-
Witam!
Mam pytanie dotyczące gwarancji Eizo, chyba głównie do Toma ale może innym też się przyda. Parę dni temu kupiłem swój kolejny monitor Eizo serii CE. Znalazłem go w dużym, polskim sklepie wysyłkowym i stamtąd też do mnie przyjechał. Jeszcze przez telefon upewniałem się że jest z polskiej dystrybucji. Pani odpowiedziała że oczywiście.
Jednak kiedy dotarł okazało się że tylko faktura zakupu jest po polsku... W dodatku są warunki gwarancji ale jako takiej karty gwarancyjnej już brak. Z owych warunków wynika że monitor obejmuje gwarancja na 5lat ale nie więcej niż 30000 godzin pracy. Jednak na sam panel LCD i jego podświetlenie okres gwarancyjny jest skrócony do 3lat. Czy przypadkiem Alstor nie daje 5lat również na panel..?
W związku z tym pytań kilka:
1. Czy to normalne? Czy przypadkiem polski sklep nie musi dołączyć polskich dokumentów do takiego towaru?
2. W jaki sposób rzeczywiście realizowana jest gwarancja na takie monitory, jak rozumiem kupione poza oficjalnym kanałem dystrybucji?
3. Kiedyś przeczytałem kilka wypowiedzi na temat różnych sortów (różniących się znacząco jakością) monitorów Eizo w zależności od rynku na który trafią. Jeśli rzeczywiście jest w tym jakaś prawda, to czy na przykład po numerze seryjnym można w łatwy sposób jakoś taką sztukę zaklasyfikować..? Nie bardzo mam ochotę go włączać, kalibrować, oglądać - bo jeszcze przeskoczy pierwsza godzina przebiegu i nie przyjmą mi go spowrotem...
Proszę o jakieś wskazówki co z tym fantem robić.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum