Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Wątek: Szeroki kąt (pod cropa)

  1. #21
    Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    dawna stolica
    Wiek
    56
    Posty
    824

    Domyślnie

    pst - zadziorny jesteś. Skrót myślowy - jeżeli wykorzystujesz i potrzebujesz nawięcej światła, pełnej dziury, to własności optyczne obiektywu przymkniętego nie będą miały aż tak dużego znaczenia, choćby właśnie te własności optyczne konkurenta były lepsze ( też przymknietego). Chodzi mi tu przede wszystkim o rozdzielczość, ale także o winietę, komę.
    Ale chyba schodzimy na inny temat, a nie o tym ten watek. Dajmy szansę innym użkownikom UWA na zabranie głosu. Pozdrawiam.
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(


  2. #22
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez poszukiwacz2006 Zobacz posta
    \ Dla mnie za tokiną przemawiała niższa cena, pancernośc obudowy ( weź pod uwagę, że to szkło "krajobrazowo-reporterskie" i często używam go np. na wycieczce w górach praktycznie cały czas zawieszone na szyi, gdzie trochę kurzu może być), wewnętrzne ogniskowanie i nie wysuwający sie tubus ( podejrzewam , że w canonie z czasem jakieś poaprochy mogą pojawić się wewnątrz )
    Canon 10-22 to konstrukcja zamknięta, nie uszczelniona (jak tokina), zatem jak jedno ma nałapać, a drugie nie to nie mam pojęcia...

  3. #23
    Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    dawna stolica
    Wiek
    56
    Posty
    824

    Domyślnie

    Ano racja, moje niedopatrzenie.
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(


  4. #24

    Domyślnie

    tez rozwazalem w swoim czasie tokine, podawane w poprzednich wpisach argumenty o 2mm tokiny na dlugim koncu sa dla mnie bezsensowne - tych obiektywow nie kupuje sie dla gornych zakresow ogniskowej tylko wlasnie dla dolnych - lol to wlasnie te 2 mm u dolu robily taka roznice w zdjeciach ze wolalem odlozyc kase i zaczekac az w koncu kupic canona - nie zaluje ani zlotowki - a kupowalem uzywanego w idealnym stane za 1800 co wg mnie nie jest cena zla za UWA
    EOS 400d/BG-E3/kit/Canon 10-22 3.5-4.5/ Sigma 18-50 2.8 EX DG/Canon 70-200 F4 L/ Sigma 24-135 2.8-4.5/velbon sherpa 600r
    www.djmal.pl

  5. #25
    Uzależniony Awatar Przemek Białek
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Świnoujście
    Wiek
    47
    Posty
    832

    Domyślnie

    od kiedy mam tokine nie wyobrazam sobie innego szkla tak szerokiego i tak jasnego, naprawde szklo godne polecenia, AF nie zaglosny i dosc szybki nawet do reporterki a bokeh na 2.8 piekny nawet przy 11m, a jesli chodzi o wykonanie to jest to szklo czolg, ciezkie i pancerne, dobrze rozmieszczony pierscien ogniskowania i latwy przelacznik AF/MF
    Ostatnio edytowane przez Przemek Białek ; 14-09-2008 o 19:36
    dobry sprzęt jeszcze lepszy fotograf tylko tyle potrzeba
    "galeria zdjęć artystycznych" www.bandit.digart.pl

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •