A czy w zestawie dwu-monitorowym da sie ustawic zeby w Lightroom narzedzia, palety i suwaki byly na jednym ekranie a samo zdjecie na drugim? Czy da sie tak ustawic w Photoshop?
A czy w zestawie dwu-monitorowym da sie ustawic zeby w Lightroom narzedzia, palety i suwaki byly na jednym ekranie a samo zdjecie na drugim? Czy da sie tak ustawic w Photoshop?
why waste your time looking for proof?
what if the answer is never the truth?
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
Skoro tak, to coraz bardziej dojrzewam do opcji dwu-monitorowej. Mam budzet 3000zl i jest to pierwsza determinanta moich monitorowych wyborow. Potem sa inne, te o ktorych wiele napisal juz Tom01. Jakosc obrazu generowanego na S1931 do moich zastosowan zupelnie mi wystarcza, ale chcialbym miec wieksza powierzchnie robocza. Rozwiazaniem jest (w zadanym budzecie) albo S2111 albo 2x S1931. Wiem, ze S2111 ma (chyba) wszystkie parametry poprawione w stosunku do S1931 ale z mojego punktu widzenia sa to infinitezymalnie male zmiany. Za to obszar roboczy w opcji 2x1931 jest zacny. No chyba, ze jest cos w S2111 co zmieni moj poglad?
why waste your time looking for proof?
what if the answer is never the truth?
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
OK nie przecze. Ale z tej "zupelnie innej bajki" musi wynikac jakis konkret, czyli odpowiedz na pytanie: ktory zakup za 3000 bedzie lepszy do moich potrzeb? (pytanie retoryczne) Jako ze moje potrzeby co do jakosci i powtarzalnosci nie sa jakos mocno wysrubowane (wazne zeby monitor trzymal pewien poziom), to sadze ze w budzecie do 3000 lepsze beda dwa S1931 od jednego S2111.
PS
Sorki za moja ignorancje w temacie monitorow... pewnie Toma01 niezle skrecily te "infinitezymalnie male zmiany"![]()
Ostatnio edytowane przez jatzzek ; 18-01-2008 o 16:52
why waste your time looking for proof?
what if the answer is never the truth?
Teraz nie mam za bardzo warunków do rozpisywania się, ale jeden za 3 tys jest zdecydowanie lepszy niż dwa za połowę. Zupełnie inna reprodukcja w cieniach, mniejsze, a w zasadzie brak zauważalnych gołym okiem przebarwień. Obraz jest znacznie bardziej normalny.
Krzywe korekcji:
S1931
S2110W/S2111W
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
Jest po prostu lepszy technicznie ale "lepszosc" zalezy od wyboru kryteriow. Ja wciaz mysle ze dla mnie wazniejsze jest kryterium duzego pola roboczego i wygody pracy niz "zupełnie inna reprodukcja w cieniach, mniejsze, a w zasadzie brak zauważalnych gołym okiem przebarwień". Ale to tylko moje zdanie.
PS
Te krzywe mowia same za siebie.
why waste your time looking for proof?
what if the answer is never the truth?