Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 37

Wątek: Nowe lustro

Question Nowe lustro

Wiem że takich wątków pewnie była masa... ale...

Jestem dość zaawansowanym fotografem i sądzę że dojrzałem do analogowego lustra... chciałbym się przesiąść na jakieś ale nie wiem jakie...

pomożecie?

P.S.
    jeśli będą jakiekolwiek pytania dotyczące tematu i pomocy to chętnie odpowiem...

Uzależniony Awatar bakulik
    Miasto
    Rumia

Domyślnie

Witam.

EOS 3. Lub EOS 5. Lub jakiś inny EOS...
    Pozdrawiam
    Łukasz Bakuła
    „Fotografia – to radość życia. Aparat nie został stworzony dla ludzi smutnych i skwaśniałych”. J. Płażewski

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Bydgoszcz.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Sapphiron Zobacz posta

Jestem dość zaawansowanym fotografem i sądzę że dojrzałem do analogowego lustra... chciałbym się przesiąść na jakieś ale nie wiem jakie...

pomożecie?

P.S.
    jeśli będą jakiekolwiek pytania dotyczące tematu i pomocy to chętnie odpowiem...
    Napisz co i czym fotografowałes,co bys chcial dalej.Dlaczego chcesz [rozumiem podstawowo ]robic dalej analogowo a nie lustrzanką cyfrową itd. Smiało. wiekszosc szła ta drogą. Pozdrawiam :-)

Domyślnie

fociłem wieloma rzeczami... poczawszy od Zenithów przez cyfrowe małpki kodaka, Minoltę A2, Panasonica FZ50, Canona S3is, a teraźniejszy mam Olympus 5060WZ...

fotografowałem głównie makro, portrety oraz zdjęcia typu Glamour oraz Fashion...

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Bydgoszcz.

Domyślnie

Czemu nie chcesz sprobowac lustrzanki cyfrowej?

Domyślnie

bardziej mnie ciągnie do analogów... chociaż przyznam że kiedyś kupie sobie cyfrę... ale to już napewno będzie pełna klatka... nic innego nie kupie...

Pełne uzależnienie
    Miasto
    Bydgoszcz.

Domyślnie

bardziej mnie ciągnie do analogów... chociaż przyznam że kiedyś kupie sobie cyfrę... ale to już napewno będzie pełna klatka... nic innego nie kupie...