1. Profi używają 1Ds i 1D (przynajmniej wg Canona) a tam to szkło zachowuje się znacznie lepiej (podobno)Zamieszczone przez robsonikus
2. W cywilizowanych krajach firma Canon nie ma serwisu na Żytniej i stara się pomóc klientom w rozwiazaniu problemu (kalibracja)
3. W takim np USA lub Japonii to wchodzisz do sklepu i wybierasz z kilku kopii taką jaka ci pasuje.
4. Zawodowcy przy zleceniach do dużych powiększeń nie używają pełnej dziury (mówimy o tym zakresie ogniskowych), a jak mają mało światła to zakładają 50/1.4 i po zawodach. Jak robią do prasy to im wisi jakość przy 2.8 - i tak nie widać.
5. W studio przesłony zaczynają się od 5.6 w 99% przypadków
6. Robią bardzo często na slajdzie, a studio i krajobraz średnim formatem.
7. Od obiektywu wymagają koloru i kontrastu - ostrość zrobią sobie w kompie.
8. Musi być pancerny - no i jest.