
Zamieszczone przez
Jazzman
Trochę zostałem przez NECa zdruzgotany bo zaznaczono, że lepszego monitora nie otrzymam (dopłata nie wchodzi w grę gdyż nie przechodzi przez nich kanał dystrybucji), ale bez większych oporów po odrzuceniu przeze mnie 1990SX zaproponowano mi monitor MultiSync® EA231WMi.
Poczułem się trochę potraktowany jak idiota, który nie wie co kupił i usilnie NEC nie dopuszcza myśli, że można klientowi dać coś lepszego skoro nie dysponują 1990SXi.
Stwierdziłem więc, że monitora gorszego nie chcę i na 1990SX oraz EA321WMi się zgodzić po prostu nie mogę, a wspomniany EA231WMi należy do serii monitorów biznesowych znacznie gorszej jakości już nie wspomnę o wykonaniu. Ilość cali na mnie wrażenia nie robi bo co mi z cali w sytuacji gdy dostaję znacznie gorszy produkt.
Ewidentnie uwzględniana jest obecna cena monitorów, a nie ich jakość w porównaniu do zakupionego przeze mnie 1990SXi oraz przeznaczenie monitora, co wielokrotnie zaznaczałem.
Nie spodobało mi się to. W tej sytuacji zasugerowałem zwrot gotówki, jeżeli NEC się nie zreflektuje to rozważę jednak Eizo w przyszłości. A widzę, że NEC ma twardą politykę na zasadzie można dać klientowi coś gorszego bo klient być może się nie zna, ale z całą pewnością klient nie otrzyma nic więcej niż zapłacił. W sytuacji gdy zakupiony model jest niedostępny zaoferujemy klientowi coś podobnego może się nie zorientuje.