Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Przedłużenie gwarancji - zakup w RTV-EURO-AGD - czy ktoś korzystał ??

  1. #21
    Uzależniony
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    840

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    co do zasady ubezpieczenia przechodzą na kolejnego właściciela tylko za zgoda Ubezpieczyciela
    OC też?

  2. #22
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 297

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tezmarek Zobacz posta
    OC też?
    to zależy jakie OC...

  3. #23
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Świecie
    Posty
    21

    Domyślnie

    Jak kupowałem w Euro lampę Metz 58 na raty to też próbowali mi wcisnąć najpierw ubezpieczenie a potem przedłużenie gwarancji. Ubezpieczenie odrzuciłem od razu, nad gwarancją się zastanawiałem ale też odrzuciłem.
    Przy sprzęcie foto w odróżnieniu od np. telewizorów nie można się było zabezpieczyć się od uszkodzeń mechanicznych czyli jak np spadłby ci aparat czy jak w moim przypadku lampa to z gwarancji nici.
    Czyli pomysł jaki zapodał Czacha by nie przeszedł.
    S1 IS, 5DII + BG-E6, C24-105/4 L, C70-300/4-5.6 IS USM, C50/1.4, C28/1.8, Metz 58 AF1, LowePro Nova 190, LowePro FASTPACK 250

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    O, to lipa. Dzięki za info.

  5. #25
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    55

    Domyślnie

    Ponoć Canon daje tylko rok. Ten drugi czy trzeci rok - to już w przypadku serwisowania oddaje się do sklepu który daje ową gwarancję.

    Znalazłem coś takiego:

    http://www.redcoon.pl/index.php/cmd/...nter.guaranty/
    C6DII, C7DII, 400mm f5.6, 17-40 f4.0L, Golphoto YH324C, Yongnuo600EX_RT

  6. #26
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    43
    Posty
    43

    Domyślnie

    O redcoon słyszałem wiele dobrego!! Jeżeli chodzi o przedłużanie gwarancji to nie każdy sklep to oferuje i polega to na dodatkowym ubezpieczeniu. Tej dodatkowej "gwarancji" udziela sklep (a w zasadzie ubezpieczyciel) a nie producent, czyli w przypadku znszczenia sprzętu po upływie nominalnej gwarancji producenta zgłaszamy się z problemem do sklepu

    Pzdr

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •