Witam Państwa.
Z przykrością czytam takie paszkwile. Zgadza się - nie udało nam się zadowolić wszystkich Klientów - tego Pana między innymi także.. cóż zrobić - nasz serwis jest już bardzo duży i zorganizowany - posiadamy osobny dział kontaktów telefonicznych i e-mailowych, osobny dział spedycji, dział techniczny, kontroli oraz zarząd firmy. Przykro nam, że dział spedycji nie sprostał zadaniu zgadnięcia iż Pan wysyłał wcześniej e-maila z informacją o gwarancji, lecz zapomniał załączyć o tym informację w paczce.
Żałujemy, że akurat ten Klient otrzymał promocyjną ofertę na targach w Łodzi - oczywiście rabat został uwzględniony. Jak widać Pan i taki wielki Pozytyw potrafi przedstawić jako błąd naszej firmy. Zauważyłem z resztą, że to kolejny Klient niezadowolony z możliwości promocyjnych obniżek cen w naszej firmie oraz możliwości negocjowania cen - nie zrezygnujemy jednak z tych akcji promocyjnych - jesteśmy jedynym serwisem w Polsce, który dopuszcza negocjowanie cen - większość Klientów docenia tą możliwość (zapewne m. i. dlatego z roku na rok rzesza naszych Klientów tak wzrasta - rocznie obsługujemy ponad 11000 Klientów). Nasza firma w odróżnieniu od serwisów "w bramie", "obok szewca" lub "u Pana Kazia" bierze odpowiedzialność za swoje gwarancje - w tym przypadku także. Czasem faktycznie niezbędne jest sprowadzenie podzespołu - bardzo prosimy o wybaczenie - przy obecnej rotacji modeli aparatów naprawdę ciężko jest trzymać na magazynie wszelkie możliwe podzespoły - i tak mamy jeden z największych magazynów w Polsce. Natomiast niektóre podzespoły są czasem także trudno dostępne i u producenta - główny magazyn musi sprostać wysyłkom do całej Europy i czasem podzespoły muszą być doprodukowywane - przytaczam historię z ccd do s1 is - gdzie przez jakiś czas ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, producent wymieniał aparaty na nowsze modele. Sam czas naprawy w naszym serwisie jest naprawdę krótki - posiadamy sporą liczbę pracowników technicznych i jak widać dokładnie kontrolujemy wykonane naprawy. Fakt - działamy w jednej drużynie z firmą Canon i nie wstydzimy się tego - skoro Państwo czytają to forum, sami zdajecie sobie sprawę z jakości produktów Canon - jak widać nasza firma sprostała wysokim wymaganiom marki Canon i dlatego od lat posiada autoryzację tej marki. Nadal pomimo próby osiągnięcia "sadysfakcji" /sadystfakcji przez kilku nieazdowolonych Klientów, nasza firma nadal będzie świadczyć usługi na wysokim poziomie, a wierzę, że Klienci w dalszym ciągu nie będą dawali wiary takim próbom zdeklasyfikowania serwisu.
z poważaniem
Michał Zawadzki