Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 181

Wątek: Pomocy 300D siadło :(

  1. #41

    Domyślnie

    To ja teraz coś powiem o Serwisie Sony.
    Mam kamere miniDV Sony. Juł(jest) to jeden z najwyzszych medeli kamer jednoprzetwornikowych (za ok 9kpln - a wiec 2x wiecej niz przecietna kamera tego typu).
    Mam ją juz 3 lata i mialem z nia duze problemy. Po 6 miesiacach padł wyłącznik kamery (w pozycji aparatu) wiec wymienilem go na wlasny koszt (sprzet sprowadzany) w serwisie w Warszawie na Służewcu (nie pamietam dokladnie ulicy ale było to gdzieś obok ul.Samochodowej)- kosztowało mnie to ponad 800PLN.
    Ten wymieniony wyłącznik wytrzymał 11 miesiecy po czym podobny efekt (a dodam ze dbam o sprzet).Niestety podczas wizyty w serwisie powiedziano mi ze wymienia mi czesc bo jest na 12 miesiecznej gwarancji ale za usluge musze zaplacic ok. 500PLN bo na usługe jest 3 miesieczna rękojmia. Ok wymienilem (zaplacilem) - w domu okazalo sie ze nie dziala flesz wiec nazajutrz wrocilem do serwisu i w ciagu 2 dni poprawili mi mowiac ze nie zle była podłączona wiązka. Ok... sprawdzilem juz w serwisie dzialalo.... Pozniej ten flesz w domu zrobil jeszcze 2 blyski po czym padl. Zlozylem reklamacje oddajac sprzet... Panowie od maja do sierpnia nie wiedzieli co sie stało mimo iż srednio 2x w tygodniu dzwonilem i slyszalem rozne wersje ze to "moze kondensator... a moze to czy tamto". W sierpniu przyszedl czas urlopu a jako ze jechalem do Chorwacji odebralem na 2 tygodnie kamere. Po powrocie w koncu sierpnia oddalem ja spowrotem.... no i podobnie... w pazdzierniku powiedzieli mi ze trzeba wymienic caly modul Lampy (lampa + plytka z elektronika) - koszt to 550pln. Niestety stali twardo na stanowisku ze to nie mialo nic wspolnego z ich ingerencja!
    Niestety klient w takiej sytuacji stoi na przegoranej a serwisy wychodza z założenia ze na wynajmowanie prawnika i oddawanie sprawy do sadu raczej niewielu sie zdecyduje.
    Zapomnialem powiedziec ze jak juz oddali to szko obiektywu wygladało tak jakby jedzono na nim 2 sniadanie lub robiono kupe!
    Od razu to zauwazyłem i zaraz pani poszla na zaplecze i zaraz przyniosła z wyczyszczonym szkłem- teraz z perspektywy czasu głowe dan sobie uciąć ze pan z serwisu zrobił to chustka od nosa.
    Sami widzicie w jakim kraju zyjemy... zenada!

    Piotr Lutyński
    Ostatnio edytowane przez Lutek ; 29-04-2005 o 10:58
    Lutek
    EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150

  2. #42
    farell
    Guest

    Domyślnie

    Przy tym co powyżej przeczytałem... serwis na żytniej to mały pikuś.. )

    Mam już sprzęt.. wysłali tak jak obiecali w czwartek więc był u mnie w piątek w południe. Zapłaciłem 320zł + wysyłka. Aparat działa i o dziwo nie daje (odpukać) errora 99. Przed naprawą lustra to się dość często zdarzało ale tylko z kitowym szkiełkiem. Mam naklejkę na dolnej ściance i 6 miesięczną gwarancję na lustro.
    ps. lutek: może naprawdę wysmarować paszkwila na tą paniusię??

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Lutek, ja miałem monitor sony na gwarancji. Już nie mam, bo nie naprawili do dziś (już mija rok). I co? Nic...
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  4. #44
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Tez mialem niestety do czynienia z sewisem sony. Faktycznie ciezko o drugi tak niekompetentny chociaz serwis HP gonil ich dzielnie.

  5. #45
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Ja od tej przygody nie kupiłem ani jednego produktu sony i nie zamierzam.

    Próbowałem pisać e-mail do Japonii, ale nic nie odpowiedzieli nawet... Nawet myślałem, żeby poprosić znajomego Japończyka, żeby napisał w moim imieniu...
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  6. #46
    Pełne uzależnienie Awatar McKane
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    47
    Posty
    2 015

    Domyślnie

    Dokladnie ja tez nigdy w zyciu nie kupie zadnego ich produktu. Szkoda kasy i nerwow.

  7. #47
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Precz Z Sony.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  8. #48
    Początki nałogu Awatar Madroz
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Sosnowiec
    Wiek
    51
    Posty
    254

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez farell
    Mam już sprzęt.. wysłali tak jak obiecali w czwartek więc był u mnie w piątek
    Fajnie masz. Ja muszę czekać do 05.05.05
    EOS 40D+Grip,EOS 300D+Grip, EFS 17-55IS F/2.8, EF 100-300 USM, EFS 18-55 USM, EF 50 II, TAMRON 28-75 F/2.8, 550 EX, DigiMateII plus 10GB. Dwie lampy studyjne + dwa softboxy.
    PLFOTO

  9. #49
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    51

    Domyślnie

    zaskocze was.

    Tygodniowo wysylam kilka aparatow d oserwisu Canona i podobnie ze sprzetami sony.
    I w porownani udo HP te serwisy sa boskie doslownie.

    Hp nie wymienia sprzetow na nowe ,tylk odaje skladaki uzywane. Po prostu sprzet ma byc sprawny technicznie.
    Gwarancja nie przedluza sie po takie jwymianie, i wymian moze byc nieskonczenie wiele w ciagu roku

    Serwis Canona nie jest taki zly, wazne ze robia na miejscu a nie tak jak niektore inne firmy, przyjmuja w warszawie i sla za granice by zrobic aparat

    Ceny sa jednak troche wysokie, ale nie jest zle.

  10. #50
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    fish, sony też nie wymienia na nowy. Też nie robi sam, lecz wysyła za granicę (tak mi mówiła jakaś ichnia biurwa). Gwarancji również nie przedłuża.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •