Cytat Zamieszczone przez niemiecka firma w mailu na zadane przeze mnie pytanie w temacie
Der Unterschied zwischen EU-Ware und deutscher Ware ist folgender: EU-Ware
wird aus einem europäischen Land, welches in der EU ist, eingekauft.
Bei einigen Produkten wird allerdings nur eine englische Anleitung
mitgeliefert, bei manchen die deutsche in Kopie.

Im Servicefall kann das Gerät i.d.R. nur in dem Land repariert werden, aus
dem es bezogen wurde.
Dies hat zur Folge, dass das Produkt im Reparaturfall 8 Wochen länger im
Service ist.

Letztendlich sollen Sie als Kunde entscheiden, ob der bessere Service das
Geld wert ist. Für diese Ehrlichkeit sind uns unsere Kunden dankbar. Andere
Internetanbieter zeigen unserer Meinung nach leider NICHT die Unterschiede
auf.
Jedoch sind auch die Produkte, die wir aus deutschen Vertriebsnetzen
beziehen, sehr preiswert!
Wir versuchen den Unterschied so klein wie möglich zu halten.


EU-Ware ist NICHT Cash-Back fähig !!!
Tlumaczac w wielkim skrocie:

Towar oznaczony jako "EU-Ware" zostal zakupiony z jakiegos panstwa Unii Europejskiej. Przy niektorych produktach zostaje dostarczona instrukcja w jezyku angielskim, a przy niektorych w jezyku niemieckim, ale jako kopia (ksero).
W przypadku wyslania przedmiotu do naprawy, zostanie on naprawiany w kraju, z ktorego zostal zakupiony i nastepstwem tego, jest to, ze przedmiot jest o 8 tygodni dluzej w naprawie.

Kupujac przedmiot z EU albo z DE wybieramy czy chcemy miec lepszy (szybszy) serwis. (Z EU wolniejszy, z DE w przypadku kupienia w Niemczech - szybszy).

No i najwazniejsza sprawa, ze towary zakupinie w EU nie maja "CASH-BACKa"!!!!!!!!

Teraz staje sie to dla mnie logiczne. :wink: