Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 95

Wątek: Foto-Tronik - opinie

  1. #61
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Foto-Tronik i CSI na Żytniej to jedyne w Polsce autoryzowane serwisy sprzętu foto Canona więc ja proponuję zdecydować się na któryś z nich i nie kombinować, bo możesz stracić miesiąc na mailowanie a kalibracji i tak nie zrobią :-)
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  2. #62
    Uzależniony
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    513

    Domyślnie

    Dokładnie doszedłem do takiego samego wniosku. Skoro jednak nikt nie kalibrował nic w Fototronik, to chyba jednak zdecyduję się na Żytnią. Dzięki.
    C7D | S30 1,4 | C17-55 2,8 | S50-150 2,8

  3. #63
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    45

    Domyślnie

    Ja miałem przyjemność korzystać z tego serwisu i na szczęście nie mam pierwszego wpisu więc chyba jestem bardziej wiarygodny.

    Jako że serwis Nikona to szczyt niekompetencji postanowiłem spróbować gdzie indziej.

    Zepsuła mi się lampa nikona sb 800 a więc po telefonie wysłałem do F. Tronika.
    Ekspertyzę miałem po 3 dniach. Po prośbie o szybką naprawę po kolejnych 3-4 dniach miałem informację że już jest naprawiona i wysłana. W sumie czas od wysłania po odbiór to nieco ponad tydzień. Lampa działa do dziś.

    Poleciłem ten serwis innemu użytkownikowi i on również był bardzo zadowolony.

    pozdr

  4. #64
    kill_gil
    Guest

    Domyślnie

    Witam,
    Wczoraj odebrałam mojego canona 400d po tygodniowym pobycie w firmie FOTOTRONIK. Robili z tym aparatem niesamowite rzeczy:

    Demontaż aparatu fotograficznego.Demontaż panela
    >> LCD.Demontaż matrycy CCD.Czyszczenie,konserwacja matrycy
    >> CCD.Naniesienie środka antystatycznego.Czyszczenie, konserwacja
    >> komory lustra.Czyszczenie,konserwacja zespołu lustra oraz sublustra.
    >> Czyszczenie,konserwacja matówki.Czyszczenie,konserwacja zespołu
    >> napędowego mechanizmu lustra.Wymiana smarów.Czyszczenie,konserwacja
    >> kontaktów oraz styków.Montaż oraz kontrola poprawności montażu.
    >> Kalibracja komputerowa.Czyszczenie,konserwacja korpusu oraz
    >> obudowy
    >> Przyczyną nieostrych zdjęć był FF, poprawiono

    Byłem zdumiony bo przecież wysłałem aparat do usunięcia usterki - nie robił ostrych zdjęć. Zapłaciłem za pobraniem prawie 300zł. Razem z przesyłką w 2strony kosztowało mnie to 330PLN.

    Aparat tak jak było tak jest dalej. Nic się nie zmieniło, no prawie- Nie ostre zdjęcia dalej ale lżejszy portwel!

    Firma jest cwana usuwając każdą usterkę czyszczeniem i kalibracją co nie podlega oczywiście gwarancji. Dowiedziałem się od błyskotliwej sekretarki która czasem ale rzadko odbiera telefony że mogę im odesłać aparat na swój koszt do nich i oni ZOBACZĄ. Boże ty widzisz i nie grzmisz.
    Dymam fototronik na całej długości
    Do tego wszystkiego zniszczyli oryginalne opakowanie z aparatu a wysyłając zwrotnie wogóle nie zabezpieczyli go przed uszkodzeniem. Makabra!!!
    Ostatnio edytowane przez kill_gil ; 13-01-2010 o 13:28

  5. #65
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Mam też doświadczenie z tym serwisem, wysłałem obiektyw do naprawy i czyszczenia, ale sprawa jeszcze trwa, już chyba 3 miesiąc, jak to się zakończy - napiszę, na razie mam mieszane odczucia co do tego serwisu, mam nadzieję, że jestem małym odsetkiem niezadowolonych klientów, ale fakt jest faktem, a walczyć o swoje trzeba.
    Odsyłają już mi drugi raz nie naprawiony obiektyw.
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

  6. #66
    youngeagle87
    Guest

    Domyślnie

    Witam.
    Nie jestem żadnym pracownikiem konkurencyjnej firmy, tylko klientem Foto-tronika - mogę wysłać chętnym skan protokołu oględzin i wycenę jaką dostałem drogą mailową.

    Nie polecam foto tronika nikomu, kto nie chce przepłacać. Warto wysłać na żytnią i już. Wymiana gniazda kart pamięci w fototroniku miała kosztować 509 zł NETTO, podczas, gdy na żytniej wyceniono na 270 BRUTTO + koszty przesyłki.

    Nie mam więcej pytań dotyczących powodów dla których usługa w fototroniku trwa 4 dni dłużej niż na żytniej, ani dlaczego sobie tyle narzucają. Przecież włożenie paczki w woreczek kuriera i przyklejenie adresu serwisu na żytniej jest takie męczące ...

    ŻAL poprostu ŻAL i tyle.

    Pozdrawiam,
    i wszystkim nieszczęśników, których ukochane Canony lub Nikony itd. się zepsuły polecam żytnią (również nie jestem pracownikiem tegoż serwisu, tylko klientem - mam również na to dowody).

  7. #67
    Początki nałogu Awatar quail
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    400

    Domyślnie

    Zobaczymy co będzie w moim przypadku. Oddałem do czyszczenia lustro, pyłek wlazł pod filtr dolnoprzepustowy. Jeszcze nie wiem czy to dobrze, że czytam ten wątek dopiero teraz ;-)

  8. #68
    Uzależniony Awatar MaciekH
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Londyn
    Wiek
    37
    Posty
    662

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez quail Zobacz posta
    Oddałem do czyszczenia lustro, pyłek wlazł pod filtr dolnoprzepustowy.
    Muszę przyznać, że się postarałeś chłopie Myślałem że ten filtr jest szczelnie przyklejony do matrycy...
    20D+BG-E2 | 28-105/3.5-4.5 | 70-200/2.8 | 50/1.4 | 580EXII | EF-430 | Naneu | 600R

  9. #69
    Początki nałogu Awatar quail
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    400

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MaciekH Zobacz posta
    Myślałem że ten filtr jest szczelnie przyklejony do matrycy...
    Też tak kiedyś myslałem... na Żytniej powiedzieli, że jak najbardziej zdarzają się takie przypadki (nie trzeba się nawet specjalnie starać), ale oni nie naprawiają, mogą co najwyżej wymienić całą matrycę na nową za odpowiednią cenę...

  10. #70

    Domyślnie

    FOTOTRONIK na medal - z kartofla.

    Witam pragne opisać jak działa jedna z firm branży serwisowej.
    Fototronik to firma prężna, działająca od 2005r. - jak zapewnia właściciel.
    Kiedyś z ich usług skorzystałem, w drobnej co prawda sprawie, wymiany pękniętego wyświetlacza, nawet udało się bez kłopotu wymienić, czemu więc nie było spróbować ponownie.
    I tu błąd! Rozum spłatał mi figla! Oddanie sprzętu o tego serwisu to była wielka porażka  !
    Po kolei więc.
    Pewnego czerwcowego dnia w radosnym nastroju podjąłem próbę wykonania kolejnego zdjęcia Canonem 40D, nie powiodło się, aparat ustawił ostrość ale po naciśnięciu spustu zamiast usłyszeć szelest migawki była cisza….na wyświetlaczu złowrogo zamigał napis Busy. Po kilku próbach odblokowania zajętości szybka decyzja- aparat o serwisu.
    No i padło na Fototronik, padło jak kowadło …hehe na nogę fotografa…. Jak kajdany niewolnicze, no przez ta decyzje normalnie tak się czuję jakbym sam trzymał łańcuch przy zakuwaniu w dyby bezradności niekompetencji usługodawcy.
    Pobiegłem więc ochoczo, średnio zorientowana pani za ladą w uroczy sposób wypełniła zlecenie w dniu 2010.06.28 ( opis usterki -wyświetla komunikat, że jest zajęty z każdym obiektywem w T nie uruchamia się). Ponieważ trzeba wykonać kosztorys, który jest DARMOWY po podaniu maila mam oczekiwać na informacje o wycenie, czasie realizacji i wysłać informację zwrotną o podjetej decyzji: akceptacji bądź nie naprawy.
    Za kilka dni otrzymałem info :
    Dnia 5 lipca 2010 9:50 Obsługa Foto-tronik <obsluga@ftronik.pl>
    > napisał(a):
    >
    > naprawa do 14 dni roboczych
    >
    >
    >
    > tomfish4you@o2.pl pisze:
    > > zgadzam się na naprawę, proszę podać termin odbioru sprzętu
    > > t.s.
    > >
    > >
    > > Dnia 2 lipca 2010 8:46 obsluga <obsluga@ftronik.pl> napisał(a):
    > >
    > > *KOSZTORYS* nr_zlec e-mail MARKA MODEL NR SERYJNY OPIS
    > > TECHNIKA Opis cd1 opis cd2 ROBOCIZNA (BRUTTO) CENA CZĘŚCI
    > > (BRUTTO) ŁĄCZNIE (BRUTTO) znacznik NAZWA CZESCI Opis usterki
    > > DATAKOSZTORYS
    > > 5412 tomfish4you@tlen.pl CANON eos 40D zatarty Uszkodzony
    > > zespół sterowania. Demontaż aparatu fotograficznego.Demontaż
    > > gł.elektroniki.Demontaż elektroniki przetworników.Demontaż
    > > górki.Demontaż wyświetlacza LCD.Demontaż elektroniki
    > > przetwornicy
    > > DC/DC.Naprawa elektroniki. Czyszczenie,konserwacja kontaktów oraz
    > > styków.Montaż oraz kontrola poprawności montażu.
    > > 350,00 zł 140,00 zł 490,00 zł *-1*
    > > wyświetla komuikata że jest zajęty, nie działa z żadnym
    > > obiektywem/ w FT nie uruchamia się 10-07-02

    Odpisałem - zgadzam się i szczęśliwy zapomniałem o całej sprawie, w końcu to dwa tygodnie mogą być….
    Czas mijał…. minął …cisza….. zirytowany piszę maila
    Firma fototronik odpisuje : za tydzień odbiór…….. czekam…… cisza…. wk….ony piszę maila……
    Odpowiedź:
    Re: kosztorys zlecenia nr 5412
    Od: Obsługa Fototronik <obsluga@ftronik.pl> (więcej) Do: "tomfish4you@o2.pl" <tomfish4you@tlen.pl> dnia: 29 lipca 2010 11:40
    Witam,

    Naprawa powinna zostać zakończona do końca tego tygodnia.

    Z poważaniem
    <wymoderowano - dane osobowe>
    Fototronik
    ul. Żurawia 32/34
    00-515 Warszawa
    022 435 82 42
    www.ftronik.pl

    Czekam……. opowiedź:
    Dnia 30 lipca 2010 15:57 Fototronik dział techniczny
    > <obsluga@ftronik.pl> napisał(a):
    >
    > *KOSZTORYS* nr_zlec e-mail MARKA MODEL NR SERYJNY OPIS
    > TECHNIKA Opis cd1 opis cd2 ROBOCIZNA (BRUTTO) CENA CZĘŚCI
    > (BRUTTO) ŁĄCZNIE (BRUTTO) znacznik NAZWA CZESCI Opis usterki
    > DATAKOSZTORYS
    > 5412 tomfish4you@tlen.pl CANON eos 40D zatarty Uszkodzony
    > zespół sterowania. Demontaż aparatu fotograficznego.Demontaż
    > gł.elektroniki.Demontaż elektroniki przetworników.Demontaż
    > górki.Demontaż wyświetlacza LCD.Demontaż elektroniki
    > przetwornicy
    > DC/DC.Naprawa elektroniki. Czyszczenie,konserwacja kontaktów oraz
    > styków.Montaż oraz kontrola poprawności montażu. Konieczna jest
    > wymiana elektroniki sterowania i czołówki- uszkodzone silniki.
    > Czas oczekiwania na część około 3tyg.
    > 350,00 zł 1 350,00 zł 1 700,00 zł *0*
    > wyświetla komuikata że jest zajęty, nie działa z żadnym
    > obiektywem/ w FT nie uruchamia się 10-07-30


    Cena wzrosła do 1700 zł !!!! (tysiąc siedemset zł.)
    Jest piątek godz. 15.57
    Piszę maila i jadę o serwisu, body miało być zapasowym aparatem na wyjazdową sesję, swój drugi pożyczyłem koleżance bo miała ważny reportaż….

    W tym czasie przychodzi odpowiedź :
    Witam,

    Niestety w trakcie naprawy okazało się że konieczna jest wymiana
    "elektroniki sterowania i czołówki- uszkodzone silniki", więc nie ma
    możliwości naprawy w pierwszym podanym koszcie.
    Rozumiem że mam przyjąć rezygnacje z dalszej naprawy w podanym drugim
    kosztorysie?
    Technik od rezygnacji ma 5dni roboczych na zwrot sprzętu.

    Z poważaniem
    <wymoderowano - dane osobowe>
    Fototronik
    ul. Żurawia 32/34
    00-515 Warszawa
    022 435 82 42
    www.ftronik.pl

    16 z minutami serwis:
    Wita mnie ‘zespół” trzech czirliderek , jedna przemówiła, rozanielonym głosem informuje mnie, że nikt ze mną nie porozmawia, bo one nie wiedzą o co chodzi a kompetentni wyszli o 16.00 .
    Zaczyna mnie trafiać szlag, pani się ironicznie i z pobłażaniem uśmiecha do koleżanek. Zwracam uwagę, ze chyba nie tak wygląda obsługa klienta, pani ogląda tipsy… przewraca oczami… mówi, że wzywa ochronę bo jestem niegrzeczny.
    Proszę o telefon do szefa – nie da, proszę o telefon do kierownika- nie da, ale da maila do kierowniczki, nie wziąłem okularów próbuje zapisać, długopis na sznurku, pęknięty i sklejony plastrem rozłazi się, otrzymuje reprymendę - nie wolno niszczyć sprzętu! … wychodzę radosny w podskokach przecież jest weekend!!! Żartowałem musze się wyciszyć…. Jadę na sesję….
    Poniedziałek, wysyłam pismo na maila z prośba o przedstawienie na piśmie zaistniałej sytuacji i przedstawienie specyfikacji materiałowo cenowej naprawy….

    Otrzymuje odpowiedź na zapytanie o kosztorys ze specyfikacja: (darmowy żeby nie było):
    Szanowny Panie

    Szanowny Pan nie życzył sobie płatnej ekspertyzy aparatu a jedynie BEZPŁATNY kosztorys - który jak sama nazwa wskazuje - zawiera zarys kosztów niezbędnych do poniesienia aby sprzęt został przywrócony do prawidłowego funkcjonowania. W chwili obecnej zażyczył Pan sobie usługi ekspertyzy - dokładnego "rozpisania" czynności i części.

    No tak , wynika, ze wycena została zrobiona „ na oko” a za prawdziwa wycenę trzeba zapłacić.
    Piszę, że to bzdury. Wymieniamy tony korespondencji ( zresztą bardzo ciekawej ) jakieś idiotyczne argumenty o zagrożeniu życia i zdrowia, że właściciel nie poda mi telefonu ani się ze mną nie spotka bo się obawia o swoje życie i zdrowie …normalnie facet ma jakieś traumy …może kiedyś był fizycznie wykorzystywany? Nie wnikam, to są osobiste sprawy, po co je wywleka, nie wiem.
    Wczoraj dostaję info :
    Sprzet jest gotowy do odbioru. Zlecenie nr: 5412
    Od: Fototronik dział techniczny <obsluga@ftronik.pl> (więcej) Do: tomfish4you@tlen.pl dnia: 3 sierpnia 2010 11:59

    Opis naprawy: Uszkodzony zespół sterowania. Demontaż aparatu
    fotograficznego.Demontaż gł.elektroniki.Demontaż elektroniki
    przetworników.Demontaż górki.Demontaż wyświetlacza LCD.Demontaż
    elektroniki przetwornicy DC/DC.Naprawa elektroniki. Czyszczenie,konserwacja
    kontaktów oraz styków.Montaż oraz kontrola poprawności montażu.
    Konieczna jest wymiana elektroniki sterowania i czołówki- uszkodzone
    silniki. Czas oczekiwania na część około 3tyg. Zwrot bez naprawy na
    wniosek klienta. Zapraszamy po odbior w godzinach 10-18 od poniedzialku
    do piatku. Koszt naprawy: 0zl brutto robocizna oraz 0zl brutto czesci.
    Pozdrawiamy: zespół Fototronik

    Odpisuję :
    Pomyliliście zlecenie, ja nie wnioskowałem o zwrot aparatu.
    pozdrawiam tomek staszewski


    Dostaje odpowiedź:
    Witam

    W związku z Pana zachowaniem w dziale obsługi klienta, jesteśmy
    zmuszeni zamknąć zlecenie i zwrócić Panu sprzęt bez naprawy.
    Przypominam
    ,że w przypadku nie odebrania sprzętu w ciągu 6 miesięcy od informacji
    o
    zamknięciu zlecenia sprzęt zostanie zutylizowany.

    pozdrawiam
    <wymoderowano - dane osobowe>
    Fototronik
    ul. Żurawia 32/34/22
    00-515 Warszawa
    tel: 022 435 82 42
    fax: 022 435 68 89
    www.ftronik.pl


    ……….tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…….

    Pisze maila i wysyłam poleconym pismo :
    WEZWANIE PRZED SĄDOWE:

    Ja niżej podpisany, zgodnie z par. 630 k.c. żądam naprawienia rzeczy tzn. Aparatu Canon Model 40D w nieprzekraczalnym terminie tygodnia czasu. Zgodnie z Kosztorysem przedstawiony w dniu 10.07.02 opiewającym na kwotę 490 zł i zaakceptowanym przeze mnie.

    Z poważaniem Tomasz Staszewski
    Ostatnio edytowane przez fomag ; 24-02-2012 o 11:00

Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •