Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym "zastepczym" serwisem Canona?
Jesli tak, to piszcie - to moze sie przydac potencjalnym klientom Zytniej :wink:
Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym "zastepczym" serwisem Canona?
Jesli tak, to piszcie - to moze sie przydac potencjalnym klientom Zytniej :wink:
Ja mam doswiadczenia z tym serwisem... Akurat nie dotycza canon'a ale lampy metz'a i sa one jak najbardziej traumatyczne. Nikomu tego serwisu nie polece, chyba ze wrogowi.
Sprawa wygladala tak, ze moja lampa zaliczyla spotkanie z chodnikiem - golym okiem bylo widac pekniety zarnik. Wielki serwisant orzekl, ze do wymiany jest caly palnik, a koszt naprawy z robocizna wyniesie 300 pln. Stwierdzilem, ze trudno ale poczekam. Mijaly tygodnie, a palnika wciaz nie mogli sprowadzic... Po 4 miesiacach, odebralem lampe - nadal nie napawiona. W koncu wyslalem do Foto Techniki w Gdnasku i w ciagu 10 dni lampa zostala naprawiona, odeslana, a caly koszt naprawy wyniosl 130 pln.
Reasumujac: obsluga klienta na poziomie gorzej niz beznadziejnym - bylem notorycznie splawiany a pani sekretarka tlumaczyla, ze wciaz czeka na info od technika i doslownie za chwile sie do mnie odezwa... Tak mijaly dni i tygodnie, przeplatane moimi ponagleniami. Sprawa druga, ze probowali mnie albo chamsko naciac na 170pln, albo sie nie znaja na rzeczy i nie wiedzieli jaka czesc zamowic. Zreszta nie udalo im sie tego uczynic, bo chyba wydawalo im sie, ze maja do czynienia z promem kosmicznym, a nie lampa blyskowa i potrzebny im jest mega skomplikowany uklad scalony a nie zarnik...
Najbardziej denerwujace bylo, to ze obiecywali naprawe "na dniach". Gdybym wiedzial jak to sie potoczy, od razu wyslalbym sprzet do Gdanska. A tak bylem bez lampy przez blisko 5 miesiecy.
Moja noga wiecej tam nie postanie.
Tyle z mojej strony, moze komus moje dsowiadczenia sie przydadza.
| 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
http://robertploch.com
http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/
Jak widac, firme Foto Tronik trzeba obchodzic szerokim lukiem...
Wlasnie mi sie przypomnialo, ze w dawnych czasach, kiedy szczyte marzen byl eos500Nw tymze aparacie cos mi zaczelo szwankowac. Sprzet byl po gwarancji, wiec poszedlem do Foto Tronika (fukcjonowal juz '99) i juz wtedy bylem mocno zdziwiony, bo za samo zdiagnozowanie awarii chcieli jakies kosmiczne pieniadze.
Jak ktos nie musi, to niech tam nie chodzi i przekazuje dalej zly PR. Niech ta firma splajtujeWidac nie znane sa im archaiczne juz badania, wskazujace, ze jeden zadowolony klient pozywtyna opienie przekaze tylko jedenemu znajomemu, a niezadowolony juz pieciu
Przynajmniej tak mnie kiedys uczyli na UW
![]()
| 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
http://robertploch.com
http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/
Witam
Muszę stwierdzić, że jest to bzdura - Foto-tronik istnieje od 2005 r, a kosztorysy nigdy nie były płatne - od początku istnienia firmy wykonujemy je bezpłatnie.
Foto-tronik od początku istnienia posiada autoryzację Canon'a na Europę i Polskę - jakość usług jest stale monitorowana zarówno wewnętrznie jak i przez firmę Canon.
Foto-tronik od początku współpracuje z firmą Olympus - obecnie jako jedyni w Polsce, oprócz serwisu głównego Olympus Polska posiadamy dostęp do podzespołów tej marki.
Klientów z roku na rok przybywa, dzięki solidności wykonywanych napraw (do dnia dzisiejszego wykonaliśmy ok 15000 napraw)
Jak widać plotka psuje opinie o firmie.. Panie Robercie zamiast zniesławiać, trzeba najpierw upewnić się co do posiadanych informacji.
Pozdrawiam
Michał Zawadzki
Ostatnio edytowane przez Foto-tronik ; 15-02-2008 o 04:40
No to nieźle...
Już wiem, że będę omijał ten serwis duuuużym łukiem.
Ja osobiście korzystałem z serwisu na Armii Ludowej i mogę go polecić.
Ceny w miarę przystępne, a i robota dobrze wykonana.
Szanowny Panie Michale,
Zastanawiam się w jaki sposób zostanie rozpatrzona moja reklamacja wysłana przed momentem do Pana na adres: kierownik@foto-tronik.pl ???
Może rzeczywiście naprawy wykonywane są solidnie - o ile w ogóle są wykonywane - w przypadku mojego sprzętu było to niemożliwe.
Niestety zamiast odebrać sprzęt w takim samym stanie, w jakim był w dniu pozostawienia do naprawy - spotkała mnie przykra niespodzianka w postaci kilku dodatkowych usterek.
Pozdrawiam i cierpliwie, choć bardzo pilnie czekam na odpowiedź.
Z poważaniem,
Krzysztof J.
OK... jakis cd. tych spraw?![]()
...ani krzty talentu + 1,5kg sprzetu...
(40D + T 17-50 /f2.8 i glod na wiecej)
co racja to racja![]()
| 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
http://robertploch.com
http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/