Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 95

Wątek: Foto-Tronik - opinie

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Lightbulb Foto-Tronik - opinie

    Czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym "zastepczym" serwisem Canona?
    Jesli tak, to piszcie - to moze sie przydac potencjalnym klientom Zytniej :wink:

  2. #2
    Dopiero zaczyna Awatar Robert_Ploch
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    40

    Domyślnie

    Ja mam doswiadczenia z tym serwisem... Akurat nie dotycza canon'a ale lampy metz'a i sa one jak najbardziej traumatyczne. Nikomu tego serwisu nie polece, chyba ze wrogowi.
    Sprawa wygladala tak, ze moja lampa zaliczyla spotkanie z chodnikiem - golym okiem bylo widac pekniety zarnik. Wielki serwisant orzekl, ze do wymiany jest caly palnik, a koszt naprawy z robocizna wyniesie 300 pln. Stwierdzilem, ze trudno ale poczekam. Mijaly tygodnie, a palnika wciaz nie mogli sprowadzic... Po 4 miesiacach, odebralem lampe - nadal nie napawiona. W koncu wyslalem do Foto Techniki w Gdnasku i w ciagu 10 dni lampa zostala naprawiona, odeslana, a caly koszt naprawy wyniosl 130 pln.
    Reasumujac: obsluga klienta na poziomie gorzej niz beznadziejnym - bylem notorycznie splawiany a pani sekretarka tlumaczyla, ze wciaz czeka na info od technika i doslownie za chwile sie do mnie odezwa... Tak mijaly dni i tygodnie, przeplatane moimi ponagleniami. Sprawa druga, ze probowali mnie albo chamsko naciac na 170pln, albo sie nie znaja na rzeczy i nie wiedzieli jaka czesc zamowic. Zreszta nie udalo im sie tego uczynic, bo chyba wydawalo im sie, ze maja do czynienia z promem kosmicznym, a nie lampa blyskowa i potrzebny im jest mega skomplikowany uklad scalony a nie zarnik...
    Najbardziej denerwujace bylo, to ze obiecywali naprawe "na dniach". Gdybym wiedzial jak to sie potoczy, od razu wyslalbym sprzet do Gdanska. A tak bylem bez lampy przez blisko 5 miesiecy.
    Moja noga wiecej tam nie postanie.
    Tyle z mojej strony, moze komus moje dsowiadczenia sie przydadza.
    | 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
    http://robertploch.com
    http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/

  3. #3

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar Robert_Ploch
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    40

    Domyślnie

    Jak widac, firme Foto Tronik trzeba obchodzic szerokim lukiem...
    Wlasnie mi sie przypomnialo, ze w dawnych czasach, kiedy szczyte marzen byl eos500N w tymze aparacie cos mi zaczelo szwankowac. Sprzet byl po gwarancji, wiec poszedlem do Foto Tronika (fukcjonowal juz '99) i juz wtedy bylem mocno zdziwiony, bo za samo zdiagnozowanie awarii chcieli jakies kosmiczne pieniadze.
    Jak ktos nie musi, to niech tam nie chodzi i przekazuje dalej zly PR. Niech ta firma splajtuje Widac nie znane sa im archaiczne juz badania, wskazujace, ze jeden zadowolony klient pozywtyna opienie przekaze tylko jedenemu znajomemu, a niezadowolony juz pieciu Przynajmniej tak mnie kiedys uczyli na UW
    | 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
    http://robertploch.com
    http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robert_Ploch Zobacz posta
    Widac nie znane sa im archaiczne juz badania, wskazujace, ze jeden zadowolony klient pozywtyna opienie przekaze tylko jedenemu znajomemu, a niezadowolony juz pieciu Przynajmniej tak mnie kiedys uczyli na UW
    Teraz w dobie upowszechnienia Internetu jest jeszcze gorzej - 1 niezadowolony klient opisuje doznania dla tysięcy internautów

  6. #6

    Domyślnie Foto-tronik to jednak solidna firma

    Cytat Zamieszczone przez Robert_Ploch Zobacz posta
    Jak widac, firme Foto Tronik trzeba obchodzic szerokim lukiem...
    Wlasnie mi sie przypomnialo, ze w dawnych czasach, kiedy szczyte marzen byl eos500N w tymze aparacie cos mi zaczelo szwankowac. Sprzet byl po gwarancji, wiec poszedlem do Foto Tronika (fukcjonowal juz '99) i juz wtedy bylem mocno zdziwiony, bo za samo zdiagnozowanie awarii chcieli jakies kosmiczne pieniadze.
    Jak ktos nie musi, to niech tam nie chodzi i przekazuje dalej zly PR. Niech ta firma splajtuje Widac nie znane sa im archaiczne juz badania, wskazujace, ze jeden zadowolony klient pozywtyna opienie przekaze tylko jedenemu znajomemu, a niezadowolony juz pieciu Przynajmniej tak mnie kiedys uczyli na UW
    Witam

    Muszę stwierdzić, że jest to bzdura - Foto-tronik istnieje od 2005 r, a kosztorysy nigdy nie były płatne - od początku istnienia firmy wykonujemy je bezpłatnie.
    Foto-tronik od początku istnienia posiada autoryzację Canon'a na Europę i Polskę - jakość usług jest stale monitorowana zarówno wewnętrznie jak i przez firmę Canon.
    Foto-tronik od początku współpracuje z firmą Olympus - obecnie jako jedyni w Polsce, oprócz serwisu głównego Olympus Polska posiadamy dostęp do podzespołów tej marki.
    Klientów z roku na rok przybywa, dzięki solidności wykonywanych napraw (do dnia dzisiejszego wykonaliśmy ok 15000 napraw)
    Jak widać plotka psuje opinie o firmie.. Panie Robercie zamiast zniesławiać, trzeba najpierw upewnić się co do posiadanych informacji.


    Pozdrawiam

    Michał Zawadzki
    Ostatnio edytowane przez Foto-tronik ; 15-02-2008 o 04:40

  7. #7

    Domyślnie

    No to nieźle...
    Już wiem, że będę omijał ten serwis duuuużym łukiem.

    Ja osobiście korzystałem z serwisu na Armii Ludowej i mogę go polecić.
    Ceny w miarę przystępne, a i robota dobrze wykonana.

  8. #8
    qud18
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Foto-tronik Zobacz posta
    Witam

    Muszę stwierdzić, że jest to bzdura - Foto-tronik istnieje od 2005 r, a kosztorysy nigdy nie były płatne - od początku istnienia firmy wykonujemy je bezpłatnie.
    Foto-tronik od początku istnienia posiada autoryzację Canon'a na Europę i Polskę - jakość usług jest stale monitorowana zarówno wewnętrznie jak i przez firmę Canon.
    Foto-tronik od początku współpracuje z firmą Olympus - obecnie jako jedyni w Polsce, oprócz serwisu głównego Olympus Polska posiadamy dostęp do podzespołów tej marki.
    Klientów z roku na rok przybywa, dzięki solidności wykonywanych napraw (do dnia dzisiejszego wykonaliśmy ok 15000 napraw)
    Jak widać plotka psuje opinie o firmie.. Panie Robercie zamiast zniesławiać, trzeba najpierw upewnić się co do posiadanych informacji.


    Pozdrawiam

    Michał Zawadzki
    Szanowny Panie Michale,

    Zastanawiam się w jaki sposób zostanie rozpatrzona moja reklamacja wysłana przed momentem do Pana na adres: kierownik@foto-tronik.pl ???

    Może rzeczywiście naprawy wykonywane są solidnie - o ile w ogóle są wykonywane - w przypadku mojego sprzętu było to niemożliwe.
    Niestety zamiast odebrać sprzęt w takim samym stanie, w jakim był w dniu pozostawienia do naprawy - spotkała mnie przykra niespodzianka w postaci kilku dodatkowych usterek.

    Pozdrawiam i cierpliwie, choć bardzo pilnie czekam na odpowiedź.

    Z poważaniem,
    Krzysztof J.

  9. #9
    Bywalec
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Boruja Kościelna
    Wiek
    47
    Posty
    172

    Domyślnie

    OK... jakis cd. tych spraw?
    ...ani krzty talentu + 1,5kg sprzetu...
    (40D + T 17-50 /f2.8 i glod na wiecej)

  10. #10
    Dopiero zaczyna Awatar Robert_Ploch
    Dołączył
    Jun 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    44
    Posty
    40

    Domyślnie

    co racja to racja
    | 5D | 50/1.4 | 24-70L | 70-200/4L IS + TC 1.4x | 430EX II | MacBook + Cinema Display 20" |
    http://robertploch.com
    http://robgoesaroundtheglobe.blogspot.com/

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •