ja byłem dziś w serwisie okazało się że body się rozjechało, ponieważ zamówiłem wczoraj usługę expresową zapłaciłem 120zŁ, mimo że sprzęt na gwarancji, ponoć takie zasady, o 10:30 odałem korpus do regulacji a o 12 dostałem telefon że jest gotowy do odbioru. Pan w serwisie powiedział mi że sporo sprzętu miał w regulacji ale mój to ewenement body przekroczyło wartości rozregulowania 8- krotnie! W centru miałem potężny ff a na brzegach okropny bf, zadziwiające , pogadaliśmy oddano mi body , po podpieciu i cyknięciu paru fotek, wróciłem do serwisu z kartą i sprawdziliśmy fotki- żyletki. Ale pan nie wie co było przyczyną takiego rozregulowania, powiedział mi że coś takiego może zajść na lotnisku podczas prześwietlania bagażu i w aparaturrze typu rezonans magnetyczny. I nie mam gwarancji że to się nie powtórzy, ale tym czasem jestem zadowolony bo ostrzy w punkt na 2.8 i jest debeściacko, śmiem stwierdzić że nawet lepiej niż przed problemami. Jeśli chodzi o obsługę jestem zadowolony.