Zasięgu nie ma, trzeba chodzić z gołębiem w kieszeniA tak na poważnie, to nie uśmiecha mi się płacić za roaming skoro to samo można załatwić inaczej i to w dodatku formą kontaktu, która odpowiada zarówno mi jak i Sprzedającemu.
Popołudniu/wieczorem nie przywykłem dzwonić do sklepu, bo nie oczekuję, że ktoś dla mnie będzie siedział non stop przy telefonie, tym bardziej, że to sklep foto, a nie stacja paliw 24 hA o tym, że w ostateczności mozna Towersa "męczyć" również w godzinach popołudniowych/wieczornych dowiedziałem się dzisiaj z tego forum, a nie ze strony sklepu. I w przyszłości już z tego skorzystam, gdy Towers czegoś aktualnie nie będzie miał na stanie i pozostanie zapytać o dostępność.
Wychodzi na to, że ponownie splot jakichś pechowych okoliczności spowodował, że i tym razem kupiłem szkło gdzie indziej. Towers sam wyjaśnił jak do tego doszło, więc nie mam zamiaru oskarżać go o jakąś złą wolę w stosunku do mnie, bo to nawet nie on odpowiada za ograniczony kontakt w ostatnich dniach, co już ktoś inny nawet potwierdził. A sam się tu chłopak kaja i przepraszaTym mnie znów "kupił", bo widać, że mu zależy i dla jednego niezadowolonego "rodzyna" przyleciał tu na forum by mi wyjaśnić o co chodzi. Więcej już chyba nie trzeba dodawać, zresztą ja już się za dużo rozpisałem
Pozdrawiam i dobrej nocki zyczę