Page 7 of 44 FirstFirst ... 5678917 ... LastLast
Results 61 to 70 of 439

Thread: Zakaz Fotografowania - Dyskusja&Porady

  1. #61
    Pełne uzależnienie Krzychu's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ambush Country
    Age
    49
    Posts
    3,611

    Default

    Quote Originally Posted by Preskaler View Post
    Podobnie mnie denerwuje zakaz używania telefonów w samolotach! Do diaska! Przecież to XXI wiek! Co to za szmelcem latamy jeśli zwykła komórka stanowi niebezpieczeństwo dla samolotu! Toż to istny raj dla terrorystów! Zakazy istnieją ale jak był ten pamiętny wrzesień to pasażerowie przekazali bardzo istotne info przez komórki. Dlaczego linie lotnicze nie przystosują swych samolotów do takiej łączności?
    Bo w lotnictwie - szczególnie cywilnym - wszystko rozbija się o bezpieczeństwo. Jeżeli jest nawet minimalna szansa że cokolwiek może zaszkodzić to się to eliminuje - jest to dość oczywiste więc nie rozumiem zdziwienia...
    Zdobądź może jakieś minimum informacji o budowie samolotu i wymaganiach jakie musi spełnić zanim napiszesz o nim szmelc....
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  2. #62
    Dopiero zaczyna BlackMan23's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Wawa...
    Posts
    48

    Default

    Bardzo ciekawy i przede wszystkim pomocny wątek! Wynika z niego ,że prawo prawem (jego brak) a teoria i praktyka mają mało wspólnego jak zawsze... Niemniej jednak są w nim przydate informację jak się zachować w danej sytuacji, na co zwrócić uwagę , o co zapytać, na co się powołać.
    Dziękuję Wszystkim za bardzo pożyteczne informacje!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #63

    Default

    Quote Originally Posted by Krzychu View Post
    Bo w lotnictwie - szczególnie cywilnym - wszystko rozbija się o bezpieczeństwo. Jeżeli jest nawet minimalna szansa że cokolwiek może zaszkodzić to się to eliminuje - jest to dość oczywiste więc nie rozumiem zdziwienia...
    Zdobądź może jakieś minimum informacji o budowie samolotu i wymaganiach jakie musi spełnić zanim napiszesz o nim szmelc....
    Chyba "Krzychu" nie zrozumiałeś o co mi chodzi? Po prostu chodzi o to, że przy pomocy pracującego telefonu komórkowego maleje bezpieczeństwo lotów(?)!!!
    Jeśli tak to jak nazwiesz takie samoloty? Czy technika XXI wieku nie ma takich środków aby zbudować statek odporny na działanie komórki? To tylko patrzeć jak przyczyny wypadków będą tłumaczone tym, że jakiś nieodpowiedzialny pasażer przemycił aparat na pokład? Przecież to są bzdury. Lepiej postawić też znak drogowy niż naprawić drogę? Bzdurą jest też zakaz prowadzenia rozmów bo komórka wielokrotnie i samoistnie nawiązuje kontakt radiowy ze swoim operatorem przy pomocy najbliższej stacji przekażnikowej. Przyjmuje też SMS-y i potwierdza ich przyjęcie. Nie pisał bym o tym gdybym się na tym nie znał. Budowę samolotów też znam nie najgorzej choć poznawać coś nowego zawsze jest potrzeba. Może przejdż do konkretów? Co to za słaby punkt konstrukcji lotniczych naraża je na niebezpieczeństwo? Chętnie go poznam.

  4. #64
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by Krzychu View Post
    Bo w lotnictwie - szczególnie cywilnym - wszystko rozbija się o bezpieczeństwo. Jeżeli jest nawet minimalna szansa że cokolwiek może zaszkodzić to się to eliminuje - jest to dość oczywiste więc nie rozumiem zdziwienia...
    Jakby tak faktycznie było, pasażerowie byliby już dawno wyeliminowani. Wszakże to oni odpowiadają za wiele katastrof, np. te których rocznica jest za parę dni.

  5. #65
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    May 2007
    Location
    3city
    Age
    40
    Posts
    1,719

    Default

    Quote Originally Posted by Preskaler View Post
    Chyba "Krzychu" nie zrozumiałeś o co mi chodzi? Po prostu chodzi o to, że przy pomocy pracującego telefonu komórkowego maleje bezpieczeństwo lotów(?)!!!
    Jeśli tak to jak nazwiesz takie samoloty? Czy technika XXI wieku nie ma takich środków aby zbudować statek odporny na działanie komórki? To tylko patrzeć jak przyczyny wypadków będą tłumaczone tym, że jakiś nieodpowiedzialny pasażer przemycił aparat na pokład? Przecież to są bzdury. Lepiej postawić też znak drogowy niż naprawić drogę? Bzdurą jest też zakaz prowadzenia rozmów bo komórka wielokrotnie i samoistnie nawiązuje kontakt radiowy ze swoim operatorem przy pomocy najbliższej stacji przekażnikowej. Przyjmuje też SMS-y i potwierdza ich przyjęcie. Nie pisał bym o tym gdybym się na tym nie znał. Budowę samolotów też znam nie najgorzej choć poznawać coś nowego zawsze jest potrzeba. Może przejdż do konkretów? Co to za słaby punkt konstrukcji lotniczych naraża je na niebezpieczeństwo? Chętnie go poznam.

    też się nie znam, ale tak pierwsze co mi do głowy przychodzi to... elektronika? Postaw telefon komórkowy obok monitora/tv i puść sygnał/smsa. Słyszysz? Nie wiem jak w samolotach rozmieszczone są anteny, ale jeśli 200 osób zaczęłoby dzwonić/bawić się bluetooth/wifi w swoim telefonie pewnie pojawiłoby się dużo różnego rodzaju niepotrzebnych fal mogących zakłócać działanie sprzętu w samolocie.

    Pozdro,
    Loty widokowe nad morzem - teraz mnie pochłaniają, 1Ds kurzy się na półce...

  6. #66
    Pełne uzależnienie aptur's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    3,837

    Default

    Podobno w Krakowie na Wawelu jest zakaz fotografowania w salach z ekspozycją. Czy ktoś to przerabiał w praktyce?

  7. #67
    Pełne uzależnienie wojkij's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Meksyk Europy
    Age
    37
    Posts
    1,915

    Default

    Szczerze mówiąc zgłupiałem po przeczytaniu tego tematu - jakiś konkretny poradnik z gotową wydrukowaną formułką i przepisami by się przydał - mamy w swoim gronie jakiegoś studenta prawa?

  8. #68
    Pełne uzależnienie axk's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    SK
    Posts
    2,027

    Default

    Quote Originally Posted by aptur View Post
    Podobno w Krakowie na Wawelu jest zakaz fotografowania w salach z ekspozycją. Czy ktoś to przerabiał w praktyce?
    W pomieszczeniach zamkniętych na terenie całego Wawelu obowiązuje zakaz fotografowania i nagrywania filmów. Przerabiałem to osobiście, były nawet problemy z wniesieniem torby ze sprzętem foto do środka. Wbrew pozorom nie chodzi o to iż działanie lampy błyskowej wpływa jakoś negatywnie na zgromadzone tam eksponaty. W głównej mierze chodzi o bezpieczeństwo czyli wykluczenie możliwości sfotografowania np. zabezpieczeń.
    Last edited by axk; 30-06-2009 at 06:23 PM.
    EOS + Speedlite

  9. #69
    Bywalec
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    113

    Default

    Haha, paranoja, fotografowanie zabezpieczen.

    Trzeba zabronic patrzec, turysci powinni miasta europejskie zwiedzac z zamknietymi oczami zeby wykluczyc mozliwosc poznania okolicy i zorganizowania zamachu.

    Proponuje przykleic ten watek tak btw, juz zupelnie serio

  10. #70
    Pełne uzależnienie axk's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    SK
    Posts
    2,027

    Default

    Quote Originally Posted by jz7 View Post
    Haha, paranoja, fotografowanie zabezpieczen.
    Taką informację otrzymałem od znajomej osoby, która to już od kilku lat pracuje na Wawelu jako przewodnik. Kiedyś z ciekawości zapytałem ją jakie to eksponaty są aż tak wrażliwe na błysk lampy iż trzeba zabraniać fotografowania - odpowiedziała iż błyski lamp są im obojętne i chodzi bardziej o bezpieczeństwo obiektów. Zwróć uwagę iż jest także zakaz używania kamer a przecież nie korzystają one z żadnych "źródeł błysków".
    EOS + Speedlite

Page 7 of 44 FirstFirst ... 5678917 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •