Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: 40 D + lampa speedlite 580 EXII

Mieszany widok

darekra
    Guest

Domyślnie 40 D + lampa speedlite 580 EXII

Jestem początkujacym "fotografem" od kilku dni mam ww sprzęt. Zastanawiam sie nad zakupem lampy zewnętrznej. Proszę o podpowiedź warto inwestować 1500 zł czy dać sobie spokój. Zaznaczam, że nigdy nie kożystałem z lampy zewnętrznej. mój poprzeni sprzet to Fuji 5000.
    Wiekszosc zdjęć to domowe imprezki.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Canon 40 D + Canon 17-55/2,8
    Ostatnio edytowane przez darekra ; 29-12-2007 o 17:52 Powód: Automerged Doublepost

Dopiero zaczyna Awatar bartoszsowa
    Miasto
    Ostrowiec Św.

Domyślnie

Na początku pofoć dużo później potrzeba lampy sama się odezwie. A jak focisz domowe imprezki to fuji nie bylo ok ?

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez darekra Zobacz posta
    Proszę o podpowiedź warto inwestować 1500 zł czy dać sobie spokój.
    Jeśli fotografujesz zarobkowo to inwestujesz. Jeśli hobbystycznie i dla siebie - to wydajesz pieniądze.
    Chyba że ilość/jakość zwrotu wydanych pieniędzy przełożymy na jakość i zadowolenie zdjęć a nie bezpośredni zarobek z nich... no ale wtedy w tereny humanistyczne i filozoficzne się zapuszczamy a nie ekonomiczne .

Domyślnie

Dobra lampa, jak masz pieniądze i nie żal Ci ich wydać - polecam. Sam miałem taki dylemat, ale mi przeszło i jestem zadowolony.

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Kup te lampe - dobra jest

Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

lampa świetna, pytanie tylko czy jest ci potrzebna. Ja mam i stosuję rzadko, bo generalnie staram się unikać błyskania.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

Pełne uzależnienie Awatar sal
    Miasto
    Gdzieś w lesie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Kubaman Zobacz posta