Cytat Zamieszczone przez MQover Zobacz posta
Ja kupilem 450-tke w angli. Gwarancja jest europejska, takze w polskim jezyku. Oto co pisza:


-------------------------------------------------------------------------------------------
"Warunki europejskiego Systemu Gwarancyjnego (ESG).
Canon oraz czlonkowie ESG udzielaja gwarancji, ze zakupiony produkt bedzie sprawny podczas biegu niniejszej gwarancji. W przypadku, gdy produkt okaze sie wadliwy podczas biegu niniejszej gwarancji, autoryzowane serwisy firmy Canon w krajach ESG dokonaja bezplatnej naprawy.
Bezplatna naprawa gwarancyjna ESG moze byc uzyskana tylko w momencie zaprezentowania niniejszej karty gwarancyjnej lacznie z oryginalem faktury lub rachunku wystawionego klientowi przez sprzedawce detalicznego, u ktorego produkt zostal zakupiony oraz gdy karta gwarancyjna zawiera nazwisko klienta, nazwe i adres sprzedawcy detalicznego, nazwe modelu oraz, jezeli takowy istnieje, numer seryjny zakupionego produktu i date zakupu produktu.

2. Uzyskanie serwisu gwarancyjnego.
Serwis gwarancyjny jest dostepny w autoryzowanych centrach serwisowych firym Canon.
Jakikolwiek koszt transportu produktu do oraz od centrum serwisowego Canon bedzie pokryty przez klienta. Jezeli produkt jest przewieziony do kraju niebedacego w zasiegu ESG oraz ktory nie akceptuje niniejszej gwarancji, produkt musi byc zwrocony do kraju, w ktorym zostal zakupiony w celu uzyskania swiadczenia gwarancyjnego."
-------------------------------------------------------------------------------------------


Wedlug mnie nie ma sie co przejmowac, jesli posiadamy sprzecik z dystrybucji europejskiej. Jedyne koszty ktore ponosimy w czasie naprawy to koszty transportu, badz robi to za nas sklep. Z drugiej strony okres gwarancji nie jest az tak dlugi zeby patrzyc na to przy zakupie (przynajmniej ja az tak bardzo nie zwracalem na to uwagi). 12 miesiecy to bardzo krotko i miejmy nadzieje ze Canon dajac tak krotki okres gwarancji chcial pokazac ze produkuje sprzet bezawaryjny. :P :P

Pozdrawiam!
Gdyby rzeczywiście tak było, że aparaty spoza polskiej dystrybucji miały miały honorowaną gwarancję u nas w kraju to chyba sprzedawca by się tym chwalił a tak informuje o tym, że on "zajmuje się serwisem".
Co do długości okresu gwarancji to ja trochę to inaczej odbieram tzn. producent daje długa gwarancję jeśli jest pewien, że produkt jest mało awaryjny.