Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: [Michał Dobrowolski] Galeria

Domyślnie [Michał Dobrowolski] Galeria

Witam !!!

Jestem początkującym amatorem, jest to moja pierwsza galeria i chciałbym się dowiedzieć nad czym musze popracować. Więc prosze o "konstruktywną" krytyke, czyli co źle, co inaczej, a i może co dobrze :razz:

Prosze o komentarze i przepraszam za gnioty.

1

2

3

4

5

6

7

8

9
    Ostatnio edytowane przez Michał Dobrowolski ; 25-12-2007 o 22:29

Uzależniony Awatar mungo
    Miasto
    A, A

Domyślnie

Te zdjęcia jakieś ciemne... Średnio też z kadrami, ale jak na początek nie jest źle IMHO 1,7,8,9[jedną fotę chyba dwa razy wrzuciłeś] do wyrzucenia, bo nic ciekawego na nich nie ma, a do tego obrobka leży. Potencjał widzę w 2,3,5, tylko tutaj trzeba je oddać w opiekę jakiegoś landszafciarza aby odpowiednio podciął zdjęcie i przede wszystkim odpowiednio je obrobił. Bo leży balans bieli, jasność zdjęcia. Ale to do wyciągnięcia. Coś z tych kilku zdjęć będzie
    Pzdr!
    No i zbiera się chmura. Czarna. Canon/Velbon DF 50/Svierdlovsk 4/Lubitel 166B/Ami 66/Zorka 5
    Mówcie, bo kiedyś będę robił takie zdjęcia i takie, i takie, i takie, i takie, a to wszystko tylko kwestia czasu, bo póki co robię takie zdjęcia.
    Zaczątek portfolio: link

Domyślnie

Nad obróbką musze też popracować Musze sie jej poprostu nauczyć.
    Monitora nie mam skalibrowanego, może w tym tkwi błąd. Dzieki za opinie i za wskazówki (IHMO????)

Bywalec
    Miasto
    Gdynia

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Michał Dobrowolski Zobacz posta
    (IHMO????)
    In My Humble Opinion tj. moim skromnym zdaniem

Uzależniony Awatar mungo
    Miasto
    A, A

Domyślnie

Monitora nie mam skalibrowanego, może w tym tkwi błąd.