Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: szkła na początek do kotleta

  1. #1

    Question szkła na początek do kotleta

    Przeczytałem już wszystko co o tym było i wiem mniej niż na początku, niechże mi ktoś odpowie KATEGORYCZNIE :-D


    body to 40D i mysle nad 24-70/2,8L USM; 17-55/2,8 IS USM do tego stałka jakieś 85/1,8 - zakladam lampe 580EX II i jest juz w stajni 70-200/2,8 USM L.

    Czy stabilizacja obiektywu tak bardzo pomaga? Generalnie rece mnie sie nie trzesa, a przeciez stabilizacja nie zamrozi ruchu pary mlodej.... a swiatlo tak, ale oba te obiektywy maja takie same swiatlo. Moze zanabyc 3 stałki jednego zooma i trenowac zmiany w locie i step zoom :-)
    Czy Waszym zdaniem brak ogniskowej ponizej 24 bedzie czesto odczuwalny?

    Z innej beczki moze dac sobie siana kupic za cene jednego szkla Canona kupic 3 sigmy i miec to w nosie :-) pojechac na kalibrowanie oczywiscie. Pytanie tylko jakie Sigmy? 17-70/2.8-4 czy 18-50/2.8 i 50-150/2.8 np?

    pozdrawiam
    Krzysiek K.M.C.
    40D 24-70 f/2.8; 16-35 f/2.8; 70-200 f/2.8 +580 EX II

  2. #2
    Początki nałogu Awatar photographus
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    60
    Posty
    434

    Domyślnie

    Witaj!
    1. Na cropie 24 to ciut za mało jak na błogosławieństwa w ciasnych M-2 budowanych za PRL-u
    2. Nie porównuj Sigm do Canonów, chyba że chodzi Ci tylko o cenę.
    3. Będąc na Twoim miejscu brałbym: 17-55/2,8 IS USM i 85/1,8.

    Ale za chwilę pojawi się jeszcze kilka postów, gdzie ktoś inny poradzi Ci coś innego i całkiem prawdopodobne, że będzie miał rację

    pozdrawiam
    regulamin pkt 8

  3. #3
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Pomorze Środkowe
    Wiek
    64
    Posty
    348

    Domyślnie

    17-55/2,8 IS USM MSZ bardzo dobry obiektyw na cropa, oraz 85/1,8 będzie doskonałym uzupełnieniem dwóch pozostałych obiektywów tj 17-55 i 70-200.
    Pozdrawiam
    pozdrawiam

  4. #4

    Domyślnie

    czyli jednak 17-55, mrozi mi krew nieco gdy mam zaplacic taka kwote za szklo, ktore nie ma w necie zbyt entuzjastycznych recenzji, z drugiej strony, nie za bardzo jest cos szerokiego do zalozenia, w rozsadnej cenie :-(
    Krzysiek K.M.C.
    40D 24-70 f/2.8; 16-35 f/2.8; 70-200 f/2.8 +580 EX II

  5. #5

    Domyślnie

    Na początek do "kolteta" to proponuję zakup noża i widelca ... a w przypadku twojego podejścia to w sumie na tych narzędziach bym poprzestał.
    (korpus + kit-zoom + krótki tele-zoom + flesz) + (korpus + szeroki-zoom + kit-zoom) + (statyw + monopod) + (błyskograty 2x0.5KW + pudełka + antenki) + (plecak + torby: duża i mała) + 28Gb CF + laptok
    => www.MysiaPercTeam.tk | www.Kanu.pl | Fotografia ślubna | Zdjęcia ślubne | Blog (niekoniecznie) ślubny

  6. #6
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Pomorze Środkowe
    Wiek
    64
    Posty
    348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kmc Zobacz posta
    czyli jednak 17-55, mrozi mi krew nieco gdy mam zaplacic taka kwote za szklo, ktore nie ma w necie zbyt entuzjastycznych recenzji, z drugiej strony, nie za bardzo jest cos szerokiego do zalozenia, w rozsadnej cenie :-(
    Drogi ale dobry. Jedyną jego wadą na którą narzeka się na tym forum jest szczelność, ale moje szkło jest jeszcze czyste. Za to jakość zdjęć jest naprawdę o.k.
    pozdrawiam

  7. #7
    Początki nałogu Awatar Arche121
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Trójmiasto
    Posty
    288

    Domyślnie

    Jezeli planujesz przesiadke na FF to 17-55/2.8 nie bedzie tobie pasował potem.Ja osobisci miałem 24-70/2.8L na 350D i 30 D i było za wąsko,ale jakos musiałem sobie poradzić....,teraz jest w sam raz na 5D.
    Zachecam do Canona 16-35/2.8L II i 85/1.8 lub budzetowy Tamron 17-50/2.8
    Ten 17-55/2.8 pod cropa jakoś mnie przekonuje,ale są i pewnie tacy którzy są zadowoleni.Imho lepiej kupowac juz szkła docelowe,ktore pasuja pod cropa jak i pod FF-pozdrawiam

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Myszoor Zobacz posta
    Na początek do "kolteta" to proponuję zakup noża i widelca ... a w przypadku twojego podejścia to w sumie na tych narzędziach bym poprzestał.
    wiesz, Tata mnie nauczył lat temu 30, ze ludzie inteligentni potrafią się śmiac z samych siebie. To byłą taka mała ironia, autoironia, ale Ty pewnie tego nie zrozumiesz.
    Krzysiek K.M.C.
    40D 24-70 f/2.8; 16-35 f/2.8; 70-200 f/2.8 +580 EX II

  9. #9
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2007
    Wiek
    48
    Posty
    684

    Domyślnie

    16-35/2.8 L i 24-70/2.8 L. No i masz na ostro

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kmc Zobacz posta
    Przeczytałem już wszystko co o tym było i wiem mniej niż na początku, niechże mi ktoś odpowie KATEGORYCZNIE :-D


    body to 40D i mysle nad 24-70/2,8L USM; 17-55/2,8 IS USM do tego stałka jakieś 85/1,8 - zakladam lampe 580EX II i jest juz w stajni 70-200/2,8 USM L.

    Czy stabilizacja obiektywu tak bardzo pomaga? Generalnie rece mnie sie nie trzesa, a przeciez stabilizacja nie zamrozi ruchu pary mlodej.... a swiatlo tak, ale oba te obiektywy maja takie same swiatlo. Moze zanabyc 3 stałki jednego zooma i trenowac zmiany w locie i step zoom :-)
    Czy Waszym zdaniem brak ogniskowej ponizej 24 bedzie czesto odczuwalny?

    Z innej beczki moze dac sobie siana kupic za cene jednego szkla Canona kupic 3 sigmy i miec to w nosie :-) pojechac na kalibrowanie oczywiscie. Pytanie tylko jakie Sigmy? 17-70/2.8-4 czy 18-50/2.8 i 50-150/2.8 np?

    pozdrawiam

    Jak wiadomo, Canon wyjątkowo źle toleruje Sigmy, raczej nie kupuj takich szkieł do 40D.
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •