Nastepne 300D z tym uszkodzeniem slijcie do mnie - hurtowo im na Żytnią zaniose i zrobie zdjecie min gosci
Bo to wyglada jakby jakas plaga... seria jakas padla czy tak kiepska zywotnosc?
Nastepne 300D z tym uszkodzeniem slijcie do mnie - hurtowo im na Żytnią zaniose i zrobie zdjecie min gosci
Bo to wyglada jakby jakas plaga... seria jakas padla czy tak kiepska zywotnosc?
Ale męka, każą mi czekać z wyceną do jutra.
EOS 40D+Grip,EOS 300D+Grip, EFS 17-55IS F/2.8, EF 100-300 USM, EFS 18-55 USM, EF 50 II, TAMRON 28-75 F/2.8, 550 EX, DigiMateII plus 10GB. Dwie lampy studyjne + dwa softboxy.
PLFOTO
Mam wycenę - 320zł. termin naprawy 5.Maj. Uff... dobre i to. Odbije sobie na zleceniu dla Mercedesa![]()
EOS 40D+Grip,EOS 300D+Grip, EFS 17-55IS F/2.8, EF 100-300 USM, EFS 18-55 USM, EF 50 II, TAMRON 28-75 F/2.8, 550 EX, DigiMateII plus 10GB. Dwie lampy studyjne + dwa softboxy.
PLFOTO
Wiem co czules! Mnie padl aparat w sobote (ale juz dawno) i to byl najdluzszy weekend w moim zyciu chyba (+poniedzialek na wyslanie) Dobrze ze tylko 320... No bo jak mam Cie pocieszyc?Zamieszczone przez Madroz
![]()
Camera Obscura
Wziac na piwo/pozyczyc wlasny sprzetZamieszczone przez mcdenko
![]()
Mam wieści-dzwoniłem do canona. Mój aparat doszedł i pan technik już go wycenił choć troszkę inaczej????...dziwne..bo miałem podobne objawy??? Powiedzieli 390zł i sprzęt wyślą w czwartek (wysłałem w poniedziałek). Wspomnę jeszcze o sympatycznych i miłych panach, którzy przyjmowali zlecenie i o NIESYMPATYCZNEJ, NIEMIŁEJ I BEZDUSZNEJ BABIE, z którą miałem zaszczyt rozmawiać o wycenie!!! buuuu!!! Pani sprowadziła mnie na ziemię.. i przypomniała, że przecież mieszkamy w Polsce a tu o klienta się nie dba!!! Na koniec rzuciłem słuchawką... Strzeżcie się tej baby!!
Przez was zamiast myśleć o kadrze przy naciskaniu spustu mam w głowie "lustro"![]()
Moze warto napisać jakoś skargę i ja sprowadzić na ziemie.... bo jeśli ona ma trudne dni to co to kogo moze obchodzic....Zamieszczone przez farell
Piotr
Lutek
EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150
tiaa sa tam takie dwie. Czarna i blondyna. I to ta blondyna jest zazwyczaj taka gburowata. Wszystko jej nie pasuje.
Serwis z ŻYTNIEJ ... ?? – daje wiele do życzenia (jak dla mnie jest to straszna porażka)
Korzystałem z ich usług dwukrotnie niestety za pośrednictwem DHL.
W pierwszym przypadku był to EOS 5 (byłem zadowolony z małą dozą niepewności cena 350,00 zł) a w drugim EOS 10 o gripie nie wspomnę (mizernie zadowolony).
Aparat przyszedł troszkę zakurzony a wizjer ufunflony że prawie nic nie było przez niego widać no i to otarcie jakby serwisant śrubokrętem otwierał klapkę od wyjść TV PC-et poza tym nie jestem pewien czy wymiana pewnej części była aż tak POTRZEBNA (bagatela 180,00 zł) cena usługi 400,00zł.
Pozdrawiam i życzę oby nasze CANONY się nie psuły.