Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 70

Wątek: Co robić z kalibracją 30D?

  1. #51
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    1507 - podzielam Twoj pomysł - pisałem w poście nr 17 tego wątku o tym.
    Moze ktoś zbierze dowody złej działalności i wyśle gdzie trzeba takie informacje?
    Jest to sytuacja wręcz tragiczna gdy nie ma serwisu który może naprawic/uregulowac body lub szkło i któremu nie mozna zaufac iż zrobia swoja pracę poprawnie.
    Aż sie prosi o powstanie konkurencji lub poprawę działania słynnej Żytniej!!!
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  2. #52
    Początki nałogu Awatar 1507
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Zduńska Wola
    Posty
    327

    Domyślnie

    więc ja zacząłem pierwszy wysłałem mailem link z tej dyskusji z opisem do Canon Polska na ogólny, oraz do osoby odpowiedzialnej za serwis w Canon Polska i na wspaniałą Żytnią, panowie zapraszam do pisania, może ktoś się pokusi i zbierze wszystkie posty na temat serwisu które były poruszane gdziekolwiek na forum i wrzuci tu jako linki, niech zacznie sie batalia o poprawę jakości obsługi w serwisie na Żytniej!!!!!!!!!

  3. #53
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Pieknie - idea zaiste sluszna, tylko nie wiem czy wiesz, ze Canonowi tak zalezy na tym co MY sadzimy i kim jestesmy, ze nie chce nawet przyczynic sie do utrzymania tego forum (zreszta jedynego forum Canona w Polsce!).

    Forum, ktore juz ktos zalozyl (uklon do Hazana), ktore widac jak funkcjonuje i ilu ma stalych czytelnikow... ale Canonowi nie zalezy i nie chce sie w to bawic.

  4. #54
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Pikczer,
    czy masz na mysli Canon Polska czy szerzej?

    Siła takiego forum w sensie popularyzaowania marki jest IMHO bardzo silna.

    Kazda (no moze wiekszosc ) firma ponosi czasem nie małe nakłady na promocje, reklame itd
    - Moze problem tkwi w uświadomieniu co niektórych ludzi lub w odpowiednim sprzedaniu tej idei (forum) - badz co badz w mojej ocenie z korzyscia dla Canona.

    PS
    Podpisuje sie pod mottem - warto zawsze o tym pamietac...
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  5. #55
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
    czy masz na mysli Canon Polska czy szerzej?
    Canon Polska??? A co oni maja za interes zeby podniesc jakosc uslug w JEDYNYM serwisie na Polske??? Masz jakies wyjscie? Tych co wysla poza kraj, na palcach reki policzyc.
    Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
    Siła takiego forum w sensie popularyzaowania marki jest IMHO bardzo silna.
    I co - namowisz ludzi na forum zeby na zlosc serwisowi Canona - Nikona kupowali? Czy myslisz, ze trafisz do tych co sie zastanawiaja nad zakupem? Prosze - wybacz, ale to nonsens. Serwis Mercedesa w Polsce jest jednym z najgorszych nie piszac o bezpieczenstwie (czyt. kradziez S-klasy Wisniewskiego) i co? Ile Meroli u nas jezdzi? Poza tym wejdz na strone www Zytniej (czyt. serwisu Canona;-) ) i zobacz jakie marki obsluguja... no comments. Dlatego mysle, ze na kilku niezadowolonych Kowalskich nie za bardzo im zalezy.
    Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
    Kazda (no moze wiekszosc ) firma ponosi czasem nie małe nakłady na promocje, reklame itd
    Noooo.... a ile reklam w telewizji widzisz Canona albo Nikona? Poza tym co mowic o reklamie jak Canon jak do tej pory w lustrzankach moze jeszcze spac spokojnie a compakty to nie ten serwisowy problem.

  6. #56
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Może snuję sobie zbyt nierealne życzenia i Ty masz rację, lecz uważam iż w sytuacji gdy nie będzie żadnej reakcji i chociażby próby zmiany tego stanu rzeczy( który chyba sie zgodzisz iż nie jest normalny ) to po stronie Canona nic się wydarzyc/zmienic nie może.
    Rozumiem iż monopol to fajna sprawa dla każdego producenta, ale nie jest on zazwyczaj wieczny i nadal nie wierzę że w centrali Canona (z tego co napisałeś nie w Polsce) nie zależy im na promocji i reklamie.

    Nikogo nie namawiałem do zmiany na inny sytem z powodu złego serwisu wręcz odwrotnie - aby uzytkownicy Canona byli bardziej zadowoleni zaproponowałem podjąc jakąś próbę/reakcję niezadowolonych klientów/uzytkowników jedynego serwisu - nie będzie to duzo kosztowało a spróbowac mozna - wówczas możliwe iż potwierdzi się co napisałeś w co ja jakoś (może naiwnie)nie mogę do końca uwierzyc.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  7. #57
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Dlatego - jesli ktos czuje sie na silach, wie gdzie/do kogo kierowac taki postulat zeby cos zmienic i uwaza, iz to ma sens... prosze bardzo. Niech powie co ma zamiar zrobic, napisze postulat/list a chetni sie podpisza, bo takie gadanie, moze by... a jesli... sadze, ze warto... - nic nie daje. Ja nie czuje sie na silach/mozliwosciach i nie mam pojecia co i gdzie, ale rowniez chetnie sie podpisze.

  8. #58
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
    Dlatego - jesli ktos czuje sie na silach, wie gdzie/do kogo kierowac taki postulat zeby cos zmienic i uwaza, iz to ma sens... prosze bardzo. Niech powie co ma zamiar zrobic, napisze postulat/list a chetni sie podpisza, bo takie gadanie, moze by... a jesli... sadze, ze warto... - nic nie daje. Ja nie czuje sie na silach/mozliwosciach i nie mam pojecia co i gdzie, ale rowniez chetnie sie podpisze.

    CANON Polska jest jednym z kilkudziesięciu oddziałów krajowych tej firmy na świecie i raczej jednym z mniej ważnych i - sądząc z odgłosów na tym forum -nie działającym najlepiej.
    Myślę jednak że w rażących przypadkach trzeba po prostu pisać do Centrali firmy Canon w Japonii, a na pewno przyniesie to skutek.

    Kiedyś miałem problem z jakimś detalem do sprzętu Casio i krajowy oddział po prostu regularnie ignorował moją korespondencję.
    Napisałem do Tokio i po niedługim czasie sprawa została załatwiona.

    Podobnie było z reklamacją tv marki Panasonic. Dopóki pisałem grzeczne listy do Pansonic Polska, to mnie olewano, ale gdy podałem adres na który napiszę następny list, to sama pani dyrektor niezwłocznie zareagowała.:grin:

    Po prostu krajowe oddziały nawet najbardziej renomowanych firm światowych nie zawsze działają zgodnie ze standardami światowymi.
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  9. #59
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pikczer Zobacz posta
    Dlatego - jesli ktos czuje sie na silach, wie gdzie/do kogo kierowac taki postulat zeby cos zmienic i uwaza, iz to ma sens... prosze bardzo. Niech powie co ma zamiar zrobic, napisze postulat/list a chetni sie podpisza, bo takie gadanie, moze by... a jesli... sadze, ze warto... - nic nie daje. Ja nie czuje sie na silach/mozliwosciach i nie mam pojecia co i gdzie, ale rowniez chetnie sie podpisze.
    Ja chętnie się tym zajmę. Napisałem fax do Canon Europe i następnego dnia juz do mnie dzwonił przemiły pan z CP z zapytaniem co i jak...
    Od niego się dowiedziałem, że krótko mówiąc, mogę sobie narzekać na jakość serwisu, jeśli testuję body z nieoryginalnym obiektywem Canona.

    Więc jak mamy pisac postulat/skargę itp. to zapraszam osoby niezadowolone wyłącznie ze sprzetu canona. Inaczej nas ZLEJĄ Ciepłym Moczem

  10. #60
    Początki nałogu Awatar 1507
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Zduńska Wola
    Posty
    327

    Domyślnie

    ja proponuję jeszcze moze stworzyć kategorie na forum "Serwis Canona" i ty bedziemy tworzyc wątki potepiające i wychwalające, co na to moderatorzy?

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •