało, ale wrto było czekać...

  8. #38
    koyot
    Guest

    Domyślnie

    Witam

    własnie wysiadł mi przetwornik

    czy akcja wymiany za free nadal trwa ?

    czy dają nowe aparaty jak czasmi użytkownicy piszą ?

  9. #39
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    http://www.canon.pl/Support/Consumer...tcm:125-522149

    czyli aktualne

    widzę że zapomniałem potwierdzić - więc tak, ja również dostałem wtedy ( 05.2008 ) s5 w zamian za uszkodzonego s1.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •