Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 95

Wątek: Foto-Tronik - opinie

  1. #71
    Pełne uzależnienie Awatar Krzychu
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Ambush Country
    Wiek
    49
    Posty
    3 611

    Domyślnie

    Ty tak na serio ? Niepotrzebny Ci ten aparat czy jak ?
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  2. #72
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BlueDun Zobacz posta
    Pisze maila i wysyłam poleconym pismo :
    WEZWANIE PRZED SĄDOWE:

    Ja niżej podpisany, zgodnie z par. 630 k.c. żądam naprawienia rzeczy tzn. Aparatu Canon Model 40D w nieprzekraczalnym terminie tygodnia czasu. Zgodnie z Kosztorysem przedstawiony w dniu 10.07.02 opiewającym na kwotę 490 zł i zaakceptowanym przeze mnie.

    Z poważaniem Tomasz Staszewski
    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Ty tak na serio ? Niepotrzebny Ci ten aparat czy jak ?
    Moja jedna z pierwszych mysli, po przecytaniu wypowiedzi byla dokladnie taka sama, jak Krzycha.
    Wdzięczny jestem za informacje o to co Cie spotkało w Foto-Tronik, nie wydaje mi sie jednak, zeby Twoja furia była adekwatna do sytuacji. Trudno się gniewać na osła, że potrafi kopnąć. Wszak to tylko osioł. Kopnął, to się odwracam i staram bysmy się więcej nie spotkali...
    Ja rozumiem, ze ktos się wkurzirytuje na maksa, ale ... U nas na wsi w sklepie samoobsługowym można często spotkac panią, która spedza całe godziny domagajac się, by batonik byl jej sprzedany za 1,5 PLN, zgodnie z ceną na regale, a nie 2,20, jak wybilo na kasie. Kiedys zaproponowałem jej, ze doplace roznice w cenie, bylebym nie musiał czekac godzinę, aż tak wszystkich zmeczy na około, ze sciagna z urlopu dodatkowa kasjerkę, zeby się dało obsłuzyć innych klientów.
    Czy nie lepiej byłoby zabrac aparat, odesłac na Żytnią, albo do Berlina, albo do Londynu? Za tydzien będzie po sprawie.
    Twoja desperacja w dochodzeniu naprawy za 490 PLN może stwarzać podejrzenie, że doskonale wiedziałeś jak poważna jest usterka i liczysz na naiwnośc serwisu, że zrobi Ci to za 1/3-1/4 ceny.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  3. #73

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    Moja jedna z pierwszych mysli, po przecytaniu wypowiedzi byla dokladnie taka sama, jak Krzycha.
    Wdzięczny jestem za informacje o to co Cie spotkało w Foto-Tronik, nie wydaje mi sie jednak, zeby Twoja furia była adekwatna do sytuacji. Trudno się gniewać na osła, że potrafi kopnąć. Wszak to tylko osioł. Kopnął, to się odwracam i staram bysmy się więcej nie spotkali...
    Ja rozumiem, ze ktos się wkurzirytuje na maksa, ale ... U nas na wsi w sklepie samoobsługowym można często spotkac panią, która spedza całe godziny domagajac się, by batonik byl jej sprzedany za 1,5 PLN, zgodnie z ceną na regale, a nie 2,20, jak wybilo na kasie. Kiedys zaproponowałem jej, ze doplace roznice w cenie, bylebym nie musiał czekac godzinę, aż tak wszystkich zmeczy na około, ze sciagna z urlopu dodatkowa kasjerkę, zeby się dało obsłuzyć innych klientów.
    Czy nie lepiej byłoby zabrac aparat, odesłac na Żytnią, albo do Berlina, albo do Londynu? Za tydzien będzie po sprawie.
    Twoja desperacja w dochodzeniu naprawy za 490 PLN może stwarzać podejrzenie, że doskonale wiedziałeś jak poważna jest usterka i liczysz na naiwnośc serwisu, że zrobi Ci to za 1/3-1/4 ceny.
    Oczywiście, że na serio, co w tym dziwnego, to moje trzecie body.
    Właśnie dlatego, że ludzie stają pod presją ( mają jeden aparat) takie firmy istnieją. Chcesz robić foty ? To spadaj ze sprzętem, idź gdzie indziej bo nas nie interesujesz. Rumiany od niedotykania przez pięć tygodni sprzętu klient, biegnie nasycić się chociaż widokiem swojego złomu i leci dalej szukać szczęścia.

    Co do desperacji, widać nie przeczytałeś dokładnie.
    Wiedzę o zmianie ceny powziąłem po 5 tygodniach przepychanek z naprawą za 490 zł zł.
    Nie w trakcie dopuszczonego 14 dniowego okresu naprawy.
    Ja się nie przepychałem bo wzrosła cena, tylko domagałem się wywiązania ze zobowiązania. Jak się dowiedziałem o jej zmianie poprosiłem o kosztorys, aby podjąć ewentualną decyzję.
    Litości odrobina dobrej woli w rozumieniu, do serwisów nie trafiają tylko amatorzy z ukochanym sprzętem, zdarzają się tez zawodowi fotografowie... Chcą naprawy, koniec kropka.
    Wiec proszę wykaż się odrobiną logiki, po co ktoś chce zmieniać po takim czasie cenę za naprawę? Nie chcąc przedstawić podstaw tej zmiany ( w tym przypadku kosztorysu), dla mnie chce abym zniesmaczany jej wysokością wycofał się z transakcji. Proste?
    p.s. Ja nie potrzebuję litości, poradzę sobie, zwracam tylko uwagę na problem, po to jest ten wątek.
    Co do ceny półka - kasa, to jawne pogwałcenie zasad handlu, no ale dla świętego spokoju... szkoda, że nie stałeś za mną w kolejce do serwisu...zniesmaczony czekaniem może byś zaoferował dopłatę do zlecenia bylebym wyszedł
    Pozdrawiam.

  4. #74
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BlueDun Zobacz posta
    ...widać nie przeczytałeś dokładnie....

    ...Litości odrobina dobrej woli w rozumieniu...
    ....Wiec proszę wykaż się odrobiną logiki, ....
    ...zniesmaczony czekaniem może byś zaoferował dopłatę do zlecenia bylebym wyszedł ...
    Dużo sugerujesz... a to braki w umiejetności czytania, a to brak woli w zrozumieniu, a to nieumiejętność logicznego myślenia, a to ...
    Utwierdzam się tylko w swoim przekonaniu, co do sytuacji, którą opisaleś...

    Z mojej strony EOT i PLONK
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  5. #75

    Domyślnie

    "Zadawanie pytań jest pobożnością myślenia." Martin Heidegger

  6. #76

    Domyślnie

    Postanowiłem odpuścić, szkoda kopać się z koniem pojechałem po body.
    Już nie jest BUSY teraz jest Dead - Muerto, czułem, że go popsuli podczas naprawy, nawet nie daje się włączyć.... body nie odebrałem....cdn.

  7. #77
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że opis działania aparatu przed oddaniem do serwisu był zrobiony dokładnie. Że włącza się ale przy robieniu zdjęcia pokazuje się busy. Inaczej klops.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  8. #78

    Domyślnie Sprostowanie

    Cytat Zamieszczone przez BlueDun Zobacz posta
    FOTOTRONIK na medal - z kartofla.

    Witam pragne opisać jak działa jedna z firm branży serwisowej.(...)

    (...) Z poważaniem Tomasz Staszewski

    Witam Szanownych Forumowiczów - od pewnego czasu postanowiłem nie wtrącać się w dyskusje o serwisie - jakość wielu tysięcy dobrze wykonanych zleceń mówi sama za siebie - jesteśmy na rynku długo i z roku na rok przybywa nam zadowolonych klientów. Oczywiście jak widać kilku niezadowolonych także...
    W tym wypadku jednak muszę zrobić wyjątek. Nie chodzi o sam fakt, że w trakcie naprawy ma prawo zdarzyć się tak, że technik pomimo, iż uważał, że aparat uda się naprawić bez wymiany podzespołu, a potem okazało się, że jednak się to nie uda - informujemy o tym klienta, który nie jest oczywiście z tego zadowolony.
    O takiej ewentualności informujemy już przy przyjęciu zlecenia - jest to wyraźnie napisane dużymi literami na dokumencie zlecenia naprawy. Chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że w trakcie kosztorysu aparaty nie są naprawiane - do naprawy przystępujemy po wyrażeniu zgody na wykonanie naprawy a w przypadku rezygnacji - zwracamy sprzęt w stanie identycznym jak przy przyjęciu sprzętu do naprawy.
    Wracając do sedna sprawy - pan Tomasz S. podał tylko wygodne dla siebie fakty - zapomniał dodać paru ważnych informacji - zapomniał, że w naszym serwisie krzyczał i wymyślał naszym pracowniczkom, szarpał za przyczepione do stołu długopisy - jednym słowem zachowywał się, jak przysłowiowy "czubek" - przepraszam za kolokwializm, ale to właśnie określenie usłyszeliśmy od świadków zdarzenia po tym, jak pan wybiegł z naszego punktu. Po takim zachowaniu chyba się Państwo nie dziwicie, że nasz serwis odstąpił od naprawy - obawialiśmy się dalszych czynów pana Tomasza - i niestety się nie pomyliliśmy - następna wizyta pana Tomasza była jeszcze "weselsza" - pan dopuścił się oprócz wyzwisk napaści na naszą pracownicę - wyszarpał ją za przedramię - posiadamy system ochrony z reakcją antynapadową - niestety ekipa ochroniarzy dojechała już po fakcie. Sprawa oczywiście zgłoszona na Policję - nasza pracowniczka po obdukcji w tej chwili obawia się podjęcia dalszej pracy w dziale obsługi klienta i nie wiadomo czy kiedykolwiek odważy się gdziekolwiek podjąć pracę przy bezpośrednim kontakcie z klientami.
    Tylko tyle chciałem wyjaśnić odnośnie postu pana Tomasza.

    Dziękuję jednocześnie Odważnym zadowolonym klientom za wpisy - faktycznie nie dziwię się, że jest ich tak niedużo - każdy jest podejrzewany o bycie z naszego serwisu... ubolewam - ale takie są prawa forów internetowych - tu się zamieszcza raczej negatywne opinie...
    pozdrawiam wszystkich
    Michał Zawadzki

  9. #79
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Foto-tronik Zobacz posta
    pan dopuścił się oprócz wyzwisk napaści na naszą pracownicę - wyszarpał ją za przedramię - posiadamy system ochrony z reakcją antynapadową - niestety ekipa ochroniarzy dojechała już po fakcie. Sprawa oczywiście zgłoszona na Policję
    Nielichy finał.
    Właściwie, wogóle nie jestem zaskoczony tym co pisze Foto-Tronik.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  10. #80

    Domyślnie

    Panie Michale Z. nie rozpisywałem się w cytatach z naszej korespondencji więcej, ponieważ chciałem tylko przedstawić obrazowo sprawę, nie chciałem narażać na śmieszność pana i pracowników firmy Foto-tronik.
    Jak widać jest pan Andersenem naszych czasów, trzeba być wyjątkowo zdolnym, by tak plastycznie i obrazowo opisywać zdarzenia, w których się nie uczestniczyło.
    Informuje, że potwierdziłem notarialnie zrzuty z ekranu z pana projekcjami i insynuacjami.
    Wróćmy do tematu, bo działaniami jak wyżej próbuje pan dezawuować moja osobę, celowo przenosząc poza meritum środek ciężkości sprawy.
    Fakty sa takie :
    - oddałem aparat, który wyświetlał komunikat BUSY ( zajęty) poza tym pracował we wszystkich trybach, ustawiał przysłonę, ostrzył. Odmawiał jedynie „ kłapnięcia lustrem”
    - naprawę wyceniono rzetelnie na kwotę 490 zł zł ( robocizna + części) podając termin graniczny 14 dni
    - kwotę jak i termin naprawy zakceptowałem
    - odwlekaliście trzykrotnie datę oddania sprzętu
    - zaporowo zwiększyliście kwotę do 1700 zł ( nie podając specyfikacji naprawy ani kosztorysu, mimo moich próśb)
    - dla świętego spokoju przyjechałem odebrać nienaprawione body
    - przy odbiorze stwierdziłem dodatkowe uszkodzenie a właściwie śmierć sprzętu, bo się nawet nie załącza
    - nie przyjąłem sprzętu, poprosiłem zgodnie z zgodnie z par. 630 k.c. żądam naprawienia rzeczy.
    Reasumując : mimo misternie knutej intrygi dalej musi pan podrzucać gorący kartofel.
    Mam nadzieje, że posiada pan odrobinę godności, handlowej rzetelności i honoru i wywiąże się pan z zawartej miedzy nami umowy, przynajmniej częściowo ratując twarz i prestiż serwisu Foto-tronik.
    O postępach zainteresowanych będę informował.

    tomek staszewski

Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •