Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Wątek: canon S1 IS - uszkodzony - czy to jakas typowa choroba?

  1. #11
    zlotko3
    Guest

    Domyślnie

    Właśnie odebrałam aparat z serwisu. Wysłałam moją S1 6 grudnia 2007 i wymienili mi (jak to fama chodzi) na nową S5. Aparat był już po gwarancji, ale ze względu na wadę fabryczną, wymienili. Czekałam 2 miesiące, no ale w końcu!!
    Dzielę się tą wiadomością bo jest sporo użytkowników którzy mają podobne dylematy: sprzedać uszkodzony czy próbować naprawiać...

  2. #12
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Kraków
    Posty
    48

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zlotko3 Zobacz posta
    Właśnie odebrałam aparat z serwisu. Wysłałam moją S1 6 grudnia 2007 i wymienili mi (jak to fama chodzi) na nową S5. Aparat był już po gwarancji, ale ze względu na wadę fabryczną, wymienili. Czekałam 2 miesiące, no ale w końcu!!
    Dzielę się tą wiadomością bo jest sporo użytkowników którzy mają podobne dylematy: sprzedać uszkodzony czy próbować naprawiać...
    Ja miałem wersję z USA także raczej ten numer by nie przeszedł.

  3. #13
    Bywalec Awatar WaldekA
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Jaroszów
    Wiek
    56
    Posty
    246

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafalg Zobacz posta
    Ja miałem wersję z USA także raczej ten numer by nie przeszedł.
    Przeszedł by! Niezależnie od miejsca zakupu.
    Kiedyś tu była stopka:-)

  4. #14
    grzyba
    Guest

    Domyślnie Usa

    MIałem wersję z USA. W dniu dzisiejszym odebrałem nowiutkiego S5 z rąk kuriera DHL. Temat uważam za zamknięty. Dziękuję firmie Canon za takie załatwienie sprawy, oraz oczywiście serwisowi z ulicy Żytniej w Warszawie.
    Pozdrawiam.

  5. #15
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Kraków
    Posty
    48

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WaldekA Zobacz posta
    Przeszedł by! Niezależnie od miejsca zakupu.
    A w sumie pojawił się pretekst do zakupu czegoś lepszego, także dobrze się złozyło.
    Pozdrawiam.

  6. #16
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie Problem z serwisem

    Witam
    Do e-csi nie moge sie dodzwonic, wyslalem do nich takiego maila:

    "Witam serdecznie,
    nie mogę się dodzwonić do Państwa serwisu, proszę o informację kiedy mogę zadzwonić.
    Chodzi o Canona S1, w którym na jaw wyszła wada fabryczna - wadliwa matryca (przynajmniej o tym świadczą objawy), i chciałbym uzyskać informację o procedurze wysyłki do serwisu, gdyż jest to naprawa pozagwarancyjna, ale wg firmy Canon jest darmowa, ze względu na to że jest to wada fabryczna."

    Odpisali mi, że wszystko jest na ich stronie :/
    I nie wiem np czy po wyslaniu mi nie stwierdza ze cos zle zaznaczylem, widze ze kolega Grzyba juz otrzymal aparat, moglbys mi napisac jak to wygladalo krok po kroku? Bo od e-csi to sie chyba nie dowiem?

  7. #17
    rozczarowany
    Guest

    Domyślnie

    witam wszystkich naiwnych co wierzą że canon wymienia S1 NA S5 moze i komuś wymienili ale raczei to maliny...sam przekonałem się na własnei skurze ..wysłałem trzy razy po jednei sztuce i za kazdym razem odesłali mi z powrotem S1 z wymienioną matrycą ...znaiomy terz poleciał na taką wymianę i kupił uszkodzoą S1 ZA 500ZŁ no i wysłał na Żytnią do Wawy i czekał z niecierplwośćią a tu paczka jest a w paczce piękny naprawiony S1 ..wjęc to wielka ściema ..sam utopiłem prawie 400 na tym interesie ...a decyzja należy do was ..

  8. #18
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    Ja tam rozczarowany nie będę, bo za mojego S1 dałem niecałe 400zł, i uważam to za bardzo dobry zakup. Kupiłem go niezależnie od "famy" o wymianie na s5.

    Teraz pożyczyłem od mojego brata A430 za który dał bodajże tyle samo (nowy), i chyba nie muszę nikomu mówić jaka to różnica

    Tak więc czekam, jak będzie S5 to się ucieszę, jak będzie S1 nie będę narzekał, mam tylko nadzieję, że aparat wróci w miarę szybko.

    Swoją drogą mam pytanie - jak przebiegał kontakt z serwisem ?

    Tj. wysłałem aparat - i co dalej?
    Skontaktują się ze mną, czy będę musiał wydzwaniać codziennie i pytać o aparat?

  9. #19
    monmila
    Guest

    Domyślnie

    Witam
    Mam aparat Canon S1 Is i wszystko było ok do momentu gdy chciałam zrobić zdjecia a tam ciemno ani przez LSD ani okienko nie było nic widać.Zaniosłam do do serwisu w swoim mieście Pan powiedział że "najprawdopodobniej poszła matryca" zapłaciłam 25 zł i wysłał go do Warszawy.
    Powiedział ze w ciągu tygodnia skontaktują się ze mną i podadzą koszt naprawy ale nikt z Warszawy nie zadzwonił tylko Pan z serwisy napisał mi takiego smsa
    :Kosz naprawy aparatu CANON-560 zł.Do wymiany jest matryca.Prosimy o decyzje.Studio .....
    Ta cena mnie poraziła czy faktycznie kosztuje tyle taka naprawa ????
    Proszę o pilne wieści jeśli ktoś sie z czym takim spotkał znajomy mói ze byc może facet z serwisu chce zarobic-jestem w kropce

  10. #20
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    21

    Domyślnie

    A czy pan w serwisie wysłał go właśnie do e-csi.pl ?
    Myślę że najlepiej było go wysłać osobiście, Pan z serwisu może właśnie chce zarobić, a matryca będzie wymieniona za darmo.
    Objawy wskazują na to że to wadliwa matryca - a to Canon obiecuje na swojej stronie naprawiać za darmo..

    W obecnej sytuacji radzę skontaktować się w miarę możliwości z serwisem w Warszawie, a jak takiej możliwości nie ma, podziękować panu z serwisu, poprosić o zwrot aparatu, i wysłać osobiście do e-csi.

    Ja wysłałem swój aparat w piątek DHLem, dzisiaj powinien dojść do e-csi, jak tylko się coś dowiem więcej, napiszę w tym temacie.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •