MC_ jak ja Ci zazdroszczę... zdrowego rozsądku w wyborze sprzedawcy.

Kilka razy kupowałam u Towersa i zawsze było super. Raz zdażyła mi się wymiana szkła po kilku tygodniach . I absolutnie żadnych problemów - "Skoro z puszką nie gra, wymienimy..." - usłyszałam.

2 maja kupiłam nowe 35L, u kogoś innego - bo taniej było .
Efekt jest taki, że mam kompletnie walnięte szkło, kilkaset km więcej na liczniku (żeby sprawdzić szkło na innych puchach), źle wypisany niemiecki paragon i o czymś takim jak wymiana czy zwrot, sprzedawca nie chce słyszeć, pomimo że informowałam go o problemach już po 2-3 dniach od zakupu.

Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
Moje wnioski. Dobrego sprzedawcę poznaje się nie wtedy, gdy jest wszystko ok, lecz gdy pojawiają się problemy. Jak widać Towers go rozwiązał bardzo sprawnie i z zaangażowaniem.
Szkoda, że ja do takich wniosków musiałam dojść ... tracąc czas, pieniądze i nerwy.