-
Początki nałogu
Moja 40-tka „padła” (z niczyjej winy) po 13 miesiącach od kupna u Towersa.
Nie musiał, a przyjął. Serwisował ją w moim imieniu w niemieckim serwisie, który lekko skaszanił AF. Odesłaliśmy aparat z powrotem do naprawy i… ponownie odesłali z jeszcze inną mini-usterką (brak ostrości w punkt, spora rozbieżność).
Wyobraźcie sobie, ze człowiek którego zjechał Lipen poświęca swój czas i pieniądze, na „dopilnowanie”, by tym razem aparat ostrzył w punkt na obiektywie 1.2 - bo jak nie, to serwis będzie musiał go wymienić. Wszystko w moim imieniu, bez innego niż telefoniczny udziału.
Towers mnie zawiódł. Spodziewałem się typowo polaczkowego podejścia do tematu: „Kupiłeś? To sam sobie radź.”. Zawiódł mnie, bo takiej WYŚMIENITEJ obsługi serwisowej chyba NIGDZIE i NIGDY już nie doświadczę.
Polecam Towersa. Można ufać i kupować w ciemno (mam za sobą 2 odrębne zakupy).
Mój przypadek jest świadectwem, że Piotr nie zostawia was samych, w przypadku jakichkolwiek niedogodności. Więc, sorry Lipen - to co napisałeś to zwykłe brednie.
Towers - masz gwarancję, że następny aparat (z którego zakupem - zgodnie z Twoimi radami jeszcze się wstrzymam) i obiektywy zamówię u Ciebie.
Dużo zdrowia dla Ciebie i wybacz upierdliwość. Cały czas mam świadomość, że chcesz, a nie musisz. I za to właśnie cenię ludzi poważnie podchodzących do swojej, jakby nie było, marki.
C 5D + C 40D + S 8/3.5+ T 28-75/2.8 + C 50/1.4 + C 85/1.8 + Helios 58/2 + Tair 11-A 135/2.8
& C 430 EX II + 2x4GB Ext III + 3x4GB Ultra II + dużo chęci + mało czasu... ;-)
:: Galeria zdjęć :: Prognoza pogody
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum