Pokaż wyniki od 1 do 10 z 181

Wątek: Pomocy 300D siadło :(

Mieszany widok

  1. #1
    farell
    Guest

    Domyślnie

    Przy tym co powyżej przeczytałem... serwis na żytniej to mały pikuś.. )

    Mam już sprzęt.. wysłali tak jak obiecali w czwartek więc był u mnie w piątek w południe. Zapłaciłem 320zł + wysyłka. Aparat działa i o dziwo nie daje (odpukać) errora 99. Przed naprawą lustra to się dość często zdarzało ale tylko z kitowym szkiełkiem. Mam naklejkę na dolnej ściance i 6 miesięczną gwarancję na lustro.
    ps. lutek: może naprawdę wysmarować paszkwila na tą paniusię??

  2. #2
    Początki nałogu Awatar Madroz
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Sosnowiec
    Wiek
    51
    Posty
    254

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez farell
    Mam już sprzęt.. wysłali tak jak obiecali w czwartek więc był u mnie w piątek
    Fajnie masz. Ja muszę czekać do 05.05.05
    EOS 40D+Grip,EOS 300D+Grip, EFS 17-55IS F/2.8, EF 100-300 USM, EFS 18-55 USM, EF 50 II, TAMRON 28-75 F/2.8, 550 EX, DigiMateII plus 10GB. Dwie lampy studyjne + dwa softboxy.
    PLFOTO

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    51

    Domyślnie

    zaskocze was.

    Tygodniowo wysylam kilka aparatow d oserwisu Canona i podobnie ze sprzetami sony.
    I w porownani udo HP te serwisy sa boskie doslownie.

    Hp nie wymienia sprzetow na nowe ,tylk odaje skladaki uzywane. Po prostu sprzet ma byc sprawny technicznie.
    Gwarancja nie przedluza sie po takie jwymianie, i wymian moze byc nieskonczenie wiele w ciagu roku

    Serwis Canona nie jest taki zly, wazne ze robia na miejscu a nie tak jak niektore inne firmy, przyjmuja w warszawie i sla za granice by zrobic aparat

    Ceny sa jednak troche wysokie, ale nie jest zle.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •