Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
Nie wiem jaka jest teoria ale w praktyce sie mylisz, US, JP i EU, w wiekszosci firm nie tylko canonie, maja gwarancje realizowane tylko na swoim terenie i tylko w swoich oddzialach, najprawdopodobniej oddzielnie sie rozliczaja. I watpie by to bylo niezgodne z prawem, tak wielkie firmy raczej maja legiony prawnikow. No chyba ze masz twarde dowody, z mila checia posluchamy...
Widzisz, teoria wydaje się ciutek ważniejsza. Gdyż jedziesz do serwisu walisz im przepisami jak nie chcą naprawić, a jeśli masz 100% racje to idziesz do Rzecznika Praw Konsumenta i tam przedstawiasz sprawę. Gdyż firma, która znajduje się na terenie Polski, jest podporządkowana prawu polskiemu. Więc jeśli prawo stanowi, że taki sprzęt muszą przyjąć na gwarancję to inaczej być nie może.

Nie mniej ciekawi mnie skąd RYPSON ma takie informacje i czym je może poprzeć?