Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: uwaga na CYBERSTORE

  1. #1

    Domyślnie uwaga na CYBERSTORE

    mialem ostatnio nieszczescie kupic troche sprzetu nowego w cyberstore...wszystko bylo niesprawne ...sprzet lezy juz 1.5 miesiaca w naprawie a panowie mnie zlewaja...ostregam i radze omijac szeroko
    Regulamin pkt 8.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Kraków/Szczecin
    Wiek
    45
    Posty
    1 641

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grus444 Zobacz posta
    mialem ostatnio nieszczescie kupic troche sprzetu nowego w cyberstore...wszystko bylo niesprawne ...sprzet lezy juz 1.5 miesiaca w naprawie a panowie mnie zlewaja...ostregam i radze omijac szeroko
    Podaj więcej szczegółów, jeżeli naprawdę chcesz kogoś ostrzec... bo na razie wygląda mi to na prowokację.

  3. #3
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Prowokacja to nie (autor jest znany i uznany ) , ale styl opisania problemu rzeczywiście zbyt ogólnikowy.

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    a może podaj linka do sklepu, bo zdaje się że jest kilka o bardzo podobnej nazwie
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  5. #5

    Domyślnie

    no tak nie przecze ze post napisalem pod wplywem bezposredniej rozmowy z panem z http://sklep.cyberstore.pl/ .Kupilem u nich pod koniec pazdziernika 40d z bp na moje nieszczescie swiadom nowego sprzetu sprzedalem swojego mkII i co? okazalo sie za zarowno 40d jak i bp sa zepsute(choc kupione jako nowe) w 40d nie dzialal spust migawki a bp nie laczyl sie z body.
    Po kilku telefona ch do skleu dano mi wyraznie do zrozumienia ze zadnego zwrotu pieniedzy nie bedzie i pozostaje reklamacja,coz bylo robic...wyslalem sprzett do naprawy-na poczatku listopada.Itak czekam sobie do dzisiaj a sklep mnie zbywa proponujac wejscie droge oficjalnego zareklamowania reklamacji...co potrwa jeszcze z miesiac(a kto wie co dalej) i tak zostalem w srodku sezonu przyrodniczo-fotograficznego z 400d u boku.
    Troche sprzetu juz w mojej przygodzie z fotografia kupowalem ale tak niemilej i olewajacej klienta obslugi jeszcze nie spotkalem.no coz .....wnioski niech kazdy sam wyciagnie.Pozdrawiam
    Regulamin pkt 8.

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    Kupowałem parę rzeczy w cyberstore. Raczej drobnych. Nigdy żadnych problemów nie miałem. Co do tego że pozostaje Ci reklamacja to należy pamiętać że podczas sprzedarzy przez internet obowiązuje 10 dniowy termin podczas którego można sprzęt zwrócić bez podania przyczyny.
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Kraków/Szczecin
    Wiek
    45
    Posty
    1 641

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grus444 Zobacz posta
    no tak nie przecze ze post napisalem pod wplywem bezposredniej rozmowy z panem z http://sklep.cyberstore.pl/ ...CIACH
    Odszczekuję słowa o prowokacji. BTW wszedłem też dziś na Twoją stronę i masz piękne zdjęcia ornitologiczne.

  8. #8
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grus444 Zobacz posta
    okazalo sie za zarowno 40d jak i bp sa zepsute(choc kupione jako nowe) w 40d nie dzialal spust migawki a bp nie laczyl sie z body. Po kilku telefona ch do skleu dano mi wyraznie do zrozumienia ze zadnego zwrotu pieniedzy nie bedzie i pozostaje reklamacja,coz bylo robic...
    Jak to cóż było robić ? W ciągu 10 dni można sprzęt zwrócić do sklepu internetowego i zażądać zwrotu kasy, nie mówiąc już o sprzęcie fabrycznie uszkodzonym, gdzie dodatkowo działa rękojmia. Wystarczyło postraszyć UOKiK i byłoby załatwione od ręki.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  9. #9
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
    http://www.konsument.gov.pl/
    http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_k...tow/rzecznicy/
    http://www.skp.pl/

    Zgłoś się tam - powinni pomóc.
    Mi Federacja Konsumentów raz odpisała na email... po 1.5 miesiąca od jego wysłania , na szczęście sprawa błaha i nieaktualna juz była.
    Z czymś poważnym szedłbym osobiście/telefonicznie.

  10. #10

    Domyślnie

    pamiętam Cię :-) sprzedałem Ci ten aparat - po twoim pierwszym telefonie bylem jedyna osoba która chciała żeby Pan Z. (właściciel) się zgodził na wymianę 1:1 ale Pan Z. stwierdził że nie będzie rozmawiał z "kretynem" zresztą jak we wszystkich przypadkach. Powiem Ci tak sklep był tragiczny ze względu na sposób zarządzania nim przez Pana Z. ale dobra nowina jest taka że już nigdy nikogo nie oszuka... sklep zbankrutował, oszukał sporo ludzi, ja na szczęście już dawno dałem sobie spokój z współpracą z tym punktem ... z mojej strony przeprosiny bo aż mi wstyd za cybera :///

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •