Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 95

Wątek: Foto-Tronik - opinie

  1. #31
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2005
    Wiek
    48
    Posty
    38

    Domyślnie

    Proszę proszę, nawet szanowny Pan prezes zaintersował się p.r. swojej firmy. W tekim razie dokończę swoją historię. Ku przestrodze oczywiście. Zacząłem już pisać na ten temat 6 postów wyżej. W ubiegłym tygodniu zadzwoniłem do Fototronika z zapytaniem, czy udało im się naprawić już aprat wysłany 24 października i naprawiany już wcześniej dwukrotnie (bez powodzenia). Od momentu ostwniej wysyłki minął już miesiąc. Wydaje się iż to sporo czasu dla tak profesjonalnego serwisu. Pani odpowiedziała mi iż w tej chwili nie ma technika i jak wróci to odpowidzą mi drogą jaką z nimi koresponduję za 15 minut. Nie było żadnej wiadomości przez 2 dni. W koncu zadzwonilem 28 listopada. Słysząc w słuchawce iż aparat jest u nich od 24 października (do technika). Dowiedziałem się iż przyjdzie elektronika do aparatu i będzie naprawiony pod koniec tygodnia. Powiedziano mi żebym zadzonił 1 grudnia. Naprawa miała być załatwiona w ramach gwarancji udzielonej na usluge serwisową. Przedzwoniłem 2 grudnia dając im jeszcze jeden dzień czasu. Akurat tego dnia bylem w Warszawie, myślałem więc że odbiorę sobie aparat i będę mógł go sprawdzić. Pani odpowiedziała mi żę jeszcze nie jest gotowy. Mial zostać wyslany 3 czyli powinien być u mnie w domu 4 grudnia. Kolejne słowo pani telefonistki podszyte było głębokim optymizmem. Tak trzeba to jasno powiedieć. Piszę o tym wszystkim bo warto abyście wszyscy wiedzieli jak się postępuje w tej firmie z klientami. Moja opowieść nie zostałą wymyślona, jest faktem. Mam nadzieję że Pan preszes będzie miał okazję zapoznać się z działalnością swojej firmy. Przestalo mnie już denerwować niemoc co do ich uslug. Cieszę się natomiast iż mogę podzielić się swoją opinią i sprawia mi sadysfakcję iż dzieki temu ktoś z was będzie mógł wcześniej dowidzieć się o sposobie traktowania klintów przez tą firmę. Może dzieki temu kara będzie dla nich większa jeżeli nie zarobią na was a stracony klient dosztuje sporo. Nie spodziewam się jakiejś rewolucji. Dzwoniąc w tej sprawie do Canona dowiedziałem się iż działajć w jedenej stajni jak to poan określił i nie specjalnie ich to obchodzi co tam sie dzieje. Sprawy z serwisem reguluje kodeks cywilny. Niby tak ale serwisowi przecież można zwrócić uwagę lub cofnąć autoryzację. Ze strony Canona również olewka. Smutne ale prawdziwe.

  2. #32

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukasz_mar Zobacz posta
    Proszę proszę, nawet szanowny Pan prezes zaintersował się p.r. swojej firmy. W tekim razie dokończę swoją historię. (...)
    Witam Państwa.
    Z przykrością czytam takie paszkwile. Zgadza się - nie udało nam się zadowolić wszystkich Klientów - tego Pana między innymi także.. cóż zrobić - nasz serwis jest już bardzo duży i zorganizowany - posiadamy osobny dział kontaktów telefonicznych i e-mailowych, osobny dział spedycji, dział techniczny, kontroli oraz zarząd firmy. Przykro nam, że dział spedycji nie sprostał zadaniu zgadnięcia iż Pan wysyłał wcześniej e-maila z informacją o gwarancji, lecz zapomniał załączyć o tym informację w paczce.
    Żałujemy, że akurat ten Klient otrzymał promocyjną ofertę na targach w Łodzi - oczywiście rabat został uwzględniony. Jak widać Pan i taki wielki Pozytyw potrafi przedstawić jako błąd naszej firmy. Zauważyłem z resztą, że to kolejny Klient niezadowolony z możliwości promocyjnych obniżek cen w naszej firmie oraz możliwości negocjowania cen - nie zrezygnujemy jednak z tych akcji promocyjnych - jesteśmy jedynym serwisem w Polsce, który dopuszcza negocjowanie cen - większość Klientów docenia tą możliwość (zapewne m. i. dlatego z roku na rok rzesza naszych Klientów tak wzrasta - rocznie obsługujemy ponad 11000 Klientów). Nasza firma w odróżnieniu od serwisów "w bramie", "obok szewca" lub "u Pana Kazia" bierze odpowiedzialność za swoje gwarancje - w tym przypadku także. Czasem faktycznie niezbędne jest sprowadzenie podzespołu - bardzo prosimy o wybaczenie - przy obecnej rotacji modeli aparatów naprawdę ciężko jest trzymać na magazynie wszelkie możliwe podzespoły - i tak mamy jeden z największych magazynów w Polsce. Natomiast niektóre podzespoły są czasem także trudno dostępne i u producenta - główny magazyn musi sprostać wysyłkom do całej Europy i czasem podzespoły muszą być doprodukowywane - przytaczam historię z ccd do s1 is - gdzie przez jakiś czas ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, producent wymieniał aparaty na nowsze modele. Sam czas naprawy w naszym serwisie jest naprawdę krótki - posiadamy sporą liczbę pracowników technicznych i jak widać dokładnie kontrolujemy wykonane naprawy. Fakt - działamy w jednej drużynie z firmą Canon i nie wstydzimy się tego - skoro Państwo czytają to forum, sami zdajecie sobie sprawę z jakości produktów Canon - jak widać nasza firma sprostała wysokim wymaganiom marki Canon i dlatego od lat posiada autoryzację tej marki. Nadal pomimo próby osiągnięcia "sadysfakcji" /sadystfakcji przez kilku nieazdowolonych Klientów, nasza firma nadal będzie świadczyć usługi na wysokim poziomie, a wierzę, że Klienci w dalszym ciągu nie będą dawali wiary takim próbom zdeklasyfikowania serwisu.

    z poważaniem

    Michał Zawadzki

  3. #33
    Bywalec
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Wroclaw
    Posty
    141

    Domyślnie

    panie Michale- jak się czyta przypadek lukasz_mar, to nie jest to żaden paszkwil, ale historia naprawy jego sprzętu, w dodatku dziwne jest stwierdzenie
    Żałujemy, że akurat ten Klient otrzymał promocyjną ofertę na targach w Łodzi
    a potem mówienie o promocjach itd- dziwnie to brzmi.
    Dla mnie oczywiste jest informowanie Klienta o postępie naprawy i podawanie wiarygodnych i rzetelnych danych, terminów - to świadczy o dbaniu o Klienta i zachęca go do powrotu, każde nieprawdziwe podawanie terminów zakończenia naprawy wygląda źle i wpływa źle na opinię- tak to już jest.
    40D + 17-85 IS USM + 70-300 IS + Metz 58 AF-1 + lowepro fastpack 350 + Velbon Sherpa 600R + monopod Manfrotto i stalki na M42

  4. #34
    Coś już napisał Awatar brunovis
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Silesia
    Wiek
    57
    Posty
    62

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawelsz Zobacz posta
    Dla mnie oczywiste jest informowanie Klienta o postępie naprawy i podawanie wiarygodnych i rzetelnych danych, terminów - to świadczy o dbaniu o Klienta.
    Zgadzam się z tym zupełnie. Zdecydowanie wolę wiedzieć, że dostanę aparat np. za 6 tygodni niż usłyszawszy, że za np. dwa denerwować się, że go jeszcze nie ma. Druga sprawa - wystarczy przecież wysłać na maila (skutek pozytywny to jeszcze to, że pani/pan z obsługi klienta ma zdecydowanie mniej telefonów), że sprzęt nie jest gotowy bo ... .

  5. #35
    strzykawka
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Foto-tronik Zobacz posta
    przytaczam historię z ccd do s1 is - gdzie przez jakiś czas ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, producent wymieniał aparaty na nowsze modele.Fakt - działamy w jednej drużynie z firmą Canon i nie wstydzimy się tego - jak widać nasza firma sprostała wysokim wymaganiom marki Canon i dlatego od lat posiada autoryzację tej marki. nasza firma nadal będzie świadczyć usługi na wysokim poziomie

    Michał Zawadzki

    Jak widać Panie zawadzki wspomniał Pan mój temat gdzie próba oszustwa wyżej wspomnianego wymianie wady fabrycznej gdzie autoryzowane serwisy canon w tym wy-fototronik i csi powinny wymianiać za darmo, wysłałem do was swoją s1 is i okazało się że taka naprawa w waszym AUTORYzowanym serwisie kosztuje 560zł
    poporstu jedna wielka kpina gdyż w CSI wymianili mi za darmo
    Widać chyba nie jesteście autoryzowanym serwisem skoro za wadę fabryczną liczycie sobie pieniądze zamiast usuwać ją bezpłatnie
    Czytając w internecie nie jestem jedną osobą którą naciągacie na wymianę matryc których dotknęła wada fabryczna i za które wzięliście pieniądze. Krążą też na forach wieści iż naciągacie na fikcyjne wymiany części, naprawy
    Miałem styczność raz z oszustwem firmy foto tronik fototronik ftronik czy jak tam oni mają co mnie kosztowało sporymi nerwami.
    Dla wiadomości posiadaczy canonów z wadą fabryczną serwis csi usuwa wadę bezpłatnie i można wysyłaćna ich koszt gdyż onie pokrywają go w dwie strony
    Pozdrawiam i będę trzymał się z daleka od serwisu foto tronik

  6. #36
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strzykawka Zobacz posta
    Jak widać Panie zawadzki wspomniał Pan mój temat gdzie próba oszustwa wyżej wspomnianego wymianie wady fabrycznej gdzie autoryzowane serwisy canon w tym wy-fototronik i csi powinny wymianiać za darmo, wysłałem do was swoją s1 is i okazało się że taka naprawa w waszym AUTORYzowanym serwisie kosztuje 560zł
    poporstu jedna wielka kpina gdyż w CSI wymianili mi za darmo
    Widać chyba nie jesteście autoryzowanym serwisem skoro za wadę fabryczną liczycie sobie pieniądze zamiast usuwać ją bezpłatnie
    Czytając w internecie nie jestem jedną osobą którą naciągacie na wymianę matryc których dotknęła wada fabryczna i za które wzięliście pieniądze. Krążą też na forach wieści iż naciągacie na fikcyjne wymiany części, naprawy
    Miałem styczność raz z oszustwem firmy foto tronik fototronik ftronik czy jak tam oni mają co mnie kosztowało sporymi nerwami.
    Dla wiadomości posiadaczy canonów z wadą fabryczną serwis csi usuwa wadę bezpłatnie i można wysyłaćna ich koszt gdyż onie pokrywają go w dwie strony
    Pozdrawiam i będę trzymał się z daleka od serwisu foto tronik
    zaraz, zaraz, tu wydaje mi się ze za daleko sięgają Twoje wnioski - słowo AUTORYZOWANY nie ma nic wspólnego z GWARANCYJNY - CSI na żytniej robi naprawy gwarancyjne, serwis jest autoryzowany bo jego personel został przeszkolony, sprawdzony i co tam jeszcze w Canonie, mają odpowiednie urządzenia, dostęp do oryginalnych części itp. - i dokładnie tyle znaczy AUTORYZOWANY, natomiast posiadanie autoryzacji wcale nie oznacza automatycznie dokonywania napraw(nawet wady fabrycznej) za darmo czy na gwarancji, dlatego wydaje mi się że słowo "oszustwo" jest nie na miejscu - poza tym czy serwis naprawił ci aparat i przy oddawaniu do naprawy była mowa że zrobią ci za darmo czy od razu była mowa o płatnej naprawie?
    Jeśli obiecali ci za darmo a potem chcieli kasę to owszem, masz prawo być zdenerwowany, ale z tego co mogę wnioskować chyba nie.. poza tym jak np. jak jedziesz z samochodem do warsztatu to każesz zwracać za benzynę?
    Przecież serwisowi CSI płaci Canon za naprawy gwarancyjne - bo on (canon) jest gwarantem a ktoś musi to naprawić a do Japonii dalej niż do Warszawy.. foto-tronik jest autoryzowanym serwisem ale to nie oznacza że mają za darmo naprawiać.. spróbuj sam najpierw znaleźć ludzi który mają pojęcie, zatrudnić ich, przeszkolić , zdobyć autoryzację a potem za darmo naprawiaj klientom którym coś się ubzdurało że im się to za darmo należy bo nie rozróżniają znaczenia słowa pisanego.. i polecam ostrożniejsze dobieranie słów bo to co napisałeś to pomówienie i z tego co widzę raczej bezpodstawne, dlatego "przepraszam" byłoby tu jak najbardziej na miejscu..

    I żeby była jasność - nie pracuję, pracowałem i nie zamierzam pracować w foto-troniku, na razie nic tam nie naprawiałem i mam nadzieję że nie będę musiał, nikogo stamtąd nie znam - generalnie nie mam z nimi nic wspólnego..
    ale napisałem tego posta bo na co dzień pracuję jako szef działu technicznego pewnej sporej firmy i wiem jak to jest z drugiej strony.. serwisant dojeżdża 30 km w jedną stronę tylko po to że klientowi się "należy" i umie pyskować i grozić, a na miejscu okazuje się że przydałoby się do instrukcji zajrzeć albo zadać 3 pytania przez telefon i byłoby po sprawie.. i potem wielkie pretensje że przychodzi faktura na 30-50 złotych za dojazd..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  7. #37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez strzykawka Zobacz posta
    Jak widać Panie zawadzki wspomniał Pan mój temat (...) Widać chyba nie jesteście autoryzowanym serwisem skoro za wadę fabryczną liczycie sobie pieniądze zamiast usuwać ją bezpłatnie
    oszustwem firmy f* t*ni* f*t*t*ik f**on** czy jak tam oni mają co mnie kosztowało sporymi nerwami.(...)
    Jak widzicie Państwo Dominik G. (Tech-foto) mocno stara się zniesławić nasz serwis (oczywiście znowu świeży forumowicz... nie muszę chyba się powtarzać...). Tym razem próbuje także użyć nagromadzenia nazw naszej firmy, aby google zaindeksowało je w tekście ze słowem "oszustwo" - typowe zagranie na poziomie Tech-foto - kradzież narzędzi, części, defraudacja pieniędzy przez Pana Dominika G., teraz pomawianie, zniesławianie - cóż zrobić.. Na szczęście żyjemy w państwie prawa i mam nadzieję, że prokuratura w najbliższym czasie położy kres działaniom Pana Dominika G. z Tech-foto - złodziejstwo niewątpliwie zostanie ukarane. Oczywiście postaramy się także, żeby pomawianie i zniesławianie naszej firmy nie uszło mu na sucho.

    Jednocześnie cieszy mnie fakt, ze P. Arturs tak trafnie wyjaśnił istotę serwisu autoryzowanego - oczywiście zapraszamy także na stronę canon.pl aby Państwo przekonali się, iż jest tam wyraźnie zaznaczone, że nasz serwis wykonuje tylko naprawy płatne. Muszę dodać, że jeśli stwierdzamy, iż naprawa może zostać wykonana w ramach gwarancji lub rękojmi, informujemy o tym klientów i kierujemy do serwisu, który te usługi wykonuje bezpłatnie.

  8. #38
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2005
    Wiek
    54
    Posty
    37

    Domyślnie

    W moim przypadku Tech-Foto dało d... wysłałem im S2 IS na wymianę migawki i wrocił z niedziałającymi przyciskami Menu i Display.
    Czas naprawy 10 dni.
    Odesłałem i zobaczę co dalej.

    Rafał

  9. #39
    radoskur2
    Guest

    Domyślnie

    Ja również zostałem perfidnie oszukany przez Foto-Tronik i zdecydowanie odradzam ich usługi (przynajmniej wysyłkowo, może osobiście inaczej by się to potoczyło).

    Historia wyglądała mniej więcej tak, że wysłałem do nich swojego Olympusa. Po około 2 tygodiach dzwonie czy jest już kosztorys (swoją drogą troche chore żeby tak długo czekać) - odpowiedź - nie ale będzie na jutro. Na następny dzień przychodzi email z wyceną naprawy na 240zł. akceptuję. Mijają kolejene 3 tygodnie przychodzi następny email, że w trakcie naprawy wyszły jakieś komplikacje i trzeba jednak zamówić inną cześć na którą trzeba czekać 2 miesiące i naprawa wzrośnie do 490zł + wysyłka. Oczywiście odmówiłem bo w serwisie Olympusa mam opłatę zryczałtowaną na 524zł z wysyłką w obie strony.

    Piszę więc maila z reklamacją o zwrot połowy kosztów wysylki, ponieważ nie jest to moją wina, że serwisant źle zdiagnozował i podwyższył koszta naprawy oraz wydłużył do 2 miesięcy. Zostałem wyśmiany i poproszony o napisanie reklamacji do kierownika, co też uczyniłem. No Sz.P. Michał Zawadzki odpisał mi w mailu cytuję:

    Pana aparat jest zawilgocony. Pierwszy kosztorys wykonany był zgodnie ze stanem sprzętu w momencie wykonywanie tego kosztorysu. Po uzyskaniu Pana zgody i przystąpieniu technika do naprawy okazało się, że niestety korozja postępuje i uszkodzenie pogłębiło się - nie jest to w żadnym wypadku błąd technika.
    Niech mi ktoś wytłumaczy w jaki sposób w 2 tygodnie od pierwszego kosztorysu aprat skorodował ???

    Koszt wysyłek w 2 strony 60zł a aparat dziś pojechał do Serwisu Olympusa.

  10. #40

    Domyślnie

    Nie chciałem pozbywać się aparatu na 2 tygodnie, a także byłem ciekaw alternatywy dla Żytniej, więc oddałem 350d na czyszczenie i ewentualną kalibrację AF do Foto-Tronika. Pierwsze wrażenie ok, Panie przyjmujące sprzęt co prawda nie bardzo chyba się znają, ale dzwonią do technika na miejscu i obchodzą się ze sprzętem ostrożnie. Koszt podano mi 300pln (faktycznie trochę tak 'z palca'), odbiór ma nastąpić najpóźniej w nadchodzący piątek (aparat zostawiłem w poniedziałek). Nie czytałem wcześniej tego wątku, więc tym chętniej napiszę opinię po odbiorze.
    cisza...

Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •