Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Stłuczona szybka od LCD w 5D - koszty naprawy ??

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie Stłuczona szybka od LCD w 5D - koszty naprawy ??

    Witam !

    Dzisiaj stało mi się nieszceście -stłukła się szybka chroniąca wyświetlacz LCD ( wypadła mi z ręki komórka i udeżyła o aparat który stał na obiektywie wyświetlaczem do góry ). Na szczęście sam wyświetlacz nie doznał żadnych uszkodzeń .
    -Jakie mogą być koszty wymainy samej szybki ?? ( bo bez niej nie da się normalnie pracować )
    -Aparat mam na gwarancji ( która oczywiście nie obejmuje takich uszkodzeń ) i mam pytanie czy taka usterka nie może być przyczyną anulowania gwarancji ??

    Pogrążony w smutku czekam na wasze opinie

  2. #2
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Anulowania nie ale za wymianę będziesz musiał zapłacić
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar paweleverest
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Zawiercie
    Wiek
    51
    Posty
    1 138

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Anulowania nie ale za wymianę będziesz musiał zapłacić
    Z tego zdaje sobie sprawe tyle że jestem chyba pierwszą ofiarą losu która sprawiła sobie taki problem i nie moge znaleść nigdzie ceny za wymiane ( no nic w poniedziałek telefonicznie się dowiem ). Swoją droga to i tak miałem wysyłać body w celu sprawdzenia dobiegaczki ( bo od samego początku mi się nie podobała jej praca ) ale mogłem to zrobić bez tłuczenia szybki - no cóż wreszcie znalazł się ostry powód do działania

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Ja na szybkę od 580ex czekam już miesiąc. Powodzenia
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

  5. #5
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kraków
    Posty
    183

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Ja na szybkę od 580ex czekam już miesiąc. Powodzenia
    Nie denerwuj mnie, bo moje 580ex się kurzy a oni szybki dalej nei wysyłają. Pieprzony serwis, kto im autoryzacje dał :-|

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Zielony
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    przystanek Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    2 928

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Macio Zobacz posta
    Pieprzony serwis, kto im autoryzacje dał :-|
    Dobre pytanie!

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Macio Zobacz posta
    Pieprzony serwis, kto im autoryzacje dał :-|
    Napisałem do centrali canona w usa w tej sprawie + kilka spostrzeżeń na temat jakości sprzętu który produkują. Ciekawe czy raczą odpisać.

    Na razie dostałem tylko potwierdzenie otrzymania przez nich listu.

    Mam tego generalnie dosyć.
    Mam dosyć czekania po 5 minut aż ktoś raczy tam odebrać telefon. Jak mają za mało ludzi to niech sobie zatrudnią więcej.

    A to że u nich kalibracja AF wygląda bardziej na dekalibracje (nie tylko mi spiepszyli) i muszę tam jechać osobiście bo będziemy odbijać piłeczkę do us*nej śmierci to już nie jest śmieszne. Oczywiście twierdzą że obiektywów sigmy nie skalibrują - zobaczymy - normalny serwis jak cos spier* to ma to naprawić a nie zasłaniać się marką sprzętu.

    W normalnym serwisie jak sprzet jest mocno zepsuty (fabrycznie) to dostaje się nowy. Tutaj mówią że "nie ma niczego co dałoby się naprawić".

    W normalnym serwisie dam radę porozmawiać z technikiem PRZED naprawą aby wytłumaczyć co jest nie tak aby uniknąć potem sytuacji w jakiej jestem. Raczono mnie połączyć z technikiem po odbiorze sprzętu kiedy użyłem mocniejszych słów :/

    W normalnym serwisie osoby które zarabiają przy użyciu sprzętu powinny mieć osobną linię serwisową. Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią. Oczywiście w tym czasie nie mogę zarabiać "na chleb". Czekanie to trwa 2 tygodnie i wysyłają sprzęt ostatniego dnia. Oczywiście spie...nie-do-konca-sprawny :/

    Uff to takie moje gorzkie żale Osamotniony w tym poglądzie niestety nie jestem.

    ***-nie chodzi o jakość zdjęć ale o fakt nieużywania sprzętu do zarabiania na życie
    Ostatnio edytowane przez ripek ; 22-10-2007 o 17:44
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią.
    A przepraszam, w czym jesteś lepszy od amatora, który płaci takie same pieniądze za aparat, oraz takie same pieniądze za obiektywy? Że zarabiasz tym na życie? A kogo w tym momencie to obchodzi? Zapłaciłeś w sklepie dokładnie takie same pieniądze...

  9. #9
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Wa-wa
    Wiek
    56
    Posty
    98

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ripek Zobacz posta
    Co mnie obchodzi że ktoś (użytkownik-amator***) sobie na wakacjach zabrudził piaskiem aparat i muszę czekać z moją poważną awarią gdy jemu naprawią. Oczywiście w tym czasie nie mogę zarabiać "na chleb".
    A co mnie amatora obchodzi twoje zarabianie na chleb?
    Wszyscy ZAWODOWCY! jakich znam z branży foto dysponują kilkoma puszkami

    jaki kraj tacy zawodowcy

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar ripek
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    40
    Posty
    1 486

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czumba Zobacz posta
    A co mnie amatora obchodzi twoje zarabianie na chleb?
    Wszyscy ZAWODOWCY! jakich znam z branży foto dysponują kilkoma puszkami

    jaki kraj tacy zawodowcy
    Kto powiedział że mam jedną? I od kiedy ilość body jest wprostproporcjonalna do "zawodostwa" ? Czy jak mam 4 puszki zamiast 2 to jestem 2x zawodowszym zawodowcem ?

    I pytanie - co masz do naszego Kraju?

    Cytat Zamieszczone przez Łukasz Unterschuetz Zobacz posta
    A przepraszam, w czym jesteś lepszy od amatora, który płaci takie same pieniądze za aparat, oraz takie same pieniądze za obiektywy? Że zarabiasz tym na życie? A kogo w tym momencie to obchodzi? Zapłaciłeś w sklepie dokładnie takie same pieniądze...
    Powiedziałem że jestem lepszy? Po prostu twierdzę, że powinny być dwie osobne linie serwisowe.

    Klienci sieci komórkowych są podzieleni na indywidualnych / biznesowych, klienci w banku też. Są dwie kolejki. Czy to oznacza że biznesowi są lepsi od innych? Nie. Po prostu chodzi o fakt że ktoś używa sprzętu nie do zabawy/przyjemności tylko do poważnych rzeczy i jest związany terminami.
    Ostatnio edytowane przez ripek ; 23-10-2007 o 02:07 Powód: Automerged Doublepost
    Canon G10, WP-DC28, :grin: 5d mkIII:grin: 5d mkI 17-40L 24LII 35L 85LII 580II

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •