Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Jaki filtr ?

Mieszany widok

weener
    Guest

Domyślnie Jaki filtr ?

Witam,
    Pod choinke sprawiłem sobie 350tke z kitowym obiektywem. Do tego statyw, karta 2 gb - standard/podstawy. Mam zamiar dokupić filtr polaryzacyjny. I tu problem. Jestem raczej nowicjuszem, dopiero rozpoczynam swoją fotograficzną pasję. Moje pytanie to jaki kupić, na co zwracać uwagę przy zakupie (rozmair 58 mm - tego wiem ze sie mam trzymać - laik). Jeżeli chodzi o cene to raczej nie ma znaczenia - zależy mi na czymś dobrym co będe wykorzystywał przez lata (jasne). Pytanie kieruje do starych wyjadaczy.
    pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku

Coś już napisał Awatar zxzx
    Miasto
    Aberdeen

Domyślnie

Nie kupuj tanich , ja takie mam i nie sa dobre jedynie nic zlego nie moge powiedziec na Hoja superHMCpro1 , dosc drogie (77mm -60funtow ) ale nie zaluje na tamtych wciaz mialem odblaski .
    CANUSIA EOS 50d , 400 D // EF17-40 F/4 L // Canon 70-200 F/4 L USM //Canon 60 F/2,8 macro STATYW MANFROTTO // FILTRY HOJA //Speedlite 430 EX ///// grip , etc
    www.wesolowski-photography.co.uk

Pełne uzależnienie Awatar sniper88
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Do kita polecam fioletowa serie Hoyi, w zupelnosci wystarczy
    WWW | 500px | IG
    Semper in altum

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Domyślnie

a ja powiem tak, nie kupuj żadnego filtra polaryzacyjnego (narazie!)
    dlaczego?
    bo szybko KIT przestanie Ci wystarczac, będziesz chciał więcej, a to węcej bedzie miało większą średnice, węc jeśli już musisz miec polar to kup większą średnice np 67 lub 77 mm (do tego redukcja) i nie kupuj taniego bo to nie ma sensu (nie niżej niż szara hoya)
    Ostatnio edytowane przez tombas ; 26-12-2007 o 16:41
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Bywalec Awatar delaa
    Miasto
    EPPO

Domyślnie