Strona 7 z 27 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 270

Wątek: 1Ds Mark II vs 5D

  1. #61

    Domyślnie

    z tym czasem synchronizacji to chodzi o zupełnie co innego. Zapewne producent dobrze podaje czas synchro. To, że błysk jest za wczesnie/za późno to problem w jaki sposób wyzwalacie lampy. Radiówki chińskie nie dają absolutnie rady. Pocket wizard - juz lepiej. Nie ma problemu z lampami "reporterskimi" które dostają sygnał bezpośrednio ze stopki. Bardzo sie dziwię o opóźnieniu w przypadku zastosowania kabla. To nieprawdopodobne, chyba że jeszcze są w drodze sygnału jakieś elektroniczne podzespoły (ktoś sobie robi jakieś przejściówki z zabezpieczeniami na wysokie napięcia itp).
    Nikony, Canony (EOS 50e, AE1, AV1, T70) Olympus, Pentaxy, Minolta, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, Voigtlander, FKD (Praktica, Zenit, FED, Zorkij, Kiev, Smiena i to nie wszystko)

  2. #62

    Domyślnie

    W tej Twojej prawdzie jest tylko tak troche prawdy. testowalem rozne chinskie gadzety z roznymi lampami - szybkimi i wolnymi, i zawsze bylo tak ze wolne moce lampy na full power nie miescily sie w min czasie synchro migawek centralnych, szczegolnie w przypadku rolleiow z serii 6000 (1/1000)
    pozdrawiam,
    zby

  3. #63

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zby Zobacz posta
    W tej Twojej prawdzie jest tylko tak troche prawdy. testowalem rozne chinskie gadzety
    no i własnie dlatego małeś takie efekty. Nie mieściłes się w synchro przez te chińskie gadżety. Nie mam żadnych problemów z synchronizacja do 1/250 włącznie (nikon d200) i do 1/400 włącznie z centralna miawką z mamiyi RZ (a własciwie sekorów Z) z żadnymi lampami błyskowymi. Ale wyzwalanymi po kablu lub za pomocą IR.
    Nikony, Canony (EOS 50e, AE1, AV1, T70) Olympus, Pentaxy, Minolta, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, Voigtlander, FKD (Praktica, Zenit, FED, Zorkij, Kiev, Smiena i to nie wszystko)

  4. #64

    Domyślnie

    a jaki to ma związek z 1DsMkII czy 5D?
    Zabawki: Canon 5D MkII |Canon 1D Mk III | Canon 70-200/2,8L | Canon 300/4L IS | Canon 16-35/2,8L | Canon 50/1,4 | Canon 85/1,8 i inne
    Strona: www.fotografiateatralna.pl

  5. #65

    Domyślnie

    niewielki, fakt. To takie porady przy okazji.
    pytanie co lepsze - 1Ds MK2 czy 5D jest trochę bez sensu. Wybór zależy tylko od tego ile kto ma kasy, bo jakie body jest lepsze to wiadomo.
    Nikony, Canony (EOS 50e, AE1, AV1, T70) Olympus, Pentaxy, Minolta, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, Voigtlander, FKD (Praktica, Zenit, FED, Zorkij, Kiev, Smiena i to nie wszystko)

  6. #66

    Domyślnie

    w tym wątku powinna być jedna odpowiedź, 1D MkIII
    Zabawki: Canon 5D MkII |Canon 1D Mk III | Canon 70-200/2,8L | Canon 300/4L IS | Canon 16-35/2,8L | Canon 50/1,4 | Canon 85/1,8 i inne
    Strona: www.fotografiateatralna.pl

  7. #67

    Domyślnie

    jak już to 1Ds MK3 :grin: bo to FF a nie crop.
    tak naprawde oba nowe Ds prawie wcale sie nie różnią - więc ten Ds jest lepszy - więcej MP, pełna klatka (bo taką ktoś tu rozpatruje. wiem, crop nma zalety, ale i minusy)
    Nikony, Canony (EOS 50e, AE1, AV1, T70) Olympus, Pentaxy, Minolta, Leica, Hasselblad, Rolleiflex, Voigtlander, FKD (Praktica, Zenit, FED, Zorkij, Kiev, Smiena i to nie wszystko)

  8. #68
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    (....)
    tak naprawde oba nowe Ds prawie wcale sie nie różnią - (....)
    Chyba miałeś na myśli obie jedynki .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  9. #69

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    no i własnie dlatego małeś takie efekty. Nie mieściłes się w synchro przez te chińskie gadżety. Nie mam żadnych problemów z synchronizacja do 1/250 włącznie (nikon d200) i do 1/400 włącznie z centralna miawką z mamiyi RZ (a własciwie sekorów Z) z żadnymi lampami błyskowymi. Ale wyzwalanymi po kablu lub za pomocą IR.
    .
    sorry za ciagniecie offtopa. nadinterpretujesz. testowalem to chinskie badziewie tylko po to zeby sie przekonac ze jedynie sluszna opcja jest kabel/ir/markowe radio. moja uwaga dotyczaca bramkowania dotyczyla starych mocnych lamp. i tak wlasciwie nie jest to moja osobista opinia tylko problem doskonale znany ludziom majacym jakis dluzszy zwiazek ze studiem, dosc powszechny w czasach przed-rewolucja-cyfrowa ze tak powiem
    A wracajac do tematu...proponuje autorowi watku wziac na jakis test polowy obie puszki. Mysle ze po paru godzinach/dniach spedzonych z deesem w reku (a pozniej przed kompem nad retuszem) nie bedzie mial nawet cienia bolu, ze wydal na niego trzy razy wiecej niz na piatke. Ja nie mialem.
    pozdrawiam,
    zby

  10. #70

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    jak już to 1Ds MK3 :grin: bo to FF a nie crop.
    tak naprawde oba nowe Ds prawie wcale sie nie różnią - więc ten Ds jest lepszy - więcej MP, pełna klatka (bo taką ktoś tu rozpatruje. wiem, crop nma zalety, ale i minusy)
    chodziło o sprzęt do reportaży
    Zabawki: Canon 5D MkII |Canon 1D Mk III | Canon 70-200/2,8L | Canon 300/4L IS | Canon 16-35/2,8L | Canon 50/1,4 | Canon 85/1,8 i inne
    Strona: www.fotografiateatralna.pl

Strona 7 z 27 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •